Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@iPhone haters: Se for dere en miniPC, bare at ALL programvare er spesialtilpasset til den maskinen. Alt går smertefritt, ingenting er tregt og "synergyen" er perfekt. Det hele er et lite programsamfunn med en stor diktator. Man ofrer all kontroll og alle rettigheter, men man får et fantastisk produkt!

Lenke til kommentar

@Backstabber: For det første, jeg synes iPhone er en glimrende maskin, jeg synes bare ikke den er verdt pengene. For det andre, det er med den som det er med alle andre mobiler jeg har hatt; den har masse ekstra dilldall, men etter liten tid bruker man den ikke for annet enn spill, musikk, og telefoniske formål. Det er godt mulig det ikke er sånn for dere, men for meg er det alltid sånn det blir til slutt.

Lenke til kommentar

Sitter her på jobb. Er trøyt og har fortsatt en del å gjøre :/ Får ta en kaffe og fortsette.

 

Og fant forresten ut at å bestille iphone uten abonnement fra apple og kjøpe frihet med mobilsurf fra telenor bare er 100 kroner dyrere enn å bestille alt fra telenor. Pluss at apple bare har 3 uker leveringstid. Må høre om jeg får lov til å bestille når jeg kommer hjem ^^

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Jeg vil betale 389,- i måneden og syns i grunnen det er bra nok. Da har jeg 500 mb gratis surf og 100 sms i måneden. Abonnementet (et ord jeg ikke skriver riktig første gangen samme hvor hardt jeg prøver) jeg har nå er djuice Non-stop, gratis sms og mms - noe som kommer til å bli en overgang etter som jeg er vant til å sende ca 200 tullemeldinger i måneden til noen få heldige utvalgte.

Lenke til kommentar

Jeg har klart meg veldig godt med iTalk Small tidligere (500mb, 200 sms, 200 ringeminutter), men med én gang jeg fikk iPhone 4 gikk jeg over MB og SMS-grensen. Har forsåvidt gjort det tidligere også men i august ble det 800mb mobiltrafikk, og 744 meldinger siden torsdagen for drøyt to uker siden(!). Er ikke tvil om hva som er NetComs gunstigste alternativ for meg nå. :)

Lenke til kommentar

Det jeg er mest spent på er hvor mye data jeg egentlig vil bruke. Hjemme er det trådløst nett så det er ikke noe problem, det er "verre" når jeg venter på bussen eller noe slikt. en annen ting er apps og slikt, som jeg har forstått gjerne trenger datatrafikk for å fungere. Dette kan jeg heller ingenting om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...