Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har alltid hatt xboxen koblet til "home theatre" annlegget vårt, men paappa dro ut alle kablene for en stund tilbake fordi han skulle koble på en sånn annen dings (mediesenter-opplegg). Hvilke kabler må jeg ha for at xboxen skal virke? Bruker HDMI.

 

Jeg trodde først at jeg bare trengte den vanlige HDMI kabelen (den lille tynne). Prøvde også å koble i den litt tykkere greia som har audio (left/right). Alle kablene står riktig, så hvorfor fungerer det ikke? Hva trenger jeg?

 

Får til informasjon hverken opp lyd eller bilde.

 

 

Lenke til kommentar

Du har på riktig kanal og alle kabler er koblet i (i begge ender)?

 

Forøvrig tror jeg ikke Retina-skjermen har noe å si angående teksturoppløsninger, ihvertfall ikke når man ser på en PC. Kan ta noen skjermbilder av Epic Citadel og laste opp.

 

Edit:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

714414.jpeg

714415.jpeg

714417.jpeg

714418.jpeg

714419.jpeg

714420.jpeg

714421.jpeg

714422.jpeg

714423.jpeg

714424.jpeg

714425.jpeg

714426.jpeg

714427.jpeg

714428.jpeg

714429.jpeg

714431.jpeg

714430.jpeg

 

La meg bare legge til at det ser vannvittig mye bedre ut på telefonen. På 3.5" er det helt vannvittig.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Fant ut av problemet. Greia er at forsterkeren er fucked, så derfor fungerte ikke den... Prøvde så å koble xboxen til pc-skjermen, men jeg har ingen VGA-kabel : \ (teit at det ikke følger med elite-versjonen).

 

Har nå kommet frem til at hvis jeg tar hdmi-kabelen fra projektoren og kobler den direkte i xboxen får jeg bilde, men ikke lyd. Noen ide på hvordan jeg kan få til lyden også?

 

 

Lenke til kommentar

Godt mulig du må medberegne litt ventetid.

 

Jeg bestilte min på onsdag og Telenor har ubekreftet dato 15. oktober på telefonen.

 

Jeg bestilte min 8 min etter salget startet 30. juni. Fikk beskjed fra de den 16. august at de ikke viste når min ble sendt.

Dagen etter lå den i mitt fang.

 

Og nå drikker jeg varm melk med honning.

Endret av nubbiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...