Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og i følge Tollvesenet (som er dei einaste som bryr seg om verdien på pakken) er £24,99 = 235,9056 NOK. I alle fall fram til 27.06.10 :p

Forøvrig hadde Zavvi tilbud på JC2 forrige veke (trur eg det var), til £17,99. Så tenker nok det dukkar opp til den prisen igjen snart, anten hos Zavvi eller The Hut.

Skrevet (endret)

Digger hvordan vi har hver vår måte å komme frem til noenlunde det samme på. Fikk forøvrig understreket poenget mitt, Just Cause 2[på Xbox 360(!)] koster mer enn 200,-! :p

Endret av Laland
Skrevet

Tror jeg skal klippe meg igjen snart jeg og. Det er ikke mer enn to-tre uker siden sist, men jeg vil bare ha kortere og kortere nå som jeg har kjent hvor digg det er på sommerstid.

Men i dag blir det ingen hårklipp. Oh no, sir. I dag blir det gryterett og True Blood.

Skrevet

Klippet meg tidligere i dag, jeg. Syntes alltid jeg ender opp med å ta litt for mye, men så går det noen dager og alt er a-ok. Har forøvrig, veldig, veldig tykt hår i følge frisøren min. Good times om vinteren, ellers ikke.

Skrevet

VG i morgen: "Hardcore spillere" takler ikke sommeren

Undertittel: Er spilling skadelig for ditt barn?

Poll: "Ja, det er det!", "Såklart er det det!", "Spillere er bare asosiale nerder med innehud"

^_^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...