Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beste lørdagen jeg har hatt på lenge, med seriøs latterkule mot slutten av middagen med en gestikulasjon ut av en annen verden.

 

Og Shampoo leker med maten så servitrisa ser det.

 

Og vi sto på Oslo S go sang Trololo, Get on my horse, så en Sonic-ballong som hang i vifta i taket og klappet når klokka ble 13:37.

 

Quizen ble seg som hør og bør vunnet av undertegnede bare Shampoo klarte å regne riktig. Dessuten var jeg den eneste som - utrolig nok når man tar med i beregningen det faktum at jeg mistet ballen i en tidligere runde - fikk 3 strikes på rad, etterfulgt av to bom. Erik ble dessverre overlegen, og vant sulamitten fortjent.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Etter å ha sett den nye Deus Ex 3 traileren fikk jeg ekstremt lyst til å spille det spillet (når det kommer).

 

Henger historien sammen i de to første spillene, eller må man ha spilt eneren for å få glede ut av toeren?

 

Orker nemlig ikke å spille de gamle Deus Ex spillene.

Lenke til kommentar

Hvorfor? Deus Ex 1 blir jo hyllet som et av tidenes aller beste PC-spill, og forblir sikkert det beste i serien etter at treeren kommer ut, det burde vel i det minste være verdt en titt?

 

Og, jeg tror ikke du trenger å ha spilt de første, men jeg vet ikke.

 

Fordi jeg er delvis grafikkhore :p

Får bare ikke innlevelse i spill med så elendig grafikk. Det vil si, gjelder ikke alle. Tales of the monkey island elsker jeg, og stemningen er topp, men Star Wars: KOTOR orker jeg ikke å spille mer enn et par minutter før jeg gir opp.

Lenke til kommentar

Skal jeg se en film tro? Noen anbefalinger?

 

Tja, siden jeg sier til meg selv at jeg må få sett V for Vendetta igjen hele tiden nå om dagen, ville jeg anbefale deg å se den. Uansett om du har sett den før eller ikke.

 

 

Det skal være sikkert og visst!

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...