Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blei ferdig med Heavy Rain for 2 minutter siden. Digget spillet utrolig mye, de fikk til det de prøvde på. Jeg hadde nervene på fullt hele tiden, jeg ble engasjert i historien, og jeg sleit faktisk skikkelig med å gjøre ting jeg fnyser av i andre spill.

 

Jeg spilte faktisk med vanskeligste vanskelighets grad, og fikk den lykkeligste slutten (tror iallefall det er den lykkeligste), men jeg følte på ingen måte at det var enkelt. Var tider hvor jeg virkelig følte at jeg nesten feilet. Men alt i alt, et skikkelig bra spill jeg kunne tenke meg å spille gjennom igjen.

Lenke til kommentar

God morgen forumfolk.

 

Skal straks stikke til seiling (må stå opp farlig tidlig ja..). Våknet til at hele huset var fylt med røyk og spy på kjøkkenbenken.

 

Sånn går det når man har en bror som kommer hjem dritings midt på natten og vil ha seg pizza...

Lenke til kommentar

Bare nesten. Om man skal snu regninger baklengs vil man også snu selve symbolene, noe som gjør at de blir poengløse om man skal lese dem fra venstre mot høyre.

 

- er vel egentlig det ultimate symbolet. Det kan leses opp-ned og begge veier.

 

Opp-ned: -

Baklengs: -

Opp-ned og baklengs: -

Lenke til kommentar

Hei!

Kjæresten min (vi har vært sammen i snart 3 år) sa at hun hadde kjøpt en strap-on på Kondomeriet.

Jeg trodde henne bare spøkte med meg, men hun var seriøs. Så da natten kom (i går), så gjorde vi det. Eller henne gjorde det.

 

Gjør det her meg homo, eller noe?

 

Nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...