Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Jeg har tidligere hørt om folk som klager på støynivået på MacBook serien når den brenner CD´er og DVD´er, så når jeg skulle brenne en CD nå ble jeg litt fascinert over hva det er folk finner på å klage på. Den bråker seriøst mindre mens drevet kjører enn det en del av vennene mine sine laptoper gjør når de blir varme og viftene starter :p

Skrevet

Hah, hugsar godt den songen der. Musikkvideoen òg for den del, ho med dei enorme solbrillene ^_^

Edit: Kva har ein vel Youtube til?

Oooh suverent, der var mimringen komplett!

Skrevet

I det siste har jeg testet hukommelsen min en del, og jeg må si jeg er litt fascinert over hva jeg greier å huske. Jeg kan hele det fonetiske alfabetet utenat, samt en god det av morsealfabetet og de 15 første desimalene i pi. Sistnevnet + telefonnummeret til en kamerat lærte jeg meg utenat etter å bare ha sett på tallene ca to ganger.

Skrevet (endret)

Jeg kan hele det fonetiske alfabetet utenat

Woah, imponerende! Det er mer enn jeg kan, og studerer tross alt de greiene der. :whistle:

Så tidlig det blir stille her for tiden da. Kids these days..

Too true, too true. ^_^

Endret av Rider of Reason
Skrevet

I dag skal jeg snakke om New York-turen min i 10 minutter på engelsk, og så fyker jeg opp en karakter i muntlig. Enkleste karakterklatringen ever. ^_^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...