Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt nyttår alle saman, og gratulerer med dagen, Wildheart og mora til Lakus.

 

Eg har ingen spesielle planar for dagen. Vi får besøk, og dei fleste av mine venar er på besøk hos slektningar.

 

Edit: Og no har vi stengt katten inne på eit rom, så han ikkje stikk av som den før den forrige (den forrige katten vår blei tatt av ein rev i sumar :( ) Eg trur eg må skaffe meg ei rotte, dei stikk i alle fall ikkje av like lett som kattar...

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

I dag da jeg var på Rimi, så var det en skikkelig deilig jente bak kassa. Hun hadde de store og fine muggene! Etter jeg hadde stått å sett på dem en stund, så spurte hun om vi skal ta turen til lageret, da sa jeg selvfølgelig: "Ok".

I lageret hadde vi rå og heftig sex i noen timer.

 

Hvordan har deres dag vært da, folkens?

Lenke til kommentar

I dag da jeg var på Rimi, så var det en skikkelig deilig jente bak kassa. Hun hadde de store og fine muggene! Etter jeg hadde stått å sett på dem en stund, så spurte hun om vi skal ta turen til lageret, da sa jeg selvfølgelig: "Ok".

I lageret hadde vi rå og heftig sex i noen timer.

 

Hvordan har deres dag vært da, folkens?

 

Jo... jeg har vært på jobb på rimi i dag så kom en skikkelig deilig fyr inn i butikken. Heldigvis valgte han min kasse så jeg tok mot til meg og spurte rett ut om han ville bli med inn på lageret og ha sex ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...