Vaenas Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Han sa han skulle avsløre seg denne helgen for forumet. Tja da kan jeg ikke poste magasinet enda da. Men bamse er og forblir en pandabjørn.
Eplefe Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Det blir garantert madrasser i stua neste gang og, bare at da tror jeg jeg skal finne frem litt flere tepper.
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Vi har hatt om Øst og Vest-Tyskland i hele dag. Endelig noe jeg kunne en del om fra før. Vi så også Das Leben der Anderen. Så nettopp att den er på imdb top 250, jay
Mokko Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Er det noen som helst måte jeg kan finne ut hentelappnummer på en greie fra Posten (MW2) som må hentes på postkontor, om jeg har navn, personnr osv? Ringe Posten?
Snurreleif Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Posten.no har vel så vidt jeg vet en pakkespore-funksjon, hvis du har forsendingsnummeret eller hva det er (noe du burde ha hvis du bestilte på nett).
Mokko Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Har bare ordrenummeret, sporingsnummer har jeg ikke fått av Platekompaniet, og da jeg spurte i mail for en stund siden sa de at de ikke gir det ut heller. Så jeg har bare mitt navn og all personinfo, og ordrenummeret. Kan jeg få tak i sporings/hentenummer med dette?
Lakus Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Du får en bekreftelse på Mail eller SMS on du har sagt ja til det, men brevpost (som spill blir sendt som) er det ikke noe sendingnummer på.
Vistula Uhlan Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 (endret) Jeg savner forumtreff-gjengen. Det ble merkverdig ... kanskje ikke stille, men tomt, av at ingen sitter hjernedødt foran TV-en og ser "I wanna work for P.Diddy" eller Omegler og svarer forvirrende (GENESIS 2:16!) og .. og.. jeg kommer egentlig ikke på mer, men jeg tror jeg må arrangere nytt forumtreff over nyttår. Det hadde vore artig Idag føler eg meg sliten, veldig sliten Og så irriterar eg meg over at eg lånte ut penger til nokre venar, siden dei enda ikkje har betalt <_< Endret 9. november 2009 av Flosshatt
Mokko Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Du får en bekreftelse på Mail eller SMS on du har sagt ja til det, men brevpost (som spill blir sendt som) er det ikke noe sendingnummer på. Har ikke fått spørsmål om noen bekreftelsesmail/-SMS, og Prestige Edition-pakken er vel for stor for brevpost?
Paisley Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Prestige edition er alt for stor for vanelig brevpost vil jeg tro, du vil mest trolig få tilsendt et hentenummer på sms enten i løpet av kvelden eller i morgen kveld. Hver gang jeg har fått hentekode på sms har jeg opplved å få den tilsendt rundt 19 tiden om kvelden.
Mokko Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Det ville vært flott om jeg fikk hentenummer på SMS, men jeg har da ikke bedt om dette, så vil jeg da få det? Er ikke sikker på om jeg har oppgitt mob. nr. til Platekompaniet heller, men om jeg har det; Vil jeg automatisk få hentenr på SMS?
Vistula Uhlan Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Vurderer å settje meg ned å sjå minst ein sesong av House no...
Vistula Uhlan Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Skal sjå sesong 1 no, eller i alle fall byrje, så får eg sjå om eg ser den ferdig.
Einride Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Hipp hurra for Phoenix/Firebird/Firefox som er fem år i dag. Snart på tide med ein ny fork som fokuserar på hastighet igjen no ^_^
Erik Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Shin Megami Tensei-spill er FUCKED UP! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):
Cloudemyx Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Nå har jeg bare en bamsemums igjen og 1700 spenn på kortet. Jeg tror jeg har brukt nesten 10000 på 4 dager. Det er ny rekord. Kjipt å måtte spørre mamma om hun kan overføre noe penger til meg også siden hun liksom nettopp gjorde det for et par dager siden. "Ingen spørsmål, bare overfør...please...pretty please?"
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Nå har jeg bare en bamsemums igjen og 1700 spenn på kortet. Jeg tror jeg har brukt nesten 10000 på 4 dager. Det er ny rekord. Kjipt å måtte spørre mamma om hun kan overføre noe penger til meg også siden hun liksom nettopp gjorde det for et par dager siden. "Ingen spørsmål, bare overfør...please...pretty please?" Jeg kjenner til den der.. For min del har jeg hele 25,- på kontoen, men satser på at lønna kommer i morgen. Hvis ikke må jeg også be foreldrene mine om penger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå