Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå var det virkelig døtid her. Er OD, og bare fire av elevene ( med unntak av oss i komiteen) dukket opp. Synest litt synd på dem som måtte gjøre alle de sinnsyke oppgaven (jeg hadde stukket hvis det var meg), mens vi andre bare har kost oss, og drukket kaffe. Får vel se om vi får ta turen hjemover, er ingen vits i å være her stort lengre.

Lenke til kommentar

Hvor skal du på Halloween-partay?

 

Er kombinert innflyttingsfest og Halloween-fest hos ein kamerat :)

 

Såg ein plakat om at dei skal ha Halloween-party på Krohns på lørdag, du får ta deg ein tur dit. Blir nok liv (rai rai)! :lol:

Med førti-somethings som "kler seg ut" som avdankede prostituerte? Neh.
Lenke til kommentar

Dette mennesket er så provoserende, sosialt tilbakestående og umulig å snakke med at jeg blir kvalm bare av tanken. Blogget i går, og da lød det noe alá dette:

Det siste, og fort verste punktet, må være læreren. Dette er en lærer som ikke gjøner når en snakker om OD. De som kjenner meg vet at jeg kan være en spøkefugl til tider, med ordspill, dårlige vitser og gullkorn av de helt få. En som ikke skjønner såpass, for første gang, er min nåværende kontaktlærer. Dette er en A4-person som er dødseriøs, naiv, dumsnill, påtrengende, irriterende, sosialt tilbakestående og lite gøy å være i nærheten av. Kort og greit.

 

Per akkurat nå er det bare en brøkdel av denne personens negative kvaliteter. Orker ikke tenke på det nå.. men ga vedkommende en skjennepreken uten like, og tro meg, den var vel fortjent.

Lenke til kommentar

Dama til Gal_ape kommer til å hete Gal_banan :D

Dama til ShampooMacT kommer til å hete BalsamMissT

Dama til HCG kommer til å hete SCG (softcore)

Dama til Error kommer til å hete Right

Dama til AltF4 kommer til å hete Ctrl_Alt_Del

Dama til Teletubbiekid kommer til å hete Furry o_O

Dama til Nøtte kommer til å hete Dendrofilia

 

Have a nice one :p

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...