Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rock Band 1 og 2, som DLC :) (Den er til og med gratis!)

:love: sendt tilbake :love:

Ah. Holdt på å si at da kjøper jeg det men får ikke lastet det ned så da kan det jo være det samme for nå.

:D

I dag har jeg hatt åndsnærværelse nok til å sjekke om Madder Mortem var på Spotify. Og det var de gitt!

Skrevet

Ser ok ut den. Vanskelig å vurdere hvor bra kontrast og fargeforhold den egentlig har. Kontrastratio-tall sier veldig lite. Du kan jo ta deg en tur i butikken og se om TV-en har god kontrast og skarpe farger. Eventuelt kan du lese anmeldelser. Men rent teknisk sett oppfyller jo TV-en alle relevante krav.

TV-en har innebygd tuner så du enkelt kan få inn TV-signaler. Det betyr imidlertid også at du automatisk registreres i NRKs database for folk som må betale NRK-lisensen. ;)

Skrevet

Litt usikker på hvordan det er for en slik tv, men NRK vet jo ikke om du har kjøpt deg ny fordi du kastet den gamle. Har man fler tv'er betaler man fortsatt bare en lisens.

Skrevet (endret)
Jeg har jo allerede NRK. På en annen TV. Må jeg betale for to?

Tror da ikke det, men ikke ta mine utsagn som fakta.

Endret av Mokko
Skrevet

Vær oppmerksom på at 100hz ikke alltid tilsier at bildet trenger å bli spesielt bedre. Det flyter kanskje bedre, men det kan oppstå pikselerering i bildet osv som drar ned opplevelsen. Søk etter [tv-modell] review på Google og sjekk større sider. Kan anbefale www.trustedreviews.com. De har lange og innholdsrike anmeldelser som ofte sammenligner litt opp mot modeller i samme prissjikt.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Merkelig hvor lite sulten jeg blir når jeg bare sitter og spiller. Har ikke spilt siden litt før 12, og merker først nå at jeg er ganske sulten.. :hmm:

Skrevet (endret)

Så, hva har deres foreldre gjort i dag?

Min mor har kjøpt seg sko hun skal ha til sene kvelder i Las Vegas og min far har bestilt to billetter til Inglorious Basterds - gjett hvem som skal på kino på lørdag ^_^

Endret av AltF4
Skrevet
Så, hva har deres foreldre gjort i dag?

Huff, vi gjør altså så lite spennende at vi må begynne å snakke om hva foreldrene våre gjør? Oh no, nå må jeg nesten dra ned til en bondegård, drikke 20 red bull og voldta noen hester. Sånn at jeg har noe å snakke om lxm.

Skrevet (endret)
min far har bestilt to billetter til Inglorious Basterds - gjett hvem som skal på kino på lørdag ^_^

Jeg vet ikke, men JEG skal på Inglorious Basterds imorgen :D Satan som jeg gleder meg. It's going to be legen - wait for it -

Endret av Villanden
Skrevet
min far har bestilt to billetter til Inglorious Basterds - gjett hvem som skal på kino på lørdag ^_^

Jeg vet ikke, men JEG skal på Inglorious Basterds imorgen :D Satan som jeg gleder meg. It's going to be legen - wait for it -

Hehe. Jepp, gleder meg selv.

Gleder meg mer til muttern og fattern tar en roadtrip i USA i september riktignok :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...