ShampooMacTavish Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Får du virkelig kjøpt en PC i disse dager som kjører alt av spill med alt på fullt for 5500 kroner? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Tja, burde vel gå greit det, til rundt den prisen? Tom's Hardware - Benchmarch Results Tom's Hardware - $1000 Enthusiast PC 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Look at dis: https://prisguiden.no/liste/134415/ Skjermkortet yter så tett opptil GTX 680 at det blir bortkastet pengebruk. SSDen er blant de beste der ute. 2TB med lagringsplass. Kabinettet har lyddempende matter. Kjøleren til prosessoren er kald og stille som graven. Hovedkortet støtter overklokking (den prosessoren er perfekt til overklokking). 16GB RAM. Det er jo ikke en dårlig PC du har funnet frem til og du kommer nok til å bli fornøyd uansett, men det å sette sammen selv har sine fordeler. Jeg vil f.eks tippe at det kabinettet du har sett på er veldig trangt (uten å ha sett det selv). Temperatur og støymessig er jeg helt sikker på at selvbygg er bedre. Hovedkortet støtter ikke overklokking (som nesten er hele poenget med en prosessor fra Intel hvor navnet slutter på K. Får lett klokket de opp noen hundre Mhz) og skjermkortet er overpriset kontra ytelse etter min mening. RAM og ekstra harddisk må du uansett sette inn selv i etterkant - iallefall en harddisk, da 8GB RAM holder lenge nok. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Skoledagen ferdig, endelig. Men morsomt med folkehøgskole uansett. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Grattis Hvorfor først nå, og ikke i Juni? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Ahh. Ikke mye som kan konkurrere med det å sette seg ned på sitt eget klosett etter en lang arbeidsdag, mens man venter på middag som lages av samboer. Relax-A-tion! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Beste øyeblikk å sette seg på ramma: Når man har vært ute i villmarken typ 3-4 dager. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Dere snakker i ramme alvor. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Ahhhh, jeg føler meg så fuckings innrammet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Du vet å sette ord på det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Dere er så klossete. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Faen for en dritthumor det plutselig ble her. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Mitt innlegg var ikke humor. Det var en metafor. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 (endret) "What's your favorite color Nick?" "Green. No, it's blue." "Awesome! I love learning about you!" "I fucked up. It's yellow." Suda51. Mitt innlegg var ikke humor. Det var en metafor. Metafor hva? Endret 28. august 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 "What's your favorite color Nick?" "Green. No, it's blue." "Awesome! I love learning about you!" "I fucked up. It's yellow." KOMMER MEG IKKE FORBI BASEBALLEN. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Jeg lo og lo og lo. Ikke kommet dit enda, sto fast på kaka i skolen. Irriterte meg så mye at jeg satte det på easy, men easy er alt for lett. Møkk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Kaken klarte jeg, etter sånn tre-fire forsøk, men den er frustrerende like woah. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Var det noen som sa cake? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Kaken klarte jeg, etter sånn tre-fire forsøk, men den er frustrerende like woah. Kom på baseballen nå, tok den på første forsøk. Fortsatt på easy, though. Forbanna håpløs mekanikk, siktinga var jo helt bak mål. Awesome: Endret 28. august 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå