AltF4 Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 På PC, ja. Same med Sleeping Derps. Høyrer at Darksiders 2-porten er litt barebones, men at dei skal patche det betre etter kvart. Så der vert det anten konsoll eller venting. Har visst over 1000 pluss. GO ME! Jeg satser på julesalget for Darksiders 2. Har ikke tid nå uansett. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Gangnam style? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Gangnam? Omsider fått somla meg til det jeg tror er siste oppdraget i Skyrim. Fantastisk spill, men jeg er nødt til å spille noe annet snart. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Sleeping Dogs Neida. Jeg venter faktisk med å spille det til jeg kan spille det med gamepad så jeg skal ikke si noe. Meeeen, du har jo en gamepad til PC, right? Har faktisk spilt en del timer med Crysis denne helgen. Har ikke hatt PC nok til å spille det før nå så tar igjen det tapte der. Støtte dog på en bug som gjorde at jeg ikke kommer meg videre så jeg tror jeg skal omsider starte på The Witcher. Startet såvidt på toeren nå i kveld, men føler jeg går glipp av veldig mye fra det første spillet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Gangnam? Omsider fått somla meg til det jeg tror er siste oppdraget i Skyrim. Fantastisk spill, men jeg er nødt til å spille noe annet snart. *sigh* Du begynner å falle av lasset her gamlefar En fyr siterte forøvrig nettopp et innlegg jeg skrev i 2008. Nice. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 (endret) This http://www.youtube.com/watch?v=DcJFdCmN98s En rå fyr som anmelder burgere og legger ut videoer på YT Orginal: http://www.youtube.com/watch?v=zGkHRa64sDY Edit: Jeg flytter i morgen. Gruer og gleder meg! Endret 19. august 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Omsider fått somla meg til det jeg tror er siste oppdraget i Skyrim. Fantastisk spill, men jeg er nødt til å spille noe annet snart. I main quest, regner jeg med? Du bør merke det når du er ferdig der, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Skyrim er fortsatt ikke billig nok for meg. Vet av erfaring at jeg ikke spiller TES-spill lenger enn i 15-20 timer og vil ikke betale fullpris. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Sunnmøring? http://biit.no/The-Elder-Scrolls-V-Skyrim-PC-DVD/dp/B004G5YW5Y Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Klarer ikke lenge henge med på alt snørrungene gjør om dagen nei Errora, det er riktig det. Jeg ga noen hundre lapper for en ganske velutfylt Bethesda-katalog, så Skyrim kosta meg vel rundt 100 kroner. Og ettersom jeg nærmer meg hundre timer ligger jeg på ca en krone timen med spilletid. Det er slettes ikke dårlig. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Lenge til modden til Vrengtpolvott er ferdig da? Vil gjerne hjelpe deg å finne ringen din. Sleeping Dogs er forresten awesome. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Ja, den har vært ferdig lenge den! Er bare det ene questet, nå jobber ham med de som lagde Nehrim for en mod til Skyrim. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Får vel starte på Skyrim snart da. Nehrim var jo veldig bra. På mange måter bedre enn Oblivion også, så blir spennende å se hva de får til. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Angrer litt på at jeg kjøpte Skyrim. Har vel bare spilt 2-3 timer eller noe. Ikke fordi spillet nødvendigvis er dårlig, det så veldig bra ut rent grafisk osv, men jeg klarer bare ikke starte å spille noe om dagen. Ufattelig irriterende. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Klarer ikke lenge henge med på alt snørrungene gjør om dagen nei Errora, det er riktig det. Deg i hvitt neste gang jeg ser deg liggende nede for telling Edit: .gif why u no autoplay Endret 20. august 2012 av Error Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Sunnmøring? http://biit.no/The-E...D/dp/B004G5YW5Y Østlending, men ikke så stor tilhenger av rollespill uten en mer lineær eksposisjon. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 TES-spela er stort sett best som ein plansje for dine eigne, sjølv-lukkande narrativ enn den haltande B-filmen Bethesda har klaska på verda si. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Jeg spiller TES-spillene hovedsakelig fordi jeg liker å utforske dem, nærmest som en slags turist-simulator i et fantasy-land. Når jeg har sett alt som er å se mister jeg fort interessen, i og med det ikke er noen overgripende historie der jeg har lyst til å se hva som skjer. Med "sett alt" så mener jeg selvfølgelig ikke å ha utforsket hver eneste hule og bygning, da det gjerne bare er et dusin forskjellige typer av dem som er copy/pastet rundtom for å gi en illusjon av størrelse. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Mja, no har dei gått vekk i frå template-modellen til Oblivion tilbake til hånddesigna dungeons, som det tydeleg er lagt mykje arbeid i - så dungeon crawlingen er noko av det spelet gjer best, faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå