Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Error: Forskjellige servere bruker forskjellige beta patcher. Den ene serveren jeg spiller på slipper meg bare inn om jeg bruker 95417, selv om 95948 er den nyeste. DayZCommander lar deg velge hvilken DayZ-versjon du vil bruke (1.7.2.4, 1.7.2.5 osv), noe som er veldig nyttig om du bytter server fra tid til annen. Jeg tipper en lignende funksjon for Arma2 Beta patcher er på vei også.

 

I mellomtiden må du finne ut hvilken beta patch den serveren du vil inn på bruker og innstallere den manuelt. Det er bare snakk om klipp og lim av noen filer - som ligger her.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Så uvant å se AltF4 uten den grønne skriften og Shampoo med den brune skriften.

 

Jeg kan ikke lenger beskytte deg. Men jeg vil sloss ved din side.

 

Det er bra. Vi skal kjempe til siste slutt.

 

Jeg kjøpte Sleeping Dogs igår, men har ikke fått begynt på det enda. Tenkte å gjøre det nå ikveld, men så fikk jeg melding om at Darksiders II er sendt. Har ikke lyst til å rushe Sleeping Dogs, og Darksiders II vil jeg spille med en gang jeg får det. Damn you luksusproblem.

Lenke til kommentar

Det kan godt hende. Men det skal ikke så mye til. Det jeg hang meg opp i var to ting: Folk står og ser på deg som idioter. Det så nesten verre ut enn Assassin's Creed 1 og 2. For det andre: Hvor mye tåler folk egentlig?

 

Skal dog gi spillet kreditt for volum på radioen i bilen samt muligheten til å scrolle oppdragene underveis. Skikkelig neat.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...