Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

På PC, ja. Same med Sleeping Derps. Høyrer at Darksiders 2-porten er litt barebones, men at dei skal patche det betre etter kvart. Så der vert det anten konsoll eller venting.

 

Har visst over 1000 pluss. GO ME!

 

Jeg satser på julesalget for Darksiders 2. Har ikke tid nå uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sleeping Dogs ;) Neida. Jeg venter faktisk med å spille det til jeg kan spille det med gamepad så jeg skal ikke si noe. Meeeen, du har jo en gamepad til PC, right?

 

Har faktisk spilt en del timer med Crysis denne helgen. Har ikke hatt PC nok til å spille det før nå så tar igjen det tapte der. Støtte dog på en bug som gjorde at jeg ikke kommer meg videre så jeg tror jeg skal omsider starte på The Witcher. Startet såvidt på toeren nå i kveld, men føler jeg går glipp av veldig mye fra det første spillet.

Lenke til kommentar

Klarer ikke lenge henge med på alt snørrungene gjør om dagen nei Errora, det er riktig det.

 

Jeg ga noen hundre lapper for en ganske velutfylt Bethesda-katalog, så Skyrim kosta meg vel rundt 100 kroner. Og ettersom jeg nærmer meg hundre timer ligger jeg på ca en krone timen med spilletid. Det er slettes ikke dårlig.

Lenke til kommentar

Jeg spiller TES-spillene hovedsakelig fordi jeg liker å utforske dem, nærmest som en slags turist-simulator i et fantasy-land. Når jeg har sett alt som er å se mister jeg fort interessen, i og med det ikke er noen overgripende historie der jeg har lyst til å se hva som skjer. Med "sett alt" så mener jeg selvfølgelig ikke å ha utforsket hver eneste hule og bygning, da det gjerne bare er et dusin forskjellige typer av dem som er copy/pastet rundtom for å gi en illusjon av størrelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...