Bruker-163290 Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Kanskje han elsker meg, har det falt deg inn kanskje? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 I dag verker det i StarCraft II muskelen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Det jeg lurer på er hvorfor nøtte vil selge den. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg skylder deg penger Camelo, ikke glem det Hos meg verker det i Oslotur-muskelen. Må en tur på Volt og handle, jeg har jævlig lyst på sixpence. Dessuten la jeg an til fippskjegg i går, for første gang i livet mitt. Skal modere det litt etterpå. Men om det var noen som kommenterte det på jobben? Nei. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Hvis du begynte å spare i går er det vel ikke så mye å kommentere enda? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 "I går anla jeg flippskjegg" Trodde det gikk over tid, typ. 2-3 uker? *drar seg i stubbene selv* Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Hvis du begynte å spare i går er det vel ikke så mye å kommentere enda? I går hadde jeg ikke barbert meg på nesten 2 uker da Skal la det gå noen uker til, så får jeg se. Noen som kan være så snille å fortelle meg hvor jeg finner den jævla helvetes "Buy game here! (eller lignende tekst)" på denne siden? Har fått lastet ned programmet som trengs (Intel AppUp) og alt er helt greit - sett bort i fra at det ikke finnes noen måte å faktisk laste ned spillet på. Alt jeg ser er i hvert fall bare muligheten til å laste ned butikken - som jeg jo da alt har gjort. Å søke etter Angry Birds i selve butikken gir forøvrig ingen svar. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 «Mitt liv. Min menstruasjon» Oi da... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) noen som trenger en xbox 360? til en billig penge? Hvor billig da? 1500 for slim modellen med en kontroll hdmi kabel og starwars forceunleached 2 red dead redemption og bad company 2. bc2 og starwars er uåpnet. Orginal eske følger med. har skrudd på konsollen 4 ganger siden jeg kjøpte den på lanserings dagen. er 250 gb versonen. Uhmmmm, dette er et seriøst tilbud fra din side altså? Du frister meg veldig nå Nøtte. >< Endret 8. februar 2011 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg så Slim 360 250GB på Elkjøp til 1888,- kr elns da vi var der i forrige uke. Mamma sa bare at da kunne det bli bursdagsgave. Jeg så også bilbane med Mario Kart figurer. Den var ganske stilig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Meh, jeg er ekstremt rastløs. Tenker jeg tar meg en dusj og går en tur ute i det som plutselig har blitt vinterlandskap igjen. En annen kar som dusjer seg (sees i HD og fullscreen): http://www.youtube.com/watch?v=jO3dwUKULOE Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Altså, hvis den fremdeles er til salgs så er jeg veldig interessert, Nøtte. ^_^ Å huff, det er allerede den 8. Jeg må gjøre ferdig Valentinskortet rimelig kjapt nå. >< Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Sendte han PM for noen timer siden. Jeg er først i køen Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg sitter og prøver SC2 mot Altern.. og så mister han nettet, akkurat når jeg har lært meg to hotkeys. (føler meg littegrann som en koreaner) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Jeg sitter og prøver SC2 mot Altern.. og så mister han nettet, akkurat når jeg har lært meg to hotkeys. (føler meg littegrann som en koreaner) Dammit, jeg er så ute av trening at det ikke er gøy lenger. Ooh! Innlegg 88000 ^_^ Endret 8. februar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Jeg melder meg ut av forumet btw. *edit* Nei, jeg gjør ikke det. Endret 8. februar 2011 av Gal_ape Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Sendte han PM for noen timer siden. Jeg er først i køen Den er helt grei du. Som godeste Skrue McDuck ville sagt det, penger spart er penger tjent. ^_^ Nå er forresten kortet så og si ferdig. Føler meg litt stolt nå. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Har forresten bursdag i dag. Edit: Ergo burde jeg få Xboxen til Nøtte! Endret 8. februar 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå