Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skylder deg penger Camelo, ikke glem det ;)

 

Hos meg verker det i Oslotur-muskelen. Må en tur på Volt og handle, jeg har jævlig lyst på sixpence. Dessuten la jeg an til fippskjegg i går, for første gang i livet mitt. Skal modere det litt etterpå. Men om det var noen som kommenterte det på jobben? Nei.

Lenke til kommentar

Hvis du begynte å spare i går er det vel ikke så mye å kommentere enda? :p

 

I går hadde jeg ikke barbert meg på nesten 2 uker da :p Skal la det gå noen uker til, så får jeg se.

 

Noen som kan være så snille å fortelle meg hvor jeg finner den jævla helvetes "Buy game here! (eller lignende tekst)" på denne siden? Har fått lastet ned programmet som trengs (Intel AppUp) og alt er helt greit - sett bort i fra at det ikke finnes noen måte å faktisk laste ned spillet på. Alt jeg ser er i hvert fall bare muligheten til å laste ned butikken - som jeg jo da alt har gjort. Å søke etter Angry Birds i selve butikken gir forøvrig ingen svar.

Lenke til kommentar

noen som trenger en xbox 360? til en billig penge?

 

Hvor billig da?

1500 for slim modellen med en kontroll hdmi kabel og starwars forceunleached 2 red dead redemption og bad company 2. bc2 og starwars er uåpnet. Orginal eske følger med. har skrudd på konsollen 4 ganger siden jeg kjøpte den på lanserings dagen. er 250 gb versonen.

Uhmmmm, dette er et seriøst tilbud fra din side altså? Du frister meg veldig nå Nøtte. ><

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Jeg sitter og prøver SC2 mot Altern.. og så mister han nettet, akkurat når jeg har lært meg to hotkeys. (føler meg littegrann som en koreaner)

 

Dammit, jeg er så ute av trening at det ikke er gøy lenger.

 

Ooh! Innlegg 88000 ^_^

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...