Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gir gjerne fra meg følelsen av seier i en internet-dikusjon til noen som er selvutnevnt mer oppegående, intelligente og har mye mer kontroll på sine egne reaksjonsmønstre enn det jeg har. Men samtidig syns jeg det er et tegn på svekkede sjelsevner å ubetinget ("bare-fordi-jeg-kan-og-har-lov") komme med setninger, meninger eller ytringer som kan fremstå som nedsettende til andre medlemmer.

 

Det koster meg ingenting å være enda mindre aktiv på dette forumet, eller her inne på facebook-status-erstatnings-tråden", selv om jeg føler at jeg prøver å gjøre min bit for å gjøre mangfoldet en liiten bit mer mangefarget.

Endret av Gal_ape
Lenke til kommentar

Så bare fordi du bryter den uskrevne loven det er å ikke invitere et lass med ukjente hjem på fest så skal vi andre utsettes for en personlig propaganda fra din side hvor du prøver å belemre oss med mindreverdighetskomplekser fordi det er du som er stutt i utgangspunktet?

 

Skype?

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en god dag i dag

 

Grunn: Liker ikke å ha dårlige dager

 

Skole hvor vi i grunn ikke har gjort noe på grunn av veldig dårlig organisert greie med foredrag for flere klasser osv, og en lærer som har rotet fordi vi skulle rydde i kantina. Nu vel. Eller så har det vært litt WoW. Er noen dager siden nå siden jeg stort sett har spilt Minecraft og BFBC2. Nå er det lekser og straks middag, og så noe mer lekser, og skrive ferdig CV.

 

og det blir vel det jeg rekker. Kanskje litt gaming/lesing noe lignende på kvelden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...