Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så, for å oppsummere:

 

1: Les litt rundt, og se hvilket spill de forskjellige konsollene tilbyr, og hvem de i fremtiden vil tilby.

2: Tenk på hva vennene dine har. Kulere å spille sammen enn alene.

3: Tenk også hva du ellers vil ha. F.eks: Grafikk, har du eller vil du skaffe HD-tv, vil du se Blu-ray eller DVD, vil du betale for online eller vil du ha noe gratis, vil ha online i det hele tatt, foretrekker du bevegelsbasert kontroll eller standard kontroll osv.

Lenke til kommentar

Runna nettopp PoP (*leter etter passende smiley men finner ikke), må bare si hot damn! Slutten var både veldig bra og dårlig... Klarte å finne alle light seeds før jeg runna spillet og:P

 

Forfriskende med en lengre sluttsekvens ihvertfall. De seneste spilla jeg har spilt har ofte hatt rulletekster som kom brått på.

Lenke til kommentar
Runna nettopp PoP (*leter etter passende smiley men finner ikke), må bare si hot damn! Slutten var både veldig bra og dårlig... Klarte å finne alle light seeds før jeg runna spillet og:P

 

Forfriskende med en lengre sluttsekvens ihvertfall. De seneste spilla jeg har spilt har ofte hatt rulletekster som kom brått på.

I has want PoP. Men det er dessverre langt nede på lista.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...