Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Noen fler enn meg som har merket at ingen Playstation eiere har kommet inn i tråden? Kun Xbox gutter her ...

HYSJ! Ikke lokk dem inn her! Orker ikke de som er fanbois av bare ETT system slik at konsollkafeen blir om til et xbrikke360vsPlaystation 3DO. :p

 

 

Noen som har anbefaling til gamle RPGer utenom disse: Final Fantasy, Star Ocean, Legend of Dragoon, Vagrant Story? Gjerne til Ps1 og Ps2 helst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HYSJ! Ikke lokk dem inn her! Orker ikke de som er fanbois av bare ETT system slik at konsollkafeen blir om til et xbrikke360vsPlaystation 3DO. :p

Der har dere typen innlegg som burde tones ned litt :)

 

Og whats the deal med "Xbrikke"?

Det var ikke et så altfor seriøst innlegg da, Steinakus.

 

Nei, aner ikke. Alle bruker jo kjeksboksen, så...

Lenke til kommentar
@Steinakus: Hva gjør du med gamle kjeksboks? Vil ha ny en for jeg vil IKKE ha dø lanseringskonsoll.

Vil bruke den nye som min egen å gi den gamle til lillesøster og lillebror slik at de ikke trenger å låne min.

 

Sorry :p

 

Kan ikke jeg få bli lillebror også? :wub:

 

Nei, jeg får vel skaffe meg en jobb og kjøpe en selv. :) Xbrikker er gøyale, og jeg forguder deg nye NXE-utseende i menyene. Oppstartsvideoen spiller jeg en gang for hver gang jeg starter maskinen. Fargene er bare så fine, i likhet med Mirror's Edge.

Lenke til kommentar
Noen fler enn meg som har merket at ingen Playstation eiere har kommet inn i tråden? Kun Xbox gutter her ...

Jeg har begge. ;)

 

Var det noen som nevnte spilletid?

5 day(s), 10:48:53 i Gears of War 2. Det er det eneste som teller. Vet ikke om de regner dager som døgn eller dager (24t/12t).

Endret av drugiS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...