Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Om dagen er det vel lett balansert mellom Dragon Ball og Naruto på PS3 samt harde økter med kompiser online i World at War på 360 :)

Endret av Mala
Skrevet
Nok ein dag uten noen gaming...skolen legger ein demper tenker eg. Så da er det greit helgen kommer allerede på torsdag!

Ikke noe gaming i helga på meg :p Skal til Åre ^_^

Skrevet

Enkelt, du ser på hvilke spill som er på markedet, og så velger du de spillene du har mest lyst på.

Den konsollen som trengs for å spille de spillene du kommer frem til er den du vil ha ;)

Skrevet

Det er også greit å se på hvilke konsoller vennene dine har. Det er en stor fordel å kunne spille online sammen eller å byttelåne spill. Men ja, spillene burde telle mest.

Skrevet

Spill der vennene dine spiller, og spillene du vil ha kommer! Multiplayer er en såpass stor og underholdende del (for majoriteten av oss her på forumet..) at den tas i betraktning! :)

Skrevet

Så, for å oppsummere:

1: Les litt rundt, og se hvilket spill de forskjellige konsollene tilbyr, og hvem de i fremtiden vil tilby.

2: Tenk på hva vennene dine har. Kulere å spille sammen enn alene.

3: Tenk også hva du ellers vil ha. F.eks: Grafikk, har du eller vil du skaffe HD-tv, vil du se Blu-ray eller DVD, vil du betale for online eller vil du ha noe gratis, vil ha online i det hele tatt, foretrekker du bevegelsbasert kontroll eller standard kontroll osv.

Skrevet

Nytt forum, nye tider.....

Har skiftet nick fra Kewell79 til kewy

Har også solgt PS3 og Wii , har ikke tid til 3 konsoller , nå når det kommer en liten skriker unge snart :p

Skrevet

Tok meg en par kamper på fifa 09 nå nettopp. Må si jeg var skuffendes dårlig i forsvar, ser det har blitt noen dager uten spilling nå ja ^^,

Skrevet

Runna nettopp PoP (*leter etter passende smiley men finner ikke), må bare si hot damn! Slutten var både veldig bra og dårlig... Klarte å finne alle light seeds før jeg runna spillet og:P

Forfriskende med en lengre sluttsekvens ihvertfall. De seneste spilla jeg har spilt har ofte hatt rulletekster som kom brått på.

Skrevet
Runna nettopp PoP (*leter etter passende smiley men finner ikke), må bare si hot damn! Slutten var både veldig bra og dårlig... Klarte å finne alle light seeds før jeg runna spillet og:P

Forfriskende med en lengre sluttsekvens ihvertfall. De seneste spilla jeg har spilt har ofte hatt rulletekster som kom brått på.

I has want PoP. Men det er dessverre langt nede på lista.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...