Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg spiller med playstation kontroller må jeg ofte se over på kontrollen om jeg trykker rikitig kanpp. Det faller liksom ikke naturlig som på xbox kontrollen.

En annen ting er at det virker som playstation kontroller blir veldig fort slitt. Dette er bare en teori jeg har, men alle kompisene min har et eller annet problem med kontrollen. Enten er joysticken litt seig, eller så sitter X knappe fast iblant.

Men lurer egentlig på hvorfor sony ikke har forandret kontrollen sin. Er lang i fra perfekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle kan iallefall enes om at D-paden til 360-kontrolleren er dårlig. :)

Jepp. Men i de fleste spill jeg har, så er den stortsett bare brukt til å bytte våpen osv, og da er det ikke noe stort problem for min del. Men hadde ikke gjort stort om den hadde vært litt mer som D-paden til DS3.

Skrevet

Noen som vet om noen butikker enten online eller ellers som seller arcade til en ok penge, vil ha meg en ny xbox 360 akkurat nu.=) men finner jo ingenting på nettet.

Skrevet

Ser ut som Arcade ligger på rundt 1500,- nå, og det er jo bare 500 under en Elite. Og hvis du kjøper en Elite blir det neppe problematisk å selge harddisken for 500, så da ville nok hvertfall jeg gått for den. Elkjop.no selger jo faktisk denne pakken til 1999,- og da følger det jo med Lego Batman og Pure, som du sikkert også får solgt :)

Skrevet

Holder på med Uncharted 1 nå..synes det så langt virker som et bra adventure spill pakket inn i et til tider helt for jævlig dårlig shooter spill.

Skrevet

Argh! 6 gangen xboxen fryser under magna carta 2. Og akkurat etter at jeg hadde tatt en boss og skulle bytte til dvd 2T_T Var 40 min rett i dass, fikk ikke savet eller noe etterpå.

Skrevet

Epic Mickey virker spennende. Det lille vi har sett foreløpig, tyder på at det er lenge til det når ut på forbrukermarkedet.

I mellomtiden kan vi le litt av denne:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

687392895_PiWKx-L.jpg
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...