Gå til innhold

Gamer.no: Forslag til funksjonalitet og design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funskjoner

- Savner en hurtigmeny på venstresiden med alle kategoriene.

- En mulighet for å gi en bruker "tommel opp" på innlegg som man synes fortjener det. En liten penisforlenger som kan inspirere folk til å skrive utfyllende og gode innlegg, guider etc.

- Siste innlegg som oppdateres kontinuerlig i toppen, slik de har på diskusjon.no. (vet ikke om dette er Uelands egen kode eller ikke)

 

Design

- Fargene på dette ferdigskinnet liker jeg, så jeg synes dere burde beholde disse når dere starter å personligjøre designet.

Lenke til kommentar

Er faktisk litt skeptisk til Helt andre ting-forumet. Helt klart, de som vil diskutere alt annet enn spillrelaterte saker kan få sin plass der, men allerede nå ser jeg at det er oppretta en snustråd, diskusjon om den nye Transformers-filmen og en tråd om kampssport. Da syns jeg litt av vitsen med en rendyrka spillforum blir borte.

 

Nå kan jeg, om jeg vil, starte opp en hiphop-tråd og be inn alle hiphop-hodene fra Diskusjon.no over til Gamer.no sitt forum. Er dere med? SO-tråden ser jeg meg også som en motstander mot, men for all del. :)

Lenke til kommentar

Kan jeg foreslå en kjekk funksjon som finnes på Neowin.net sitt forum. Der finnes det grupper for forskjellige brukere som f.eks. har mye å bidra med. Altså får de et slags kvalitetsstempel som viser at brukeren hjelper til med å hjelpe og assistere forumbrukerne. Dermed er det lettere å vite hvem man kan ta kontakt med eller se etter for god informasjon og lignende.

 

Kanskje ikke så nødvendig i starten, men dette er noe jeg virkelig syns er godt å ha på det forumet.

Lenke til kommentar
Kan jeg foreslå en kjekk funksjon som finnes på Neowin.net sitt forum. Der finnes det grupper for forskjellige brukere som f.eks. har mye å bidra med. Altså får de et slags kvalitetsstempel som viser at brukeren hjelper til med å hjelpe og assistere forumbrukerne. Dermed er det lettere å vite hvem man kan ta kontakt med eller se etter for god informasjon og lignende.

 

Kanskje ikke så nødvendig i starten, men dette er noe jeg virkelig syns er godt å ha på det forumet.

Den tidligere nevnte kudos-funksjonen ville vel muligens være en løsning på det.

Lenke til kommentar
Er faktisk litt skeptisk til Helt andre ting-forumet. Helt klart, de som vil diskutere alt annet enn spillrelaterte saker kan få sin plass der, men allerede nå ser jeg at det er oppretta en snustråd, diskusjon om den nye Transformers-filmen og en tråd om kampssport. Da syns jeg litt av vitsen med en rendyrka spillforum blir borte.

 

Nå kan jeg, om jeg vil, starte opp en hiphop-tråd og be inn alle hiphop-hodene fra Diskusjon.no over til Gamer.no sitt forum. Er dere med? SO-tråden ser jeg meg også som en motstander mot, men for all del. :)

 

Alle forum må ha en off-topic seksjon. Ellers eksploderer man i off topic het inniseg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...