Gå til innhold

Gamer.no: Forslag til funksjonalitet og design


Anbefalte innlegg

Tenkte vi burde få samlet en tråd med ønsker over funksjonalitet, forumkategorier og eventuelle designvalg. Jeg begynner forslagene med noe av det jeg plukket opp i Velkommen til vårt nye forum

 

Design

  • Lettere tilgjengelig "My Assistant". Sidepanel? (Gammel vane vond å vende)
  • Bedre bruk av toppkategoriene (De som nå bare inneholder subforumet Gamer.no).

Kategorier

  • Populære Spill
    • Total War

    [*]Ny toppkategori: Community

    [*]Spille sammen?

    • Kategorisere i platform. Eventuelt lage en underkategori i "PC-Spill", "PS3", etc for "Spille sammen"-tråder.

    [*]Diskusjon om spillbutikker

Plugins/Funksjonalitet

  • Spoilertags
  • Mine Innlegg(™)
  • Mulighet for å endre tittel på egne tråder.
  • Mulighet for PSN/Gamertag i profil.
  • Et "Kudos"-ratingsystem på brukerene. Det vil si at man BARE kan gi "tommelen opp" til en bruker (eller ta tommelen bort igjen). Det eksisterer ikke negativ kudos.
  • Fjerne post-count på brukerene (den som viser i hver tråd under hver bruker. I profilen kan det fremdeles være en postcount). Erstatte det med kudos-rating som forklart ovenfor?
  • Muligheter til å gi gamer.no donasjoner nå i oppstarten.

Annet

  • Ikke begynn med rettskriving av merkevarer. (les: iPhone = Iphone). Unntaket må være navn som "F4t4l1ty!11" og lignende sære markedsføringsteknikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et helt nytt og friskt design! Ikke kopier Diskusjon.no, men skap deres eget, unike forum! Keep it simpel, and keep it clean. Minimalisme og enkelhet, men samtidig stilrent og oversiktelig.

 

Ah, våt drøm, det her.

 

Og, hey, fort, gi oss et Gamer.no-banner, så vi føler oss hjemme! Førsteprioritet!

Lenke til kommentar

  • Legg til
  • Google annonser
  • Google annonser
  • Google annonser

 

Sa jeg det høyt? :p . Nei , men seriøst. Få fart på inntektene med engang. Dere har jo bøttevis med Supernerder som vil lese her hver dag, og da mener jeg å få opp litt reklame og annonse så skal du se hva alle besøkende skaffer Ka-ching i kassen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...