Gå til innhold

Gamer.no: Forslag til funksjonalitet og design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Når du trykker på View New Posts, så står det nederst i høyre hjørne "View most active topics" eller noe lignende, jeg vil gjerne ha en utvidelse av den, feks "Most viewed topic", og "Most answered topic".

Lenke til kommentar
Oversette til norsk. Få knapper med norsk tekst. Norsk dato format. Rapporteringsentral, da den som følger med IP.Board er dårlig.
Oversetting til norsk er påbegynt, norske knapper kommer en eller annen gang. Norsk datoformat er ikke fikset tror jeg men vil gjøres snarest. Det er dog endret fra 12 timerklokke til 24-timers.

 

 

Noe ala "Siste 24/12 timer" er mer eller mindre et "must" for min del.
Bruk View New Posts

 

 

Jeg savner en "Mine Innlegg" funksjon mest nå vertfall.
Som med en evt. "Siste 24 timer" -funksjon er dette noe som må kodes... Men som nevnt tidligere skal jeg se på mulighetene.

 

 

 

Kunne tenkt meg å ha muligheten til å legge en tråd i "favoritter" altså, hjertet!

Dette er funksjoner som er tilgjengelig under "Options" i hver tråd så vidt jeg er bekjent. Forhåpentligvis vil de bli litt lettere å bruke når fornorsking og nytt theme er på plass.

En "favoritter"-funksjon må evt. kodes (samme svar som over). Det finnes ikke i "Options", det er på Diskusjon.no ;)

 

 

Og så trenger vi ikke det at man bare får quota ett ledd.
Fikset.

 

 

...

- Nye ranks i forumet

Jeg stemmer heller for å fjerne dem.

Jeg vil og fjerne dem, står på to-do.

 

 

Se på den vansirede signaturen min. Det hadde vært veldig fint å få brukt float-tagger.
Fikset.

 

 

Slenger meg med på trådstarters forslag om Total War-kategori.

 

Edit: Og som flere vel har sagt, denne spoilerfunksjonen er ganske håpløs.

TW-kategori må vi ha :p Skjul-funksjonen fungerer nå slik du ønsker av en spoilerfunksjon, men skal vurdere å fjerne dagens løsning på spoiler og.

 

 

Nettikette og retningslinjer på plass snarets. Trengs noen regler som vi må følge ja.
Fikset.

 

 

Legg til muligheten til å redigere emnetitler på tråder man har startet. Savner dette allerede.
Fikset.

 

 

PSN/Gamertag o.l. i profil (så det havner under group, post, joined og member no.)

Stemmer også for denne! Hadde også likt en mulighet for å implementere slikt som gamercard osv... Som den achievement-elskeren jeg er, er det alltid gøy å sammenligne med andre.

Skal se på mulighetene, men dette blir myyyyyeee lettere i IPB 3, gleder meg! (For det er ikke noe hokus-pokus i dagens versjon 2.3)

 

 

Det manglende favicon for forumet :)
Skrives på to-do.

 

 

Funskjoner

- Savner en hurtigmeny på venstresiden med alle kategoriene.

- En mulighet for å gi en bruker "tommel opp" på innlegg som man synes fortjener det. En liten penisforlenger som kan inspirere folk til å skrive utfyllende og gode innlegg, guider etc.

- Siste innlegg som oppdateres kontinuerlig i toppen, slik de har på diskusjon.no. (vet ikke om dette er Uelands egen kode eller ikke)

 

Design

- Fargene på dette ferdigskinnet liker jeg, så jeg synes dere burde beholde disse når dere starter å personligjøre designet.

Siste innlegg i toppen er Uelands/Edda Media sin kode ;)

 

Tommel opp finnes det ikke mulighet for i IPB 2.3 og ikke noe jeg tror vil legges inn. I IPB 3 vil det dog komme en slik mulighet som standard og det vil vurderes da. (Om dette forumet oppgraderer)

 

 

Eneste jeg har å tilføye er å få klokken oppgitt i 24 timer, altså ikke noen AM eller PM.
Fikset.

 

 

Også at man fjerne postcount fra templated. Slik at folk som meg ikke poster i vilten sky.

 

Birger :)

Fikset?

 

 

Kan dere få ordnet smileyene så de har de samme "kodenavnene" som Diskusjon.no?

 

EDIT:

I tillegg til PSN/Gamertags så skulle jeg gjerne sett Last.fm, Youtube, Nettby osv.

Igjen; IPB 3. Men skal titte bittelitt på det.

 

 

Forum:

- mykje betre med den ekstra stylinga her: http://userstyles.org/styles/14442 (frå http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...ost&p=1614)

- Alt for langt editorområde - attachment og smileys bør ta mindre vertical plass / vere gøymd per default slik at "Add reply" knappen er synleg uten scrolling.

Litt usikker på dette med editorområde? Kan du ta opp problemet i en egen tråd? Når det gjelden den stylingen har man per dags dato mulighet for et statisk utseende.

 

 

Mine innlegg kommer. Men som flere har påpekt, er ikke dette en standard funksjon i IP boards, så den må lages. Den på diskusjon ble vel laget av Ueland?
Jepp, laget av Ueland, jeg er ikke Ueland :ph34r:

 

 

Foreslår "Mest aktiv i" på forumprofilen.
Om du tenker på å få opp en liste som lister alle kategorier og antall innlegg i hver av dem; Ueland-funksjon.

 

 

Når du trykker på View New Posts, så står det nederst i høyre hjørne "View most active topics" eller noe lignende, jeg vil gjerne ha en utvidelse av den, feks "Most viewed topic", og "Most answered topic".
Vi får se, start eget emne hvor du utdyper hva du ønsker deg. Trodde dette allerede var mulig dog.

 

 

 

 

Jeg stenger denne tråden. Det har utviklet seg til en tråd hvor både Gamer.no og forumting har blitt tatt opp - i tillegg til at den er altfor generell. Jeg ber dere starte egne tråder for ting i Tilbakemeldinger til Gamer.no eller Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...