Gå til innhold

Gamer.no: Forslag til funksjonalitet og design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At man ikke kaller det første forumet for Invision Power Board. Men noe som følgende:

Gamer.no

-Spill

--Konsoll

--PC

--Spille sammen

-Off-topic

--Lorim

--Lirum

-Redaksjonelt

--Annonseringer

--Tilbakemeldinger

Birger :)

Skrevet
At man ikke kaller det første forumet for Invision Power Board. Men noe som følgende:

Den er ganske grei å få med seg ja. Øker kvalitetsinntrykket med en gang.

Skrevet

Einaste eg treng er to funksjonar: Mine innlegg og Siste 24 timer.

Sistnevnte er på plass, om den første og kjem etterkvart er det kjempeflott.

Skrevet

Funskjoner

- Savner en hurtigmeny på venstresiden med alle kategoriene.

- En mulighet for å gi en bruker "tommel opp" på innlegg som man synes fortjener det. En liten penisforlenger som kan inspirere folk til å skrive utfyllende og gode innlegg, guider etc.

- Siste innlegg som oppdateres kontinuerlig i toppen, slik de har på diskusjon.no. (vet ikke om dette er Uelands egen kode eller ikke)

Design

- Fargene på dette ferdigskinnet liker jeg, så jeg synes dere burde beholde disse når dere starter å personligjøre designet.

Skrevet

Er faktisk litt skeptisk til Helt andre ting-forumet. Helt klart, de som vil diskutere alt annet enn spillrelaterte saker kan få sin plass der, men allerede nå ser jeg at det er oppretta en snustråd, diskusjon om den nye Transformers-filmen og en tråd om kampssport. Da syns jeg litt av vitsen med en rendyrka spillforum blir borte.

Nå kan jeg, om jeg vil, starte opp en hiphop-tråd og be inn alle hiphop-hodene fra Diskusjon.no over til Gamer.no sitt forum. Er dere med? SO-tråden ser jeg meg også som en motstander mot, men for all del. :)

Skrevet

Kan jeg foreslå en kjekk funksjon som finnes på Neowin.net sitt forum. Der finnes det grupper for forskjellige brukere som f.eks. har mye å bidra med. Altså får de et slags kvalitetsstempel som viser at brukeren hjelper til med å hjelpe og assistere forumbrukerne. Dermed er det lettere å vite hvem man kan ta kontakt med eller se etter for god informasjon og lignende.

Kanskje ikke så nødvendig i starten, men dette er noe jeg virkelig syns er godt å ha på det forumet.

Skrevet
Einaste eg treng er to funksjonar: Mine innlegg og Siste 24 timer.

Sistnevnte er på plass, om den første og kjem etterkvart er det kjempeflott.

Helt enig med Zeph. Er avhengi av Mine Innlegg ihvertfall. :)

Skrevet
Kan jeg foreslå en kjekk funksjon som finnes på Neowin.net sitt forum. Der finnes det grupper for forskjellige brukere som f.eks. har mye å bidra med. Altså får de et slags kvalitetsstempel som viser at brukeren hjelper til med å hjelpe og assistere forumbrukerne. Dermed er det lettere å vite hvem man kan ta kontakt med eller se etter for god informasjon og lignende.

Kanskje ikke så nødvendig i starten, men dette er noe jeg virkelig syns er godt å ha på det forumet.

Den tidligere nevnte kudos-funksjonen ville vel muligens være en løsning på det.

Skrevet

IMO, fjern postcount, tror det bare blir mere "konkuranse" og mere spam i trådene, enn hvis det ikke hadde vært noe postcount :) men det er meg da.

Skrevet
Er faktisk litt skeptisk til Helt andre ting-forumet. Helt klart, de som vil diskutere alt annet enn spillrelaterte saker kan få sin plass der, men allerede nå ser jeg at det er oppretta en snustråd, diskusjon om den nye Transformers-filmen og en tråd om kampssport. Da syns jeg litt av vitsen med en rendyrka spillforum blir borte.

Nå kan jeg, om jeg vil, starte opp en hiphop-tråd og be inn alle hiphop-hodene fra Diskusjon.no over til Gamer.no sitt forum. Er dere med? SO-tråden ser jeg meg også som en motstander mot, men for all del. :)

Alle forum må ha en off-topic seksjon. Ellers eksploderer man i off topic het inniseg.

Skrevet

LOTRO som subforum i "Populære spill". B)

Ellers, som mange andre har sagt, er "Mine innlegg", norsk språkpakke og en egen gamer.no banner også dypt savnet.

stå på! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...