Gå til innhold

Den store Resident Evil 5 tråden!


Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk info mail fra Capcom på mobilen min nå. Står at prisen på Versus-pakka skal være ¥250 eller 160 MS poeng, og at release skal være 26. mars. Virker som det er bare for den japanske versjonen da men :p Synes det er rart hvis det kommer til å koste bare 160 MS poeng her, mens resten av verden må punge ut 400 men :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

snart rundet spillet nå og jeg er virkelig fornøyd. har bare 2 ting jeg skal klage litt på, og det er ammo hullet du går rundt med og mangel på større inventory mens man går rundt.

Lenke til kommentar

Noen som har skaffet seg det nye resident evil spillet?

Jeg haaar :) til min xbox! gleder meg til å spille det, men må på jobb nå :/ så får ikke testet det før etter.

aaah. timene på jobb kommer til å gå saaaakte!

Endret av aneHD
Lenke til kommentar
snart rundet spillet nå og jeg er virkelig fornøyd. har bare 2 ting jeg skal klage litt på, og det er ammo hullet du går rundt med og mangel på større inventory mens man går rundt.

 

 

Og ikke glem at hun dama skyter skyter og skyter og gir deg liv når du nesten har fult liv. så stjel alt hun ikke

klarer og ta vare på..

 

ellers rått spill selvom det er RE4 i HD.

Endret av aoottis24
Lenke til kommentar

Emnetittelen er ikke beskrivende nok

 

Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for posten, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret.

 

 

Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne meldingen.

 

Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar
tja denne pakka folk griner om koster 35 kr eller noe da.. er ikke verdens undergang og ingen som tvinger dere til å kjøpe den heller. ser ikke problemet.

Må fortsatt si at det er dumt at de tar betalt for noe som like gjerne kunne vært i spillet rett fra boksen.

Lenke til kommentar
tja denne pakka folk griner om koster 35 kr eller noe da.. er ikke verdens undergang og ingen som tvinger dere til å kjøpe den heller. ser ikke problemet.

Må fortsatt si at det er dumt at de tar betalt for noe som like gjerne kunne vært i spillet rett fra boksen.

 

så å si all dlc kunne jo vært i pakka fra start:p synes ikke det er negativt at det kommer extra stuff.. men skal være enig at denne kommer noe tidlig.

Lenke til kommentar

Fikk det bundlet med min nye røde xbox 360 i dag, men har ikke prøvd det enda.

 

Ser egentlig ikke så veldig frem til det, er for mye action, for dårlig kontroll og for lite god gammeldags Resident Evil-følelse. Men spilles skal det, kan ikke hate ting man ikke har prøvd ;)

Lenke til kommentar
Fikk det bundlet med min nye røde xbox 360 i dag, men har ikke prøvd det enda.

 

Ser egentlig ikke så veldig frem til det, er for mye action, for dårlig kontroll og for lite god gammeldags Resident Evil-følelse. Men spilles skal det, kan ikke hate ting man ikke har prøvd ;)

 

Den gode gamle resident evil følelsen døde med RE4. Code Veronica X var fantastisk bra. (RE4 var bra det og, men ikke helt det samme)

Lenke til kommentar
Har spilt noen timer, Spillet er hærlig, vanvittig gode kontrollere, men vanskelighetsgraden kunne vært høyere. angrer på at jeg valgte normal vanskelighetsgrad da det ikke gir skikkelige harde utfordringer... Hittil ihvertfall.

 

Beklager men "vanvittig gode kontrollere" må du dra lenger ut på vidda med. For maken til makkverk av noen kontrollere skal du lete lenge etter..

 

EDIT:

 

Er ikke noe til deg personlig Huffern, men slik generelt til endel Resident Evil fanboys der ute. Skjønner meg bare ikke på slike som forsvarer helt elendige kontrollere på et spill. "Men det er slik det skal være..slik det alltid har vært", greit nok men en bringer ikke en slik eldgammel kontroll mekanisme til et action spill!

 

Synes Gamereactor sin anmeldelse er dead on: "Skal man dø på et lasteplan fordi man må stå i en bestemt stilling for å kunne hoppe ned? Skal man la seg bli drept fordi det ikke er mulig å bevege seg når man "sniker" seg inntil en vegg? Resident Evil 5 har et utdatert kontroll-system som ødelegger mye av moroa. Et kontroll-system som ikke hører hjemme i et actionspill."

 

Gamereactor gir forøvrig spillet på gameplay 5 av 10 og da er dem vel sjenerøse, bra noen anmeldere der ute har litt bein i nesa...

 

Det er ingen tvil om at spillet er bra, men når fanboys og folk som vil forsvare game kontrollerne i det spillet der så bare lurer jeg på hva som sviver i hode på folk....for stort kan det ikke være.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

RE 4 hadde fjernet en del av følelsen ja, sant det - men likte det alikevel utrolig godt. RE 5 er desverre bare skyte skyte, og sliter litt med å engasjere meg.

 

Code Veronica X fikk jeg ikke noe stort inntrykk av, egentlig syns jeg historien virket noget desperat dog med en artig innfallvinkel med hu "dama". Nå skal det sies at det er lenge siden jeg spilte det , og spilte aldri hele spillet.

 

For meg er RE 2 det eneste RE-spillet som liksom er knakende godt. Men det er til gjengjeld ett av mine favorittspill.

Lenke til kommentar
Beklager men "vanvittig gode kontrollere" må du dra lenger ut på vidda med. For maken til makkverk av noen kontrollere skal du lete lenge etter..

 

EDIT:

 

Er ikke noe til deg personlig Huffern, men slik generelt til endel Resident Evil fanboys der ute. Skjønner meg bare ikke på slike som forsvarer helt elendige kontrollere på et spill. "Men det er slik det skal være..slik det alltid har vært", greit nok men en bringer ikke en slik eldgammel kontroll mekanisme til et action spill!

 

 

Hehe... Jeg må si at etter å ha spilt resident evil 4 på wii, der kontrollsystemet var mer enn fantastisk var jeg meget spent på hvordan det ville fungere med 5ern, jeg forventet meg et spill likt 4ern med tanke på at man er nødt til å stå stille å skyte.

 

Men jeg forventet også at kontrollerne skulle bli veldig mye dårligere enn på wii, og det må jeg si at det ble dem slettes ikke. Det fungerer utmerket etter min mening. Hadde jeg blitt servert noe annet enn dette ville jeg blitt meget skuffet tror jeg. Men det er da slik at smaken er som baken. Og når det gjelder dette spillet så virker det slik at folk enten hater det, eller elsker det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...