Gå til innhold

Den store Resident Evil 5 tråden!


Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, er det mulig å laste ned demoen med sølvkonto? På Xbrikken altså.

 

De demoene som kommer til gold, må du vente en uke før kan lastes ned fra sølvkonto.

Det har det iallefall vært med andre demoer, men nå vet ikke jeg når den kom til live, eller om den har kommet hos silver :)

Mener å huske at en venn lastet den ned med silver i dag.

Lenke til kommentar
Hmm, er det mulig å laste ned demoen med sølvkonto? På Xbrikken altså.

 

Yesh ^^ Det er fult mulig ;) Gjorde det igår eller dagen før der igjen.

 

 

Syntes demoen var topp oO Det med at man ikke har så fult med kontroll over zombien gjør vel det litt mer spennende ;) Tror dette blir en shit bra spill :p Co-op og greier :p

Lenke til kommentar

Ser veldig fram til spillet, men var skuffende at ps3 versjonen nok en gang var dårligere enn 360 versjonen.

Nå ryktes det jo at ps3 demoen er av en tidligere build enn 360 demoen så vi får vente og se på det ferdige spillet.

 

Har jo begge konsollene, men alltid surt for ps3'en med dårlig porting av multiplatform spill.

Lenke til kommentar
Ser veldig fram til spillet, men var skuffende at ps3 versjonen nok en gang var dårligere enn 360 versjonen.

Nå ryktes det jo at ps3 demoen er av en tidligere build enn 360 demoen så vi får vente og se på det ferdige spillet.

 

Har jo begge konsollene, men alltid surt for ps3'en med dårlig porting av multiplaytform spill.

 

Har ikke testa X360 versjonen enda, men hva er det som er dårligere egentlig?

Lenke til kommentar
Har ikke testa X360 versjonen enda, men hva er det som er dårligere egentlig?

Ps3 versjonen sliter med frameraten, dvs. går rett og slett tregere enn 360 versjonen.

Spesielt merker man det på det første brettet, mens det går silky smooth på 360.

 

Det skal visst være en del grafiske forskjeller også.

Lenke til kommentar

Syntes demoen var helt greit! Noen positive ting og noen negative.

 

For meg som aldri har spilt RE spill før, var dette gøy å se et slikt godt spill innen en skrekk/action sjanger!

Positivt:

 

- Flott grafikk.

- Sikte fungerte flott.

- Co-op og valget mellom å bytte ammo med dama.

- God lyd.

 

Negativt.

 

- Kronglete kontroll.

- Bevegelighet og mulighetene.

- Rotete system på bla. bytte mellom items.

- Treg bevegelse fra kontrollene.

 

Sikkert mer, men her var det iallefall noen punkter!

Lenke til kommentar
Ps3 versjonen sliter med frameraten, dvs. går rett og slett tregere enn 360 versjonen.

Spesielt merker man det på det første brettet, mens det går silky smooth på 360.

 

Det skal visst være en del grafiske forskjeller også.

 

Okay, kommer sikkert noen sammenlignings klipp ut etterhvert. Jeg la ikke merke til noe problemer med frameraten mens jeg spilte...men da igjen så legger jeg ikke merke til det i andre spill andre sier dette er et stort problem heller...skylder på alderen jeg..grå hjerneceller... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...