Gå til innhold

Den store Resident Evil 5 tråden!


Paisley

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

Nå sitter jeg og en kompis fast på siste bane. Vi sliter med å få drept Wesker, han vil jo aldri dø! Noen tips?

 

 

Når dere er kommet til midtøya med Wesker, så skyt på han til han åpner dritten på brystet, skyt litt mer slik at han sender armene ned i bakken og lager den "karusellen" sin, da løper Chris bak han, vent til han er ferdig med angrepet, så løper Chris inntil og tar tak i han, mens Sheva stikker dritten i brystet med kniv.

 

 

skyt gjerne også på den tingen bak på ryggen, det er instant og man sparer ammo på det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir bare mer og mer forelsket i dette spillet! Vannvittig pent å se på, herlige kontroller (de er elskverdige når man vender seg til dem!) og utfordrende nok for en nybegynner. Spiller på amateur.. :p

 

Første gang jeg har vært borti denne typen spill hvor man er plantet i bakken når man skal skyte, men gleder meg til å prøve meg på de vanskeligere nivåene! Ble akkurat ferdig med 3-3, og de folka som designer bossene må jo ha psykiske problemer! :lol:

Lenke til kommentar

Mercenaries Co-Op er fullt mulig ja :)

For å unlocke alle "characters" under co-op så må dere få over 80 000 poeng (40 000 Singleplayer).

Nye baner unlockes på 40 000 (20 000 Singelplayer).

 

HAr fullført spillet 6 ganger nå (hjulpet 2 stk. på veteran), så da mangler jeg selv å klare det på professional. Skal nok få startet på Pro på onsdag eller noe....

 

Hvis noen har lyst til å ta "The Works" achievmenten, så vennligst legg meg til XBL (Wangen360) og send meg en message når du kan, så tar vi begge :) Den er klin umulig å få til med AI, siden hun/han ikke steller seg bak når jeg skyter:(

Lenke til kommentar

Jeg skal spille igjennom alle nivåer helt alene, muligens litt sær på det området. Men nå driver jeg og eksperiementerer med hvilke våpen jeg skal gi Sheva. Foreløpig synes jeg det er greiest å gi henne pistolen som hun bruker helt til hun går tom for ammo og maskingevær som backup. Selv bruker jeg da mest hagle og rifle. Tenkte på å la henne få bruke rifla, men den synes jeg er så gøy å bruke selv. Noen tips?

Lenke til kommentar

Selv om det sikkert alltid vil være selve spilleren som er den beste når det gjelder sånne grupperinger, så tror jeg det ville vært smart å gi din hjelpende hånd noe av de gode våpnene også.

 

Ta å fordel våpnene etter hva du synes er best å drepe zombier 50/50... så ser du hvordan det går :)

Lenke til kommentar

Herlig spill! Alt for mye negativitet rundt kontrollene, som fungerer topp når man venner seg til de.

Grafikken er herlig. Nå har jeg 360, men en venn som har både Killzone og RES5 syntes ikke det var noe nevneverdig forskjell. Kan ikke si at jeg syntes Killzone har noe bedre grafikk av det jeg har sett.

 

Ellers er det bare herlig og sende ekle zombier flyende bakover med en oppgradert shotgun. Spillet har virkelig imponert meg, og er i sine beste stunder en 9/10. Noen litt mindre gripende perioder, men stort sett veldig veldig god underholdning.

Lenke til kommentar

Åh, meg og kjæresten min eeelsker dette spillet. Eneste er at partner er ganske plagsomt, går i veien når man skal skyte, eller står i veien når man skal løpe vekk. lol

 

men ja, når man kjøper noe for gullet man har, eller for pengene da, feks firstaid spray, skuddsikker vest eller et annet våpen, hvordan får man da brukt det?

Jeg har kjøpt shotgun og en vest som jeg ikke får brukt.... plagsomt!

Lenke til kommentar

Dette er sikkelig awsome. Mye bedre enn forventa, hadde ikke forventet at det skulle være så bra. Har ikke spilt Resident Evil ferdig siden første spillet tilbake i Playstation-tida. Co-op`en fungerer gangske bra her, men kan være en tolmodighet på pro, har ikke rundet spillet ferdig enda fordi jeg har kost meg å spille spillet først litt på amatør så veteran de siste dagene.

 

legg meg gjerne til hvis du spille co-op på 360. GT: Maury Kensei

Lenke til kommentar

Jeg har nå fullført spillet i singleplayer, men en kompis kommer hit for å spille co-op i kveld. Er det noen måte å kjøre vanlig New Game i stedet for New Game+? Ønsker ikke at alt det gamle utstyret skal være tilgjengelig for oss under denne gjennomspillingen... skjønt på den andre siden hadde det vært greit om utstyret vi skaffer oss blir tilgjengelig for meg senere. Hmm...

Lenke til kommentar

Bare start New Game + og ikke velg våpnene dine. Legg alt sammen i Inventoryen før du starter Chapter 1-1, så starter du med M92F når du plukker den opp i kofferten på starten :)

 

Simple as that :)

 

Og kompisen din logger bare inn på en profil som ikke har startet spillet, så får han ikke muligheten til å oppgradere fullt fom. starten av spillet.

Endret av Wangen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...