Gå til innhold

Den store Resident Evil 5 tråden!


Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wow, hadde ikke forventa såpass delte meninger. Har sett frem til dette lenge, og laster ned demoen i skrivende stund. Håper det faller i smak, har likt Resident Evil siden det første innslaget i serien. Kontrollsystemet i 4'eren likte jeg forøvrig godt.

Da tror jeg du blir storfornøyd. Har ikke prøvd RE4 selv, men gameplay vidoer ser helt like ut gameplay messig! :)

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig var jeg temmelig skuffa, det var daut og litt pinlig lagt opp:S

var bare feelinga jeg fikk, 4ern var jo ikke særlig skummelt, men litt mer creepy, gav deg fortsatt chills.

Det her gav meg en følelse av kjedsomhet, desverre. Må nok kjøpe det for Coopen, men thats it!:)

 

Btw awesome nytt forum

Lenke til kommentar

Enig i at kontrollene var veldig rare. Spessielt når man akkurat kommer fra en runde Cod4. Blir som å flytte kropp fra en 18 åring til en 90 åring.

 

Forøvrig utrolig hvor stor forskjell det var mellom ps3 og 360 på de bildene Qweac postet! Må nesten være noe i det med at Ps3 demoen er en tidligere build eller noe, kan virkelig ikke være så mye dårligere på ps3!

Lenke til kommentar
Her er en sammenligning av PS3-utgaven og 360-utgaven. Er greit for oss som har begge konsollene. Er liten tvil om at 360-versjonen ser bedre ut, så går nok for den dersom det blir kjøp.

 

Var mye bedre X360 bildene ja, men for å være helt ærlig så er ikke spillet på PS3 så blast som bildene der skal ha det til altså. Men det har blitt en sport å få PS3 spillene til å se "dårligere" ut på diverse nettsider for å dra lesere inn på sidene dems virker det som.

Lenke til kommentar
Forøvrig utrolig hvor stor forskjell det var mellom ps3 og 360 på de bildene Qweac postet! Må nesten være noe i det med at Ps3 demoen er en tidligere build eller noe, kan virkelig ikke være så mye dårligere på ps3!

 

Du må ikke tro alt du ser på nettet. :) Her kan du dømme selv: http://www.gametrailers.com/player/43925.html

 

Den eneste forskjellen jeg kan se er at 360-versjonen ser litt mørkere ut, men det kan like godt skyldes TV/kabler. Konklusjonen er at ethvert normalt menneske burde ikke merke noen forskjell mellom de to versjonene. La fanboyene krige seg mellom, så kan resten av oss nyte spillet i mellomtiden. :)

Lenke til kommentar

Første anmeldelse av Resi5 har nå dukket opp og her er de iktigste punktene:

- Resident Evil 5 bytter lokalisasjon mye oftere enn forgjengeren, og vil ha mindre områder, men flere.

- Det er delt opp i 6 store kapitler, hvorav hvert inneholder 3-4 områder.

- Spillet er omtrent 18 timer langt.

- Magasinet telte kun en plass hvor det var en utfordrende gåte.

- Grafikk og lyd får full pott

- PS3-versjonen inneholder en del glitcher

- Totalt ga magasinet spillet 93% (begge formater). PS3-versjonen skal ha noen små problemer med grafikken (se for øvrig disse bildene som sammenligner versjonene)

 

Link.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...