Gå til innhold

Den store Resident Evil 5 tråden!


Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Er det flere som sliter med at loadinga henger seg? Det skjer ikke sånn altfor ofte, men alikevel kanskje 3% av loading screenene. Det merkes godt uansett, for det er jo endel loading screens iløpet av ett chapter.

 

Loading teksten går videre (den som forteller om historien), men den går bare i loop i evigheter. Det virker som den prøver å loade en gang og hvis det ikke fungerer så går den bare i loop. Sånn at hvis en loading screen vanligvis bruker 2 sek (avhengig av hvor den loader) så vet man at hvis den da bruker lengre så har den hengt seg helt. Jeg har aldri opplevd det på xboxen med andre spill, men vet jo fra når jeg har spilt PC at den hele tiden gjør ett nytt forsøk med å loade så som oftest hvis den ikke loader på første forsøk så kan man vente litt ekstra så kommer den alikevel igjennom etterhvert. Her gir den opp med engang.

 

Det er null riper, fett eller smuss på cden (jeg er veldig forsiktig og enten ligger spillet i xboxen eller i cdcoveret.

Xboxen er ganske ny, ca 1 år gammel.

Xboxen har aldri hatt noe problemer med noe annet spill.

 

Det er vanvittig kjedelig for nå skulle jeg blant annet få S rank på Chapter 2-2 på professional, hadde nettopp tatt bossen og så kommer en loading screen som varer maks 1/2 sek etter man har drept bossen, og da går den i evig loop.

 

Irriterende.

Endret av Lambada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...