Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Spørsmålet er jo hva de skal si? Produktet er gått Gold og sendt ut til butikker. De kan ikke gjøre stort nå. De har jo tatt et standpunkt og forklart hvorfor de gjør det. Å repetere de på hundrevis av ganger på et forum vil jo ikke hjelpe stort. Ja detter kjipt for PC brukere, men det virker jo som IW vil fokusere på konsoller fra nå av.

 

Noen som har sendt mail til Gamezone og hørt når de shipper ut MW2?

 

Du er nok en person som ikke klarer se realiteten her. IW har ikke sagt ett ord til PS3 eller PC communitiene i det hele tatt. Disse forumene er snart et år gamle, man behandler ikke sine kjøpere slik. De kunne jo hatt flere dialoger med folk på forumet sitt og heller forklart det på dette stadiet at de ville forandre PC gaming. Da hadde de nok fått mange forskjellige inputs og kunne kanskje gjort en bedre avgjørelse.

 

Noen av dere konsoll spillere skjønner ikke hva dette innebærer, for dere har aldri hatt muligheten til å bruke mods, tweake, lean'e og bruke console for grafiske justeringer.

Hadde det vært xbox360 som manglet mye love så hadde dere suttret dere også. For ingen liker forskjells behandling på noen omstendigheter, ihvertfall så lenge det er noe vi skal kjøpe.

Det er helt tydlig her at IW har tatt steget mot $$ istede for å lage spillet best mulig for alle (som de hevder)

 

Poster du post i helgen er det ikke prioritert post, bare så du vet det Mokko. De må seinest sende det Fredag før kl 12 eller 16 (husker ikke) har noe med forsendelsen til omlastnings terminalen å gjøre. Det er derfor posten har en egentjeneste for prioritert post.

Endret av Oleidolet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har sendt mail til Gamezone (fikk svar på et kvarter) og lurte på hvorfor bekreftet lager 6.nov ble forandret til 9.nov. de sa at de ikke fikk lov til å sende ut spillet før den 9.nov så da kommer det på 10.nov-12.nov eller no sånt. bare sånn så de som har bestilt derifra vet det. hadde ventet at det ble sendt før helgen så vi hadde det på realese, men..

Lenke til kommentar

@Oleidolet: Joda, de aller fleste av oss er meget godt innbefattede med hva det betyr for PC gamere at de dropper støtten for dedikerte servere og en del andre funksjoner. Det å si at vi rett og slett ikke skjønner noe av dette fordi vi bare spiller på konsoll blir bare helt feil. Vi er spillinteresserte på samme måte som deg, og de fleste konsollspillere har erfaring fra tidligere PC spilling og en del spiller helt sikkert aktivt på både PC og konsoll. Jeg ser så alt for mange for tiden som føler at konsollspillere er dumme fordi vi godtar at vi ikke får dedikerte servere. Realiteten er at mange av oss synes det fungerer mer enn bra nok på konsoll. Vi forventer ikke dedikerte servere, map editing eller opptaksmuligheter og det ikke fordi vi er en eneste stor saueflokk som følger ethvert ord utviklerne kommer med, men fordi vi synes det fungerer bra nok slik det er. Hadde vi ønsket å spille på dedikerte servere med muligheten til å modifisere både spill og maps hadde vi holdt oss på PC.

 

Med det sagt så skjønner jeg godt hvorfor PC spillere er svært skuffet over hvordan spillet ser ut til å bli online for dem, og jeg ønsker dere slettes ikke noe vondt her i verden, men det er faktisk lov til å gå videre og skjønne at dette ikke blir forandret nå. I tillegg til at spillet har gått i trykken for lenge iden har Infinity Ward selv ytret at de ønsker å bevege seg mer mot konsoll enn PC, noe som for dem føles naturlig, da de ser på seg selv som konsollutviklere.

 

(Ikke rettet mot deg spesifikt, men til folket generelt)

Lenke til kommentar

Lurer på det samme. Platekompaniet sier de skal sende to dager før, men det er jo en søndag. Lørdag er vel et alternativ det også, både Posten og butikken jobber vel da?

 

Og tar det lengre tid å få tilsendt en stor pakke (Prestige Edition) til postkontoret enn en liten pakke med bare spillet til postkassen?

 

Det kan hende, men som regel tar det kortere tid å få tilsendt brev enn pakker. Eksempelvis har jeg en del ganger fått tilsendt kvittering separat i konvolutt, og selv om begge blir sendt samme dag, har ikke pakka dukket opp på postkontoret før dagen etter.

Lenke til kommentar

Let me get this straight:

- Det er matchmaking istedet for dedicated servers (som betyr blandt annet ingen mods, intet community og massiv lag)

- Hitboxen like stor på PC som på konsoll (?)

- Folk som dør ofte får juggernaught opptil 3 ganger samtidig... dvs at noobs = terminators

- ingen leaning

- ingen prone

 

Infinity Wards forræderi skal belønnes med boikott, hatefull propaganda, massiv seeding og ikke minst; forhåndsbestilling av Battlefield Bad Company 2.

Lenke til kommentar

@Laksus

Jeg skrev noen for det jeg ikke generaliserte dere, men for meg virker det som at det er mange som ikke forstår det. Vi PC spillere har innsett det at vi ikke har fått noe love av IW på denne tittelen og det har vi svart med. Veldig mange kommer ikke til å spille mw2, men heller holde seg til Cod4 så lenge det varer. Så skal du nok se at det kommer andre utviklere som vil ha pengene våre og nøyer seg med det.

 

@Teletubbiekid: Yes Sir! Its not made for us to enjoy =D

 

Now you PC gamers got Mouse Control as a feature!

Keyboard support comes in on the next DLC for only $9.99!!!

Endret av Oleidolet
Lenke til kommentar

Som nevnt fleire gonger: det einaste verkeleg effektive hjelpemiddelet er pengane dine. Om du er misnøgd med kva IW og Activision har gjort, eventuelt ikkje gjort: Ikkje kjøp spelet!

 

Folk kan syte på forum og lage petitions til dei blir blå (smurf!), men om salstala ikkje får seg ein heftig knekk har det ingenting å seie. Faktisk vil det berre gjere ting verre. Då ser dei at sånt kan ein faktisk sleppe unna med og vil GARANTERT fortsette i same stil.

 

("Put your money where your mouth is" og forhåndsbestill Bad Company 2 i staden for ^_^)

Lenke til kommentar

("Put your money where your mouth is" og forhåndsbestill Bad Company 2 i staden for ^_^)

sant så sant.

 

 

BF:BC2 får ikke prone, men spillet vil ikke lide ekstremt av det. Det er fordi kampen både er i lufta og på bakken. Skal man være litt pirkette så burde det kanskje vært der.

Endret av Oleidolet
Lenke til kommentar

Lurer på det samme. Platekompaniet sier de skal sende to dager før, men det er jo en søndag. Lørdag er vel et alternativ det også, både Posten og butikken jobber vel da?

 

Og tar det lengre tid å få tilsendt en stor pakke (Prestige Edition) til postkontoret enn en liten pakke med bare spillet til postkassen?

 

Det kan hende, men som regel tar det kortere tid å få tilsendt brev enn pakker. Eksempelvis har jeg en del ganger fått tilsendt kvittering separat i konvolutt, og selv om begge blir sendt samme dag, har ikke pakka dukket opp på postkontoret før dagen etter.

 

Uff høres ikke bra ut.. Noen som vet når på dagen siste (og kanskje eneste?) levering til postkontorene skjer? Platekompanitets lager er i Oslo, postsentralen er i Oslo, postkontoret er i Oslo.

Lenke til kommentar

håper dere tuller med det no-prone?

 

Det blir helt sikkert prone i spillet. Men tipper at noen har forvekslet den saken mellom MW2 og BF:BC2 etter i følge denne kilden at det ikke blir prone i BF:BC2.

 

For å klare opp: Konsoll-versjonene får ikke prone. Om PC-versjonen får prone eller ikke, er jeg ikke sikker på... Det kan dog sies at med IW's behandling av community'et, og at samtlige spørsmål ang. PC-versjonen har blitt besvart med "alle versjonene er prikk like", så kan en jo gjette på om PC-versjonen får prone...

 

 

Som nevnt fleire gonger: det einaste verkeleg effektive hjelpemiddelet er pengane dine. Om du er misnøgd med kva IW og Activision har gjort, eventuelt ikkje gjort: Ikkje kjøp spelet!

 

Folk kan syte på forum og lage petitions til dei blir blå (smurf!), men om salstala ikkje får seg ein heftig knekk har det ingenting å seie. Faktisk vil det berre gjere ting verre. Då ser dei at sånt kan ein faktisk sleppe unna med og vil GARANTERT fortsette i same stil.

 

("Put your money where your mouth is" og forhåndsbestill Bad Company 2 i staden for ^_^)

 

Mark my words: Modern Warfare 3 kommer ikke på PC.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

For å klare opp: Konsoll-versjonene får ikke prone. Om PC-versjonen får prone eller ikke, er jeg ikke sikker på... Det kan dog sies at med IW's behandling av community'et, og at samtlige spørsmål ang. PC-versjonen har blitt besvart med "alle versjonene er prikk like", så kan en jo gjette på om PC-versjonen får prone...

 

 

Konsollversjonen har prone jo. Broren min proner som bare det han.

Lenke til kommentar

jeg har sendt mail til Gamezone (fikk svar på et kvarter) og lurte på hvorfor bekreftet lager 6.nov ble forandret til 9.nov. de sa at de ikke fikk lov til å sende ut spillet før den 9.nov så da kommer det på 10.nov-12.nov eller no sånt. bare sånn så de som har bestilt derifra vet det. hadde ventet at det ble sendt før helgen så vi hadde det på realese, men..

 

Men faen da. Jeg hadde også håpet på sending på fredag. Spillet skal jo gjennom halve landet så da tror jeg faktisk jeg avbestiller. Er vel nødt til å trappe opp på nærmeste Elkjøp ved åpningstid isteden. Hvorfor i allverden er de så nazi på dette når butikker i England og USA allerede har begynt å sende ut.

Lenke til kommentar

Hvor bor du Konamixx? Kan det stemme at det er rundt Mo?

Jeg får spillene levert på ett døgn, og jeg bor på Sortland.

 

A-post blir sendt med fly, så det er bare noen få plasser leveringen vil ta mer enn en dag.

 

 

Har forøvrig også bestillt fra gamezone. De har ikke endret leveringsdatoen ennå, men det kommer vel. Hadde sett for meg MW2 i helgen... <_<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...