Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme gjelder Skyrim, Halo: Reach og Uncharted 3 også. Verdimessig så er CE-versjonen svært lite gunstige, men det koster å være kar.

 

Har kun Black Ops, KZ3, GT5 Sig, God Of War III, Halo Reach og The Witcher 2 som er de dyreste versjonene jeg har betalt for et spill.

Må vuderer denne Gears Of War 3 EE litt til :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Jeg bestilte Epic Edition først som sist da jeg jeg bestilte spillet. Som du vet så har jeg jo spilt nok Gears så kunne ikke la det tredje i serien gå fra meg. Når jeg tenker meg om er det så lenge siden jeg bestilte den at jeg tror nesten jeg må Google den for å se hva jeg får :p

 

Er du med på noen kamper når det er ute?

Lenke til kommentar

Ja jeg er gjerne med Lakus. Siden jeg har Xbox Free nå så legger jeg opp slik når jeg skaffer meg gold så er det bare et par dager til Gears 3 er ute. Vet at jeg kommer til å spille det spillet en god stund, spesielt når mange sa at gears 3 beta var bedre en hele gears 2 fullspillet :p

Men hjelper litt på at jeg spiller enda Gears 1 bare for å holde opp det jeg kan opp mot Gears Of War 3

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Epic sa at grunnen till at 2`ern ble så forskjellig fra 1`ern var fordi dem prøvde og gjøre spillet mer tilgjengelig for folk som ikke hadde spilt Gears før. Å dem tok kritikken til seg når folk sa at de gikk litt for langt med det. Det er derfor alt er så treig i MP delen i gears2.

 

Men som betaen til Gears3 viste. Har dem virkelig jobbet med spillet. Å det er Gears1 feeling med noen små fiks her og der :)

Lenke til kommentar

Når det var 30x XP-weekends osv tok det bare noen timer å komme til level 100 når man var en gjeng som boostet. Det var det jeg gjorde. ikke faen om jeg hadde orket å gjøre det "legit". Men man skal vel være glad for at man får noe for det. Ikke at jeg egentlig bryr meg, for våpenskins er rimelig langt nede på lista over hva jeg bryr meg om i spill. Hadde vært litt mer entusiastisk om man kan unlocke de gamle skinsa fra Gears 1 og 2 på et eller annet vis.

Lenke til kommentar

Golden Gnasher kan bare bli unlocket med å ha Veteran achievement, MEN om du ikke har det, så kan du unlocke den om du spiller Gears 3 i release uka :) (Rod Fergusson sa det selv)

 

Vet ikke om noen bryr seg, men ville bare si ifra^^

 

Jeg kjøpte Epic Edition på Gamezone for ca 1300kr :)

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...