Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Add meg på XBL og poke meg, driver å kjører noe pracc (practice :p) på diverse saker nå, kjørte nettopp noe Horde og kommer til å kjøre hva som helst frem til G3, eller så mye som mulig i hvertfall.

Trenger et ok team som ikke er helt mongo, så gogo la oss spille frem til Gears 3 kommer! :D

 

Gears 2 mest, men kan kjøre Gears om noen vil, så lenge jeg får practice så er resten care.

 

PS: Jeg er helt enig i at Gears 2 er litt "det sorte får" blant Gears-spilla, men.. tja.. klager ikke, i hvertfall sving-aksen er bedre i Gears 2 en i gears :p

Men whatever, less blabla more win.:D

 

EDIT:

Noen som har lagt merke til at man får mer XP nå i forhold til før, og det ikke er noe som helst double/triple/quadruple xp week eller noe som helst..?

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Fordi bots er jo en utfordring, å vent.. nei.

Bra du knakk spillet, trenger deg ikke uansett, og bra du ga penger til Epic games.

 

Veldig aggresivt innlegg det der, huffameg. Noen tørr ikke høre sannheten at Gears Of War 2 hadde en av de værste onlinedel ever i et spill. Selv frameraten i Jacinto mens man spilte Annex online gikk ned til 15 som er uspillbart. Og ja det er flere en meg som har masse framerate-trøbbel på gears of war 2. Merkelig at Gears Of War 1 hadde det ikke :)

Lenke til kommentar

Jeg bare svarte med samme tone som deg, det å gå inn på ett spill-forum og si "knakk spillet for lenge siden" er ganske så trollete, så du får igjen med samme mynt.

What comes around goes around.;)

 

Det at Gears 2 har dårlig online-del er jeg enig med, men hva har det med at du knakk CD-en å gjøre, sannhet og made-up facts er 2 helt forskjellige ting, jeg skal vedde venstre-beinet mitt på at du ikke kan backe opp den "ever" statementen.

 

PS: jeg har spilt sikkert 30 games online i dag, så er ikke så dårlig, og Jacinto.. vell.. jeg har ikkeno framerate drop, kanskje noe med at jeg har den nye boxen, aner ikke.

Endret av Puro
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bare svarte med samme tone som deg, det å gå inn på ett spill-forum og si "knakk spillet for lenge siden" er ganske så trollete, så du får igjen med samme mynt.

What comes around goes around.;)

 

Det at Gears 2 har dårlig online-del er jeg enig med, men hva har det med at du knakk CD-en å gjøre, sannhet og made-up facts er 2 helt forskjellige ting, jeg skal vedde venstre-beinet mitt på at du ikke kan backe opp den "ever" statementen.

 

PS: jeg har spilt sikkert 30 games online i dag, så er ikke så dårlig, og Jacinto.. vell.. jeg har ikkeno framerate drop, kanskje noe med at jeg har den nye boxen, aner ikke.

 

Har selv den nye boxen jeg også. Jo det kan jeg men det er lite vits fordi det er ikke noe sannhet i det jeg sier uansett. Skulle tro at jeg hadde kun en maskin, og lyver at jeg har alt, og jeg kan ikke ha min egen mening angående gears 2, og det spillet fortjente å bli ødelagt :), var ganske morro synes jeg.

 

Og det jeg knakk cden, er det trollete? Det er faktisk fakta at jeg gjorde det, det andre spillet som har blitt tatt "hånd" om. Jeg ser ikke noe som helst trollete i å si det. Tviler jeg knekker Gears 3 plata, men viss det er det samme onlinedelen med lagg, miste våpen i spawn så blir det denne gangen solgt fort ;)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Fordi spillet er bare online, ikke sant?

Er jo ikke akkurat som om det er singleplayer heller.:O

 

Endelig fikk jeg gjort Horde på Snowblind map til 50, etter at jeg måtte gå igjennom 3-4 teams som var konstant crap og ga seg med en gang de NESTEN døde, down but not out..

Pingler sier jeg!

 

Trenger fortsatt flere å game med, sleng dere på!

Endret av Puro
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nye Horde-mode ser også herlig ut.

 

http://www.youtube.com/watch?v=6hq3I9f0GXA

 

BEACONSTRIPS, BEACONSTRIPS, BEACONSTRIPS, BEACONSTRIPS, STOP HATING PEOPLE!

 

Kan innrømme Horde ser bra ut, men det jeg ikke liker er at de skal vise armene, fordi de ser så pixlette ut, og litt firkanta. Savner når de er fullt utrustet med armor, det er da Gears karene virkelig skinner :p

Lenke til kommentar

Kan innrømme Horde ser bra ut, men det jeg ikke liker er at de skal vise armene, fordi de ser så pixlette ut, og litt firkanta. Savner når de er fullt utrustet med armor, det er da Gears karene virkelig skinner :p

 

Gjør egentlig det selv, men det gjør ikke spillet dårligere.

 

Lurer på hvordan skins/alternativer til karakterne og slik det kommer på MP`en. Vi vet vi allerede får Coletrain fra Gears of War 3 Beta`en. Men hadde vært kult med noe lignende for de andre karakterne.

 

Anya i en ballerina-kjole? Dom med en poncho? Griffin med en eller annen Ice-T referanse?

 

Gøy å se at faren til Marcus også er boler. :p

Lenke til kommentar

Hei dere, eg har forhåndsbestillt Gears Of Wars 3 og på cdon.com og fått beta koden og alt, har tastet den inn og installert den.

 

Men nå eg går inn i betaen så står det cooming soon og at eg må være gull medlem noe eg er. Og at eg må ha 2 gig ledig plass noe eg og har.

 

Så er det bare mulighet får å trykke på exit så kommer eg tilbake til dashbordet. Noen som vett noe om dette?

 

Snakket med Cdon.com og dei sa eg måtte snakke med xbox support men dei stenger 17:00 fant eg ut i dag. Noen tips??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...