Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finner det jo ikke usannsynelig at du installerer et program som leser infromasjonen fra serveren og lager en overlay over spill applikasjonen som gjør at du kan se hvor fienden er. Maskinen din vet jo hvor fienden er. Den bare viser det ikke til deg.

Lenke til kommentar

Er det så sikkert at klienten din vet hvor fiendene er da? Jeg vil tro at den ikke vet det, med mindre du ser dem (eller du er innen radiorekkevidde med noen som gjør det). Det var vel nettopp derfor man benyttet seg av tracers (de hadde jo nødvendigvis klienten tilgang til).

Lenke til kommentar

Sikker? nei er ikke sikker nei, men ser ikke hvorfor spillet skulle være så annerledes fra alle andre spill. Servern prosesserer kalkuleringer og forteller clienten hvor og når ting skjer slik at clienten raskere kan rendre grafikken. MAO clienten får data fra hosten om hvor spillere er selv om ikke det vises på skjermen din.

 

leste en blog/post eller noe for en god stund siden om at dette er hvorfor man teknisk aldri kan hindre at personer bruker slike overlays uten et dedikert program som sjekker hva som kjøres på pcen.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet regnes treff og skade ut på serveren. Å gi klientene tilgang til info om uoppdagne fiender er et stort sikkerhetshull, så kan se for meg at dette ikke er tilgjengelig. Kan det være derfor det virker som om spotting "lagger" (dvs: at en fiende dukker opp noen sekunder etter en har fått LOS)?

Lenke til kommentar

Lasta ned spillet nå, virket fett. Gode tips til en nybegynner? Valgte den første tanksen til høyre (ikke traktor eller MS-1), gikk inn i et game og havnet blant en shitload med heavy tanks, medium og noen svake tanks. Samtlige var usynlige :p Ble eid ganske fort, en kar skjøt tanksen min så jeg ble immobilisert og kunne ikke gjøre annet enn å dø. Så klikka spillet.

Lenke til kommentar

Jeg får bare feilmeldinger når jeg skal kjøpe gull. Ønsker meg sårt en Löwe. :new_woot:

Dette med tier. Hvordan vet jeg hvilken tier jeg er i, når spillet starter? Likeså, hvordan kan jeg vite hvilken tier min tanks tilhører?

Har akkurat fått (endelig !!!) T-29. Men det er syyyykt masse xp jeg trenger for full oppgradering (snakker vel om ca. 85 000). Så kanskje om 5-6mnd?

Lenke til kommentar

Jeg får bare feilmeldinger når jeg skal kjøpe gull. Ønsker meg sårt en Löwe. :new_woot:

Dette med tier. Hvordan vet jeg hvilken tier jeg er i, når spillet starter? Likeså, hvordan kan jeg vite hvilken tier min tanks tilhører?

Har akkurat fått (endelig !!!) T-29. Men det er syyyykt masse xp jeg trenger for full oppgradering (snakker vel om ca. 85 000). Så kanskje om 5-6mnd?

 

Du må klikke på playspan, siden det andre systemet ikke er tilpasset Norske brukere.

 

Hva i JESU NAVN skjer med gold payment nå? Jeg trenger gull for å kjøpe meg JgPzIV, og det er tydeligvis et nytt system som skal ha masse rar informasjon jeg ikke vet hva er engang. Hva skjedde med det gamle som bare trengte mastercard-info?

 

 

Må klikke på playspan....

Lenke til kommentar

Må få si jeg syns dette spillet var morsomt!

 

Men, er det noen her som samles som en gruppe og spiller mye sammen? Enten som clan eller bare for å ha en gjeng Norske å spille sammen med, dele erfaringer og lære nye triks?

 

Victrix har blitt ganske store :)

 

Tror vi er ca 130 norske spillere med nå.

Mere info her:

Victrix

 

Mange av oss er spillere i fra Closed betaen så du vil få mye help hvis du joiner.

Vi har gått litt i sommermodus nå, men vil finne +40 på TSen vår hver kveld etter sommeren.

 

Da kommer vi også til å kjøre i gang Clans Wars for fult igjen.

Målet er seff å prøve og ta hele Norge igjen :cool:

Lenke til kommentar

Festlig spill dette :) Spiller såpass lite at jeg ikke har giddet å bruke penger på det, men det er allikevel svært givende. Tar litt tid å komme forbi Lik-traktor stadiet, men etter det blir det veldig gøy. Har nå en fullt oppgradert MarderII som primary. Kjøpte en Panzer38t i går, men det var lite vellykket. Havnet kun i kamp med digre beist jeg ikke hadde sjans mot :D Men tror kanskje det var jeg som gjorde litt feil med oppgraderingen da jeg kjørte på med de oppgraderingene jeg hadde låst opp med Panzer35'en, radio, belter og kanon, mens jeg ikke fikk oppgradert motoren.

Lenke til kommentar

Festlig spill dette :) Spiller såpass lite at jeg ikke har giddet å bruke penger på det, men det er allikevel svært givende. Tar litt tid å komme forbi Lik-traktor stadiet, men etter det blir det veldig gøy. Har nå en fullt oppgradert MarderII som primary. Kjøpte en Panzer38t i går, men det var lite vellykket. Havnet kun i kamp med digre beist jeg ikke hadde sjans mot :D Men tror kanskje det var jeg som gjorde litt feil med oppgraderingen da jeg kjørte på med de oppgraderingene jeg hadde låst opp med Panzer35'en, radio, belter og kanon, mens jeg ikke fikk oppgradert motoren.

 

Er 4 tanks som går som designerte "Scout tanks" og blir satt opp mot nesten alle tiers helt tilfeldig til tider. Leopard, 38t, 38NA og A-20.

38(t) får ofte litt lavere tiers i kampene sine enn resten.

Lenke til kommentar

Folk forresten lyst til å poste sine beste runder?

Hadde en relativt heftig en istad i Löwen min (spilte opp til tier 8 heavy før jeg skaffet den av prinsipp, så ikke en av dem som hopper rett til tier 8 fra tier 2-3).

 

post-96641-0-51261900-1308686153_thumb.jpg

 

Tok ut de 4 siste tankene på det andre laget alene (jeg var eneste overlevende) og endte med Steel Wall, Top Gun, Sharpshooter, Master Gunner, Whittmann's og Sniper :p

Lenke til kommentar

Festlig spill dette :) Spiller såpass lite at jeg ikke har giddet å bruke penger på det, men det er allikevel svært givende. Tar litt tid å komme forbi Lik-traktor stadiet, men etter det blir det veldig gøy. Har nå en fullt oppgradert MarderII som primary. Kjøpte en Panzer38t i går, men det var lite vellykket. Havnet kun i kamp med digre beist jeg ikke hadde sjans mot :D Men tror kanskje det var jeg som gjorde litt feil med oppgraderingen da jeg kjørte på med de oppgraderingene jeg hadde låst opp med Panzer35'en, radio, belter og kanon, mens jeg ikke fikk oppgradert motoren.

 

Er 4 tanks som går som designerte "Scout tanks" og blir satt opp mot nesten alle tiers helt tilfeldig til tider. Leopard, 38t, 38NA og A-20.

38(t) får ofte litt lavere tiers i kampene sine enn resten.

Nja, jeg møter veldig ofte en del høyere tiers i Luchsen også. Uvisst hvorfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...