Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

KV-2?

Det eneste av KV-2 som er i gamet nå, er vel turreten på KV-en. :p

 

 

Jeg får ikke spilt mer grunnet lag fra helvete.

Vært helt fint store deler av dagen, så tok jeg noen timer pause og kom tilbake til spillet, l-l-l-l-l-l-l-l-lag! -_-

Gjelder naboen også, og mange plages med det på det offisielle forumet. Fantastisk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

KV-2?

Det eneste av KV-2 som er i gamet nå, er vel turreten på KV-en. :p

 

 

Jeg får ikke spilt mer grunnet lag fra helvete.

Vært helt fint store deler av dagen, så tok jeg noen timer pause og kom tilbake til spillet, l-l-l-l-l-l-l-l-lag! -_-

Gjelder naboen også, og mange plages med det på det offisielle forumet. Fantastisk!

Joda, både KV-1 og KV-2 er i spillet, men i felles form av KV. Stock er KV en KV-1, men med div research kan du få en hel KV-2. De deler chassis, men belter, turret og kanon er forskjellig. Ved neste patch skal de splittes opp i to respektive tanks.

Begynner å like 152mm kanonen nå, uendelig lang reload, men utrolig hvor mye den skader. Ganske presis og.

Lenke til kommentar

Ah, sånn sett.

Ja, jeg vet om det. Jeg ser frem til å få meg nye tankser i massevis. Driver og grinder til å få Pershing nå, tviler på at jeg klarer IS-4 i tillegg. :p

Er 39k unna IS, men så igjen, for alt jeg vet, blir ikke IS-4 tier 10 før til jul, så kanskje jeg klarer det likevel. :wee:

 

edit: Likte forøvrig ikke 152 mm noe særlig, men 107 mm er jeg meget forelska i, den hjelper meg nå å grinde til KV-1S (selv om den er en så som så tank), samt til SU-51, som jeg antar vil ta noen år. :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Ja, Hotchkissen er awesome, selv om jeg føler den har blitt stealth nerfa i det siste.

Enten det, ellers så har tier 1 tanksene blitt stealth buffa. :p

 

Den blir uansett fiksa på i neste patch afaik, slik at de ikke møter så mange tier 1 lenger. -_-

 

På tide egentlig, hehe. Kjedelig for de man spiller mot når de ikke kan røre den engang.

Lenke til kommentar

Ah, sånn sett.

Ja, jeg vet om det. Jeg ser frem til å få meg nye tankser i massevis. Driver og grinder til å få Pershing nå, tviler på at jeg klarer IS-4 i tillegg. :p

Er 39k unna IS, men så igjen, for alt jeg vet, blir ikke IS-4 tier 10 før til jul, så kanskje jeg klarer det likevel. :wee:

 

edit: Likte forøvrig ikke 152 mm noe særlig, men 107 mm er jeg meget forelska i, den hjelper meg nå å grinde til KV-1S (selv om den er en så som så tank), samt til SU-51, som jeg antar vil ta noen år. :p

Ja, har fått 107mm Zis-6 nå, og den er helt utrolig bra! Skader så og si alt KV møter med AP, og skader mye og! KV minner plutselig om Marder II med 76mm-kanon. SU-51 kommer til å ta en stund ja!

 

Off topic: Fløy du bombefly i BF2 TDL? ^^

 

On Topic: Pz 38H er helt rå :D

Ja, det gjorde jeg! :D klarer ikke helt å plassere nicket ditt, men det burde jeg vel gjøre?

Lenke til kommentar

Kan jeg avslutte spillet når jeg er død? Tar så ufattelig lang tid før en kamp er ferdig! Eller må jeg vente? Det står "tank is still in battle".

 

Vanskelig menysystem.

Det er bare å velge Exit Battle i menyen du får opp når du trykker Esc-knappen.

Du kan bli med i nye kamper, men bare med en av de andre tankene du har. Den du var i kamp med er bundet opp helt til kampen er ferdig.

Lenke til kommentar

hva bør jeg gjøre, gå for M4 Sherman eller T1 Heavy?

 

Begge, fordi T1 er på veien ned til T29 som glatt er den beste T7 vogna. M4 sherman er bare jævlig morsom med 105mm kanonen, og den leder etterhvert ned mot Pershing og Patton (når tech treet er fikset).

 

Datasmurf, goon clan sa du.. på EU server eller US? ;)

Lenke til kommentar

En på WoT forumet som skrev dette

 

Beste tanks for hver tier:

 

Tier 5: Russian KV

Tier6: Russian KV-3

Tier7: American T29

Tier8: American T32

Tier9: Russian IS4

Tier10: goes down to personal preference either Russian

 

og dette:

 

-Germans have the best accuracy, those guys can snipe your vulnerable parts while you are moving or while only one square inch of your hull is exposed.

-Russian heavies are the best in maneuverability, they almost play as mediums which is a HUGE asset, which makes them more suitable for flanking and taking the best positions on the map before the enemy heavies get there.

-Americans have almost impenetrable turrets and are best in pickabou fire exchange/ (hide reload /show turret shoot) which makes them the most sturdy.

Endret av furiUZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...