Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pleier å være mellom 18:00 og 21:00 eller noe i den duren. Har ikke fått spilt på en stund, og fåkke sjekka før tidligst onsdag kveld.

 

Hm, det er jo en tid som passer bedre for normale folk.

Frister å dra igang en Löwe på EU nå :hmm:

Do eet!

Vi får aldri nok nordmenn. ^^

 

Jeg har hørt motsatt :innocent:

Lenke til kommentar

Til alle som vurderer å kjøpe en Löwe, kjøp den. Uansett hva unnskyldninga deres er, så gi f, ran en minstepensjonist om du må, kjøp den dømrade tanksen! :D

Etter det, vil du aldri mer mangle credits. Virker som det er umulig å tjene lite på den. Minste jeg har fått for en kamp (hvor vi tapte og jeg gjorde relativt lite grunnet en dc), er 33.000 credits. Vanligvis får jeg mellom 60k og 110k. Fantastisk maskin. Hadde det ikke vært for at jeg bruker opp all freexp-en og creditsene mine på å elite ut alle tanksa jeg har researcha og ikke spilt noe særlig, hadde jeg sannsynligvis hatt en tier 8 spg eller en IS-4 elns nå. :p

 

Löwe er tier 8 premium tank. Så den tjener inn gode penger og koster minde å fikse. Men et gulltips til alle her. T-34 skal etterhvert tas ut av tech treet. Dem som allerede har en vil beholde den men den vil bli oppgradert til en premium tank. D.v.s en tier 9 premium tank å skaffe credits med :) Og det trenger ikke å koste deg noe gull!

Lenke til kommentar

Artig at vi har en WoT tråd her på hw. :) Ser en og annen nordmann/skandinaver når jeg spiller, men får inntrykk av at det er mange flere østeuropeere.

 

Har spilt spillet siden den åpne betaen, og har hittil jobbet meg gjennom det tyske treet til tier 7 foreløpig (Tiger, VK 3002DB, JagdPz4 samt Hummel).

 

Er Löwe virkelig verdt pengene synes dere? 7500 gull tilsvarer vel fort et par hundre kroner...

For min del så synes jeg det er helt greit å betale for premium (2500 gull pr mnd), og tildels bruke litt gull for å konvertere experience, men premium ammo og tanksene er jeg ikke overbevist om at de er verdt pengene til nå.

 

Kron:

Antar at du snakker om amerikanske T34 og ikke russiske T-34 nå?

Lenke til kommentar

Mange gode tips her, men den eneste tanksen jeg har å velge mellom erl Hetzer, og den er ikke god til å kjøre rundt en KV med. Dessuten kan den beste kanonen til Hetzer omtrent aldri skade en KV uansett hvordan jeg skyter.

Det er absolutt mulig å skade en KV med Hetzer. Men det er virkelig ikke meningen at du skal gjøre det ansikt til ansikt. Benytt deg av din gode kamuflasje, vent til du kan skyte KV-en fra en litt mer sårbar vinkel. Du får av noen runder før KV-en får snudd seg, men beregn tid til å komme deg i skjul også. Det ideelle er selvsagt å plukke løs på en KV som er opptatt med å skyte på noe annet (og mer solid) enn din Hetzer.

Lenke til kommentar

7500 gull koster ikke så veldig mye i grunn. Jeg kjøpte den nest dyreste pakken, og den kosta vel 160 kroner eller noe. Det er 14500 gull eller noe i den duren.

 

Jeg har begynt å innse hvorfor folk maser om at de møter østeuropeere hele tiden, selv har jeg hovedsaklig møtt flest franskmenn som skriver fransk i chatten. :p

Lenke til kommentar

Virker som det enten går på tysk eller polsk/østeuropeisk i chatten ja.

 

Og spillet blir mye mer givende med litt gull.

Det betyr at du kan variere mer i tankvalget når du spiller siden man kan gjøre om XP til freeXP. Slike små ting er gull (pun intended) verdt.

Lenke til kommentar

begynte å spille det for en kort uke siden og ble ganske hekta, men sleit meg hardt gjennom det tyske treets light tank tier. Matching systemet er ganske absurd. I går møtte jeg en loltraktor med min tier 5 panser III/IV. Trodde ikke det skulle være mulig men jau da.

 

Virker som at light tankene trenger en major rehaul.tier 4 light tanks matches jo inn i kamper hvor det er ingen sjangs i helvete å skade noen fiender om du da ikke har kjøpt ap ammo.

 

det som går tregest nå er ikke så mye peng men xp. har 2 tier 5 mediums og 1 tier 4 td som gir meg god intekt. Su 85 er overaskende god om du da bare holder deg unna view rangen til fienden. Dog hoppet i krav om xp er ganske stort når man skal oppnå tier 6.

 

dog det jeg har oppdaget er at rundt tier 4-5 muligens litt lenger så er AP et jævla must. Gjør ting så uendelig mye lettere. I allefall for light tanks.

Lenke til kommentar

begynte å spille det for en kort uke siden og ble ganske hekta, men sleit meg hardt gjennom det tyske treets light tank tier. Matching systemet er ganske absurd. I går møtte jeg en loltraktor med min tier 5 panser III/IV. Trodde ikke det skulle være mulig men jau da.

 

Virker som at light tankene trenger en major rehaul.tier 4 light tanks matches jo inn i kamper hvor det er ingen sjangs i helvete å skade noen fiender om du da ikke har kjøpt ap ammo.

 

det som går tregest nå er ikke så mye peng men xp. har 2 tier 5 mediums og 1 tier 4 td som gir meg god intekt. Su 85 er overaskende god om du da bare holder deg unna view rangen til fienden. Dog hoppet i krav om xp er ganske stort når man skal oppnå tier 6.

 

dog det jeg har oppdaget er at rundt tier 4-5 muligens litt lenger så er AP et jævla must. Gjør ting så uendelig mye lettere. I allefall for light tanks.

 

Det at du møtte en loltraktor i tier 5 har kun en forklaring. Loltraktoren var i company med en venn som hadde en høyere tier tank. Da blir det sånn. Rollen til light tanks er jo først og fremst å spotte, samt å beskytte art mot fiendtlige light tanks. Om du tror det er meningen at du skal angripe en medium eller heavy med en light tank, tenk igjen!

Lenke til kommentar

begynte å spille det for en kort uke siden og ble ganske hekta, men sleit meg hardt gjennom det tyske treets light tank tier. Matching systemet er ganske absurd. I går møtte jeg en loltraktor med min tier 5 panser III/IV. Trodde ikke det skulle være mulig men jau da.

 

Virker som at light tankene trenger en major rehaul.tier 4 light tanks matches jo inn i kamper hvor det er ingen sjangs i helvete å skade noen fiender om du da ikke har kjøpt ap ammo.

 

det som går tregest nå er ikke så mye peng men xp. har 2 tier 5 mediums og 1 tier 4 td som gir meg god intekt. Su 85 er overaskende god om du da bare holder deg unna view rangen til fienden. Dog hoppet i krav om xp er ganske stort når man skal oppnå tier 6.

 

dog det jeg har oppdaget er at rundt tier 4-5 muligens litt lenger så er AP et jævla must. Gjør ting så uendelig mye lettere. I allefall for light tanks.

 

Det at du møtte en loltraktor i tier 5 har kun en forklaring. Loltraktoren var i company med en venn som hadde en høyere tier tank. Da blir det sånn. Rollen til light tanks er jo først og fremst å spotte, samt å beskytte art mot fiendtlige light tanks. Om du tror det er meningen at du skal angripe en medium eller heavy med en light tank, tenk igjen!

 

 

nå er det ikke som at jeg tenker det, men problemet er mer som at arty ofte fyller de lavere tier slottene og at jeg ikke møter andre light tanks, men medium tanks. Så jeg blir rævkjørt når jeg spiller defence for arty. Om jeg prøver å ta ut deres arty har jeg ofte ikke ild kraft nok ( og ja da bruker jeg HE som hjelper litt). Når det kommer til scouting hjelper er jo det ganske lite givende. Scout en gang og dø. Spotting for høyere tiere og arty er litt mer givende, men ofte er du avhengig av å ha folk på laget som vet å ta seg i bruk av deg. Noe som er sjeldent. Folk driter en del i å spille overwatch for light tanks.

Lenke til kommentar

Åh, jeg gleder meg til å komme hjem til hybelen i kveld slik at jeg kan få spilt WoT igjen. =D

Blir awesome. Hoppe inn i en av de 20 (kanskje mer, husker ikke i farten) tanksene mine og bare game i time etter time etter time.

Blir godt nå som jeg har hatt pause fra all slags gaming siden 27. mai elns. :p

Lenke til kommentar

Lurer på hvorfor utviklere og moderatorer til WOT ikke tror at det finnes hacks til spillet. Prøver man å si noe på forumet, risikerer man ban. Fatter ikke hvorfor jeg da selv har sett ett hack som fungerer. Blir omtrent som å si at "nei, det finnes ikke korrupsjon".. Alle vet om det men det blir gjort lite for å stoppe det. Jeg har kjøpt mine siste gull på dette spillet, og jeg håper andre får opp øynene også.

Lenke til kommentar

Lurer på hvorfor utviklere og moderatorer til WOT ikke tror at det finnes hacks til spillet. Prøver man å si noe på forumet, risikerer man ban. Fatter ikke hvorfor jeg da selv har sett ett hack som fungerer. Blir omtrent som å si at "nei, det finnes ikke korrupsjon".. Alle vet om det men det blir gjort lite for å stoppe det. Jeg har kjøpt mine siste gull på dette spillet, og jeg håper andre får opp øynene også.

Hvilke hacks er det snakk om? Tracer-relaterte hack ble jo innrømmet, derfor de forsvant og fortsatt ikke er slått på igjen for ikke-spottede-fiendetanks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...