Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er britiske medium noe og gå for? AX ser jo tøff ut, men er den linjen noe annerledes enn USA medium?

 

Jeg har patton og gidder ikke prøve på britisk medium om det er noe av det samme.

Det jeg ser på som et pluss er vel at man får Grom kanon på tier9 his britene noe man ikke har på USA.

Av det jeg husker hadde ikke britiske mediums noen klare kjennetegn utenom gun depression, men det er likevel forskjellige spillestiler om man sammenligner Cromwell, Comet, og Centurion-tankene:

Cromwell har sinnsyk fart, god depression, minimalt med panser, kan ikke treffe en OI mens den kjører, og god DPM med god pen.

Comet har god fart, sinnsyk depression, greit tårn, veldig god treffsikkerhet i bevegelse, og god DPM med dårlig pen.

Centurion 1 har lite fart, svært god depression, veldig bra tårn, god treffsikkerhet i bevegelse, og ræva DPM med veldig god pen.

Centurion 7/1 har lite fart, svært god depression, bra tårn, svært god treffsikkerhet i bevegelse, og akseptabel DPM med ekstremt god pen.

 

Cromwell og Comet er blant de beste mediumene på sin tier, Centurion 1 er en av de verste på sin tier. Centurion 7/1 er strengt tatt veldig god, men blir svak sammenlignet med de andre mediumene på tier 9 som T-54, E 50, Leo PTA, Type 61, og T54E1.

 

*Basert på mine erfaringer fra hvordan spillet var for nesten et år siden.

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

...og der uninstallerte jeg skiten.

 

Er dritt lei arty focus på meg hver bidige kamp.

1-3 arties er normen nå per kamp, ekstemt sjelden det er 0, er faktisk oftere man opplever 4-5 arties enn 0 i en kamp.

 

Når jeg spør folk hvorfor de spiller de, svarer de fleste "missions". sukk.

 

Får se hvor lenge jeg klarer og holde meg unna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

...og der uninstallerte jeg skiten.

 

Er dritt lei arty focus på meg hver bidige kamp.

1-3 arties er normen nå per kamp, ekstemt sjelden det er 0, er faktisk oftere man opplever 4-5 arties enn 0 i en kamp.

 

Når jeg spør folk hvorfor de spiller de, svarer de fleste "missions". sukk.

 

Får se hvor lenge jeg klarer og holde meg unna.

 

RIP

 

 

Derfor jeg ikke spiller så mye heavies og slow TDs...

 

stay artysafe og hvil ut  :wee:

Lenke til kommentar

...og der uninstallerte jeg skiten.

 

Er dritt lei arty focus på meg hver bidige kamp.

1-3 arties er normen nå per kamp, ekstemt sjelden det er 0, er faktisk oftere man opplever 4-5 arties enn 0 i en kamp.

 

Når jeg spør folk hvorfor de spiller de, svarer de fleste "missions". sukk.

 

Får se hvor lenge jeg klarer og holde meg unna.

Main Features of the current Public Test of Version 9.13
Added a new nation: Czechoslovakia
New map for Random and Rampage battles: Pilsen
 
Så nå kan du spille på Pilsen, mens du drikker Tjekkisk pils!
 
Ba-dum-tschh!
Lenke til kommentar

 

...og der uninstallerte jeg skiten.

 

Er dritt lei arty focus på meg hver bidige kamp.

1-3 arties er normen nå per kamp, ekstemt sjelden det er 0, er faktisk oftere man opplever 4-5 arties enn 0 i en kamp.

 

Når jeg spør folk hvorfor de spiller de, svarer de fleste "missions". sukk.

 

Får se hvor lenge jeg klarer og holde meg unna.

 

RIP

 

 

Derfor jeg ikke spiller så mye heavies og slow TDs...

 

stay artysafe og hvil ut  :wee:

 

 

 

Artysafe finnes ikke, med mindre man ikke er spottet.

 

E-100 bak ett hus på Swamp i går, sidescrapet ut, og T-92 ammoracka meg.

 

funfun.

 

Du aner ikke hvor ille artyfocus er når man er den på motstanderlaget som har best stats i 95%+ av alle kamper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med "artysafe og hvil ut" mente jeg mest at du skulle slappe av etter avinstalleringen.  

Når spillet er borte, da er du helt trygg fra arty :)

 

Men ja, arty kan være en pain. Særlig i store trege tanks.  

Har holdt meg unna det i det siste. Blir mye E50, T-54, Bat Chat..Centurion AX, FCM 50t

, og da er ikke arty det største problemet egentlig.

Lenke til kommentar

Med "artysafe og hvil ut" mente jeg mest at du skulle slappe av etter avinstalleringen.  

Når spillet er borte, da er du helt trygg fra arty :)

 

Men ja, arty kan være en pain. Særlig i store trege tanks.  

Har holdt meg unna det i det siste. Blir mye E50, T-54, Bat Chat..Centurion AX, FCM 50t

, og da er ikke arty det største problemet egentlig.

 

 

ja jeg skjønte det, endelig arty safe!

 

Jeg er primært medium spiller, og nei man er faen ikke arty safe da heller. De skyter heller på meg, enn en T-95/E100/Maus som har beveget seg 10cm på 2 minutter.

trust me.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan skjønne det er irriterende, jeg er i motsatt ende av skalaen, så er ikke veldig plaget med arty :p MEN di gangene jeg spiller arty så må jeg innrømme at er den med best stats på motstander spottet går jeg jo etter han, min erfaring er at di gangene vi har fått nøytralisere di 2-3 "lilla" spillerne ganske tidlig i gamet har vi vunnet, mot alle odds.

Endret av Trondz1
Lenke til kommentar

Har ikke spilt på et par måneder, og jammen får jeg ikke muligheten til en "velkommen tilbake"-oppdragspakke.

 

For de nysgjerrige:

1. Spill en kamp: Syv dager premiumkonto

2. Spill femten kamper: Tre lg.rep, 300 gull, 200k creds

3. Vinn ti kamper: Tre lg.firstaid, 300 gull, 200k creds

4. 25K XP: Tre autobrannslukkere, 300 gull, 200k creds

5. Excelsior premiumvogn.

 

Det var tross alt litt artig å begynne igjen etter forrige gang jeg tok en tomåneders pause...

Lenke til kommentar

Derfor jeg ikke spiller så mye heavies og slow TDs...

 

stay artysafe og hvil ut :wee:

Det har ikke vært mulig å holde seg artysafe i dette spillet de siste to åra, ikke uten å gjemme seg bak et hus eller bygning frem til de er døde.

 

Grunnen til at det er slik er fordi WG er tjent på å gjøre spillet enkelt å forstå for de som ikke gidder å lære seg spillets mekanikken. Ved å gjøre arty dyrt å kjøre øker de også sjansene for at spillerne legger igjen penger.

 

Det er også åpenbart at spillet har passert sine glansdager med armored warfare sin bedre grafikk og fundamentalt bedre designede mekanikker samt at de stadig vekk lanserer sterkere tanker.

Japanske heavies er tilsynelatende fortsatt ikke bedre enn matchmakingen de blir servert, og de nye tsjekkiske tankene er bokstavelig talt OP på tier 9 og 10.

 

EDIT:

For ikke å snakke om den nye russiske tier 10 medium-tanken som har bedre panser enn IS-7, raskere og bedre gun handling enn alle mediums, og en knøttliten profil attpåtil, at den krever sinnsvakt mye jobb for å bli låst opp balanserer den ikke på noe som helst måte.

Endret av N o r e n g
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...