Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere skal være glad vi bor i vesten og har kapitalisme/markedsøkonomi.

 

Vi har god økonomi og demokrati og kan kjøpe/gjøre hva vi vil.

 

WG utnytter bare at de har mange betalingssterke aktører.

Fancy emblems som samtidig øker stats er perfekt for denne gruppen.

 

Så kan resten gratispassasjerene  kjøre rundt  med litt dårligere stats. GG

Endret av SirJames
Lenke til kommentar

Stadig flere og flere åpenbare tegn på at dette spillet går ad undas og at WG prøver å melke hvalene sine mest mulig før de stikker. De gjør mer og mer for å gjøre spillet stadig enklere å spille, men de skjønner ikke at ved å tilrettelegge for at premshell-spam skal fungere bra og ikke straffe dårlig posisjonering dytter de vekk de gode spillerne som er med på å holde spillet i live. Og fordi de gode spillerne også legger inn litt penger i spillet forsvinner en pengestrøm fordi spillet ikke lenger er morsomt, som igjen fører til at de lanserer flere cashgrabs i form av premium-tanker, og nå også emblemene som genererer enda mer pengestrøm fra de hvalene som fortsatt spiller. Dette vil igjen føre til at enda flere forsvinner fra spillet, som igjen vil generere enda flere cashgrabs.

Spørsmålet er bare når de vil frigjøre E 25, M6A2E1, Jagdtiger88, FCM 50t, Panzer 2J, og Type 59 slik at omsetningen holder tritt med budsjettene.

 

På godt norsk: WG tisser i buksene for å holde varmen.

Lenke til kommentar

Tenkte å kjøre i gang WoT igjen etter å ha feriert i det tjueførste århundre (AW), og så ser jeg emblemtullet. Tviler på at det gjør stort forskjell, men bare prinsippet er nok til at det surner her. 

 

 

...patch 10.0 har tydeligvis navnet "Rubicon" fordi "(...) it represents the beginning of major changes(...). Veeel, for meg impliserer det at "terningen er kastet". Det gir ikke et heldig utfall bare fordi det fungerte for Cæsar.  :roll:

Lenke til kommentar

Har låst opp T32 men ikke kjøpt, klarer meg sånn passe med t30, patton er jeg helt udugelig med (m48 vel og merke):p

 

Ser bare når jeg møter is'r og t62a/140 osv så er di jo helt overlegene.

 

Edit: ja jeg har ikke noe serlig erfaring, ca.4k kamper og burde antageligvis ikke spillt noe over tier 8, så jeg veit jeg har mye og lære :p

Endret av Trondz1
Lenke til kommentar

 

Er snakk om 540 000 silver PER month, PER tank.

 

Ikke faen om jeg gidder det, eller noe sånt som 1k gull per tank for perma bonuser....

 

fuck off WG.

 

Vil dere se meg owne noobs?

 

http://wotreplays.com/site/2238046#sand_river-lowlife555-e_50

Når jeg ser sånne replayer så sku jeg ønske det var meg, men jeg er som regel di du kødder med :p

 

 

hehe, men håper du lærer noe da.

 

Hadde en veldig god sesjon i går (men burde gitt meg etter 9 kamper).

B.l.a e-50 på Ensk, der jeg går i byen først, og totalt eier på slutten etter at jeg har fleksa field.

Kan uploade den hvis du vil se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...