Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er det veldig lenge siden jeg har spilt WoT igjen, men selv om jeg er/var over snittet har jeg verken fått T-54 til å fungere særlig bra eller ha på langt nær så mye moro som jeg burde. Aner ikke hvorfor, men tror samtlige T9 meds har gitt meg mer glede/skade per kamp. E50 er "richtig lecker". :wub:

 

46 patton klarer jeg meg greit med, men den tåler ingenting  :p hvertfall ikke med min rush først til fronten taktikk  :p

Siden du spør etter tips, ikke vær førstemann på pletten, særlig ikke i en Patton. Dessuten forstår jeg det som du kanskje har et nybegynnermannskap i enten M46 eller M48? Selv om det ikke er umulig å spille med et relativt ferskt mannskap er det kanskje ikke å anbefale på T9/10, og i hvertfall ikke I PFatton.

Endret av AiKi
Lenke til kommentar

 

Nå er det veldig lenge siden jeg har spilt WoT igjen, men selv om jeg er/var over snittet har jeg verken fått T-54 til å fungere særlig bra eller ha på langt nær så mye moro som jeg burde. Aner ikke hvorfor, men tror samtlige T9 meds har gitt meg mer glede/skade per kamp. E50 er "richtig lecker". :wub:

 

 

 

 

46 patton klarer jeg meg greit med, men den tåler ingenting :p hvertfall ikke med min rush først til fronten taktikk :p

Siden du spør etter tips, ikke vær førstemann på pletten, særlig ikke i en Patton. Dessuten forstår jeg det som du kanskje har et nybegynnermannskap i enten M46 eller M48? Selv om det ikke er umulig å spille med et relativt ferskt mannskap er det kanskje ikke å anbefale på T9/10, og i hvertfall ikke I PFatton.

Har crew med 100% på første skill og 93% på andre til T9 patton.

 

På t10 patton har jeg dame crew med 100% skill 1 og 79% skill 2.

 

Ikke alverdens, men sixth sense merket jeg hjalp en del :)

Lenke til kommentar

 

Dere burde lese wotlabs ut og inn for tips. Ligger masse replays der også.

 

Spesielt X3N4 sin tråd er helt utrolig, han er en maskin.

 

det må jeg sjekke , takk

 

Og forresten: Grattis med passerte 31000 kamper :-D

 

 

kondolerer er vel ett bedre ord....

 

Snart uninstall for godt nå, med mindre de ender emblem kostnaden. 

Lenke til kommentar

Så litt på X3N4 sin tråd. Det var interessant å lese. Skal se litt på replayene når jeg får tid.

Last 1000 battles: 5130 WN8   hoho :p

 

Interessant å se hvordan han utstyrer vognene sine.

 

http://forum.wotlabs.net/index.php?/topic/18608-x3n4-half-man-half-amazing/&page=18   

 

E50 med full opptrening på fire extinguishing skill, repairs, og BIA. Null på gunnery skills.

Så kjører han vert stab rammer og vents. Ikke optics.

 

Chocolate og rimelig tung overvekt på premium ammo.

Lenke til kommentar

Vents foran optics. Den kjøper jeg i dagens meta. Blir dyrt med sjokolade og premshell-spamming på E50.

Men selvfølgelig behagelig å spille.

 

Kjører kaffe på bat chat, men den er ikke avhengig av premshells.

Har dog hamstret inn på salg..  må kanskje gjøre det på E50 og.

Endret av SirJames
Lenke til kommentar

Artikkelen er kronglete formulert, men poenget er at det ikke er noen endringer å spore. Bildene er bare ment til å illustrere at vinkelen blir annerledes på forskjellige punkter på en plate, ikke å påvise en nerf.

 

Jeg leser ikke Rita selv, men så artikkel andre steder som påpekte endring på vinkel.

Tror jeg så den på wotlabs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...