Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde en morsom runde i  M4 Improved i går.

 

Fikk Ace og RadleyWalters og HighCaliber. på grunn av noe personal mission greier som fulgte med på kjøpet av tanken, kom jeg over 10000 experience

 

http://wotreplays.com/site/2283179#steppes-bzerkverr-m4_improved

 

Jeg kjørte hardt ut og det gikk bra lenge, men ble litt for uforsiktig på slutten og ble naturligvis straffet på grunn av det, men alt i alt var det en morsom runde.

Lenke til kommentar

9.12 ser ut til å være ute da! 50% avslag på utstyr kan være greit, men brukte alle credits på consumables sist gang det var på salg.

50% avslag på crew retraining (inkluderer dette training?) er også greit. Det er veldig bortkastet å bytte rundt på crew uten å bruke gull, så her får jeg vel spart litt penger.

Lenke til kommentar

 Bra med 50% på utstyr. Trenger litt mer vert.stabs og sånt. Lei av å bytte rundt med gull.

Det har resultert i at mange tanks ikke blir spilt.

 

Uansett så er Centurion Action X i garasjen. Så den blir nok mye spilt de neste dagene.

Gleder meg til å teste den :)

 

 

Kun 50% avslag på crew skill resets, Eaan 

Endret av SirJames
Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager har du kjøpt den? Den suger balle.

hehe, Liker M4-Sherman jeg da. så jeg falt for den der "Improved" . Trodde det var et 105mm kanon(så slik ut på bildet). men så viste det seg at det bare var samme kanonen som T14. Det er ok til klasse 5, men sliter mot de over.  Tror likevel at jeg har ok wn8 med vogna enda, men det er vel mest fordi jeg til nå har vært litt heldig :-)

 

17 kamper og ca 2900 wn8 ifølge wotinfo.net

Lenke til kommentar

 Bra med 50% på utstyr. Trenger litt mer vert.stabs og sånt. Lei av å bytte rundt med gull.

Det har resultert i at mange tanks ikke blir spilt.

 

Uansett så er Centurion Action X i garasjen. Så den blir nok mye spilt de neste dagene.

Gleder meg til å teste den :)

 

 

Kun 50% avslag på crew skill resets, Eaan 

Jeg har akkurat brukt alt av credits og gull til å løse ut AMX 30 1.prot, så det blir nok lite utstyr fremover her :-) .

 

Action  X ja, den gleder jeg meg til å teste jeg og :-)

 

Kjekt om dere andre som har Action X  kan dele litt erfaringer med oss glade amatører...

Endret av Mister-JG
Lenke til kommentar

Etter å ha prøvd  Action X i 4 kamper, vil jeg si at jeg liker forandringene så langt.

 

At hastigheten er økt, og endringen av Premium ammo har gjort at vogna har fått seg ett løft.

Noen som vet om noe som er blitt endret til det verre?

 

Mange som var ute og kjørte AX i går, på de 4 kampene jeg spillte var det minst 3 andre i samme vogn, og på det meste var det vel 7eller8 i samme kamp :-)

Lenke til kommentar

Fikk bare tid å teste Centurion Action X i to kamper i går kveld.  Var mange som testet ja.

Liker den godt. Kjapp og mobil. Drar seg raskt opp bakker.  Turrett ser ut til å tåle endel.

 

Noen som  skal kjøpe den nye premiumen. Bundle med gull. Skal alltids får bruk for gullet.

Men de bør åpne for rent kjøp av vogna.

 

£28.19 (39.99 EUR)

This package contains:

  • M4A1 Revalorisé, French Tier VIII medium tank;
  • 1 Garage Slot;
  • 3,750 Gold.

Er i tvil.. Men har litt lyst på den. Spennende med høy alpha damage-premium. Skiller seg ut.

Sett et par videoer av den. Ser ut som en TD/medium hybrid.

Liker ikke dårlig aim time og litt svak motor. Blir ikke bra på snap shotting.  Men kanskje ikke annet å forvente på et så stort kaliber.

 

Men den er billig i drift. Kun 580 credits pr shell og 390 alpha. Har ok gun depr (-7) ,og en gun mantlet som kan trolle fienden litt.

Tror nok jeg skal få den til å fungere med 4 skill crew fra Bat Chat.

Endret av SirJames
Lenke til kommentar

Er britiske medium noe og gå for? AX ser jo tøff ut, men er den linjen noe annerledes enn USA medium?

 

Jeg har patton og gidder ikke prøve på britisk medium om det er noe av det samme.

Det jeg ser på som et pluss er vel at man får Grom kanon på tier9 his britene noe man ikke har på USA.

Lenke til kommentar

Fikk bare tid å teste Centurion Action X i to kamper i går kveld.  Var mange som testet ja.

Liker den godt. Kjapp og mobil. Drar seg raskt opp bakker.  Turrett ser ut til å tåle endel.

 

Noen som  skal kjøpe den nye premiumen. Bundle med gull. Skal alltids får bruk for gullet.

Men de bør åpne for rent kjøp av vogna.

 

£28.19 (39.99 EUR)

This package contains:

  • M4A1 Revalorisé, French Tier VIII medium tank;
  • 1 Garage Slot;
  • 3,750 Gold.

Er i tvil.. Men har litt lyst på den. Spennende med høy alpha damage-premium. Skiller seg ut.

Sett et par videoer av den. Ser ut som en TD/medium hybrid.

Liker ikke dårlig aim time og litt svak motor. Blir ikke bra på snap shotting.  Men kanskje ikke annet å forvente på et så stort kaliber.

 

Men den er billig i drift. Kun 580 credits pr shell og 390 alpha. Har ok gun depr (-7) ,og en gun mantlet som kan trolle fienden litt.

Tror nok jeg skal få den til å fungere med 4 skill crew fra Bat Chat.

 

Styr unna, den er håpløs. Testa den på testserver.

Desuten er prem vognene 35 euro for dyre.

 

Jeg skal dog slite for og ikke kjøpe den nye T71, sikle.

Lenke til kommentar

Var det ikke meningen at de skulle begynne å bremse ned litt på release av prem vogner?

Eller var det bare fordelene med prem vogner som skulle bort?

 

De lanserer ikke flere prem vogner med pref. mm. lenger , og har begynt å trekke de ut av spillet.

Blir nok lansert med ujevne mellomrom i forskjellige dyre bundles likevel.

 

Hvis målet er å tjene credits, hvorfor kjøre halvgode tier 8 premiums i tier X battles når man kan kjøre FCM 50t og IS-6 egentlig?

 

Så lenge folket kjøper dette så er det jo greit. WG får raske penger og man får flere tanks man slipper å grinde ut

og kan bruke gode crew rett inn vognene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...