Gå til innhold

Sony Ericsson Xperia Arc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå snakker vi! Jeg må virkelig si at batteriet til Arc`n har blitt bedre!

 

I begynnelsen måtte jeg lade mobilen hver kveld, og hvis jeg brukte den masse holdt den jo ikke gjennom hele dagen engang, men NÅ, nå har Arc`n min vært påslått i 48 timer (om noen få minutter hehe) og det er fremdeles 47 % strøm igjen på batteriet :new_woot:

 

Må jo si at for å teste ut dette har jeg ikke brukt den veldig mye, kun til kanksje 10 sms om dagen, et par samtaler om dagen på bare 1-2 minutter og jeg har tatt et par bilder hver dag. Resten av tiden har mobilen vært mye i standby.

 

Men uansett er det jo flott med nesten halvt batteri etter to dager :new_woot:

Lenke til kommentar

Det er et lite LED-lys på sida av telefonen, like ved der du putter inn laderen. En ganske tåpelig plassering synes jeg, men den funker for meg.

 

Er det noe som må aktiveres? Mitt lyser bare når telefonen er sulten på strøm/får strøm. :-p

Lenke til kommentar

hvor finner jeg home screens?? jeg vil ha en ny eller velge blandt mange nye ;) men finner ingen på android market... så noen som har noen tips tilhvor jeg finner noen gratis kule greier??

 

btw handcent sms funka fint det... men dæææven med valg og muligheter på instillinger da... sjønner ikke halvparten jeg... hihi...

Lenke til kommentar

Hehe, nevnte så vidt at handcent kunne være et lite helvete å sette opp! :)

 

Er du ute etter bakgrunnsbilder? Finnes over alt det. Zedge har vel en del ellers går det fint å bruke google til å finne bilder, deretter lagre de på pc'en og legge de over på telefonen evt forandre størrelse etc på dem først. Eller du kan vel laste ned direkte på mobilen fra nettleseren.

Lenke til kommentar

Nå snakker vi! Jeg må virkelig si at batteriet til Arc`n har blitt bedre!

 

I begynnelsen måtte jeg lade mobilen hver kveld, og hvis jeg brukte den masse holdt den jo ikke gjennom hele dagen engang, men NÅ, nå har Arc`n min vært påslått i 48 timer (om noen få minutter hehe) og det er fremdeles 47 % strøm igjen på batteriet :new_woot:

 

Må jo si at for å teste ut dette har jeg ikke brukt den veldig mye, kun til kanksje 10 sms om dagen, et par samtaler om dagen på bare 1-2 minutter og jeg har tatt et par bilder hver dag. Resten av tiden har mobilen vært mye i standby.

 

Men uansett er det jo flott med nesten halvt batteri etter to dager :new_woot:

 

 

Men etter at batteriet hadde holdt seg såpass bra har det begynt å gå fort nedover, så nå, ca. ni timer senere, er det bare 5 % strøm igjen. Men da har batteriet vart i nesten 57 timer, så er fornøyd med det :thumbup:

Så batteriet brukte bare opp halvparten av strømmen på to dager, men da det først var under 50 % strøm igjen så gikk resten ganske fort!

Blir ganske spennende å se om levetiden blir enda bedre etter den kommende oppdateringen! Tror jo ikke det, men man vet aldri :!:

Lenke til kommentar

valget falt på go launcher ex... har det aller meste jeg var ute etter, så nå er jeg fornøyd. inntill jeg vil ha noe annet vertfall.. :p meen... savner en bilderamme med slideshow av alle bilder jeg har tatt... noen som har et godt forslag til widget der??

 

og henger meg på det Ntsa spør om... litt unødvendig å få to beskjeder om meldinger...

Lenke til kommentar

For dere som er interessert så går det an å følge med litt på oppdateringer på denne siden her: http://www.ptcrb.com/ctiastaff/complete/view_complete_request.cfm?modelid=18648

 

Blir litt samme dealen som med samfirmware.com for de som har hatt galaxy s'en blant annet (til å følge med på oppdateringen fra SE. Som dere ser blir ikke alle versjonene gitt ut).

Endret av Fender77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...