Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Løgnhalsene på BBC vil ha det til at benekterne mener tusenvis av dokumenter er forfalsket. Dette er blank løgn. Jeg har aldri hørt en benekter si at de allierte forfalsket tusenvis av dokumenter.

 

Løgnhalsene på BBC vil også ha det til at det eksisterer fysiske beviser for Holocaust. Det gjør det ikke. Enda en samvittighetsløs løgn.

 

Ja, selvfølgelig kunne de allierte laget et par dokumenter der Hitler ber Himmler & Co. om å gasse 6 millioner jøder. Ikke noe problem. Men du skjønner - Holocaust er litt sånn "veien blir til mens vi går." Svindelen var ikke gjennomtenkt. Men gjennomtenkt nok - for de fleste tror jo på Holocaust i dag. Og all vesentlig informasjon om saken holdes tilbake fra den ignorante hopen.

 

Alt man trenger er en stemme som roper skikkelig høyt. Om det gjelder jødeutryddelse eller muslimske komplotter eller noe annet. Så lenge alle andre stemmer systematisk knebles så går alt bra. Som Lenin visstnok sa engang: gjentar du en løgn ofte nok så blir det til slutt en sannhet.

 

Det er ingen som trenger å bevise noe Holocaust. Saueflokken er jo allerede overbevist. Og derfor er det ingen prioritet for bekrefterne å ha sine ting i orden. De har allerede full kontroll.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Løgnhalsene på BBC vil ha det til at benekterne mener tusenvis av dokumenter er forfalsket. Dette er blank løgn. Jeg har aldri hørt en benekter si at de allierte forfalsket tusenvis av dokumenter.

 

 

Du mener altså at dokumentene som fremlegges /ikke/ er forfalsket? Hva i alle dager er det vi diskuterer om da? Hvis du mener de er ekte, så kunne vi spart oss mye arbeid.

 

Artikkelen sier da dog: "Deniers find it impossible to 'explain away' these kinds of documents so they generally ignore them."

 

Hvilke dokumenter?

 

 

 

Dette dokumentet?

bok.jpg

 

Dette dokumentet?

arolsen2.jpg

 

Dette?

blueprint_kremaI.jpg

 

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Før BelzeBob får blod på tann. De tegningene av Michael Kula, er de nettinghylsene som ble montert under hullene i taket i Krema II og III, ikke selve hullene. Disse hylsene ble brukt til å slippe Zyklon-B ned i, og dermed sørge for at de slapp ut HCN-gass uforstyrret av menneskemengden.

 

edit: Og ja, selvfølgelig er tegningen laget /etter/ krigen. Det er en del av vitnemålet hans. Vitnemål har en tendens til å komme i /etterkant/ av det man bevitner.

 

BelseBob kommer også til å påpeke at det hullet er laget i ettertid, under rekonstruksjonen av Krema I, noe som er korrekt.

Endret av Bidalaka
Lenke til kommentar

Før BelzeBob får blod på tann. De tegningene av Michael Kula, er de nettinghylsene som ble montert under hullene i taket i Krema II og III, ikke selve hullene. Disse hylsene ble brukt til å slippe Zyklon-B ned i, og dermed sørge for at de slapp ut HCN-gass uforstyrret av menneskemengden.

 

Og ja, selvfølgelig er tegningen laget /etter/ krigen. Det er en del av vitnemålet hans. Vitnemål har en tendens til å komme i /etterkant/ av det man bevitner.

 

BelseBob kommer også til å påpeke at det hullet er laget i ettertid, under rekonstruksjonen av Krema I, noe som er korrekt.

 

Yes Sir.

 

Noe BB så kommer til å påpeke er at det ene flyfotografiet "som viser" luker oppå taket av Krema I er en forfalskning. BB kan si mer om dette om så ønskes.

 

BB kommer også til å påpeke at dette med "netting-kurver" hadde noe å gjøre med hvordan man prøvde å sikre Krema I mot flyangrep i den tiden man gjorde likkjelleren om til en bunker.

 

Dernest kommer BB til å påpeke at gass stiger og ikke synker. Altså at å helle Zyklon B oppi slike kurver i taket er ikke en særlig bra løsning. Og BB kommer sikkert også til å påpeke at noe apparat for å aktivere og distribuere gassen i likkjelleren ikke fantes, og heller ikke noe ventilasjonsanlegg.

 

Chicharito

 

Thanks, buddy!

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du gjør det svært enkelt for meg. Thanks buddy.

 

You're welcome.

 

Javel, ja. Nettingkurvene nådde helt ned til gulvet? Hvordan gikk dette for seg når folkene i gasskammeret var pakket sammen som sardiner? Våre kjære vitner forteller jo om at gasskammeret var proppfullt av mennesker. Pussig hvordan denne røverhistorien stadig forandrer seg.

 

Jeg har lest en del vitnemål, men disse kjempelange nettingkurvene har jeg ikke hørt om før.

 

Og så var det et spesielt oppvarmingsanlegg .... under gulvet kanskje?

 

Og falske dusjhoder på veggene? Ja, denne historien blir merkeligere og merkeligere.

 

Hva med historiene om at man "kastet inn gassgranater"? Og hva med historiene om at det kom gass ut av dusjhodene?

 

Og var fangene påkledd eller avkledd? Her sier jo også vitnemålene litt forskjellige ting. Og hvor satt klippe-Kåre og gulltann-Gunnar og klipte hår og trakk ut tenner? Og hvor gjorde man av de gassede etter gassingen? Man hadde jo tross alt bare 6 ovner i Krema I. Og hvordan ventlierte man? Jaja - jeg går ut fra at det er en viss Holo-magi med i bildet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Før BelzeBob får blod på tann. De tegningene av Michael Kula, er de nettinghylsene som ble montert under hullene i taket i Krema II og III, ikke selve hullene. Disse hylsene ble brukt til å slippe Zyklon-B ned i, og dermed sørge for at de slapp ut HCN-gass uforstyrret av menneskemengden.

 

En ting jeg lurte på her...

 

Vil ikke HCN-gass utvikle seg om fangene "forstyrrer" pelletsene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Javel, ja. Nettingkurvene nådde helt ned til gulvet? Hvordan gikk dette for seg når folkene i gasskammeret var pakket sammen som sardiner? Våre kjære vitner forteller jo om at gasskammeret var proppfullt av mennesker. Pussig hvordan denne røverhistorien stadig forandrer seg.

Jeg har lest en del vitnemål, men disse kjempelange nettingkurvene har jeg ikke hørt om før.

Dette gikk for seg slik at det var netting av metall helt ned til gulvet. Selv om man var pakket som sardiner var man ikke pakket som sardiner rundt hele denne søylen. Ergo Sev gassen ut. Dette er ikke noe røverhistorie, og det hjelper ikke å skrive at det er det når du synser.

 

Og så var det et spesielt oppvarmingsanlegg .... under gulvet kanskje?

Nei. slutt å spre falsum for å avvise hvordan ting var.

 

Og falske dusjhoder på veggene? Ja, denne historien blir merkeligere og merkeligere.

Igjen, her sprer du falsum ved å sette sannheten i tvil. Det var falske dusjhoder i noen av gasskamrene i følge vitnemål fra overlevende vakter og jøder i sonderkommando. Ingenting merkelig med den historien. Heller ikke her fungerer diskusjonsteknikkene dine.

 

Hva med historiene om at man "kastet inn gassgranater"? Og hva med historiene om at det kom gass ut av dusjhodene?

Ja hva med dem? Så ikke tvil om du bare sitter å synser.

 

 

Og var fangene påkledd eller avkledd? Her sier jo også vitnemålene litt forskjellige ting. Og hvor satt klippe-Kåre og gulltann-Gunnar og klipte hår og trakk ut tenner? Og hvor gjorde man av de gassede etter gassingen? Man hadde jo tross alt bare 6 ovner i Krema I. Og hvordan ventlierte man? Jaja - jeg går ut fra at det er en viss Holo-magi med i bildet.

Huff og huff, litt av noen økenavn du bruker her. Dessverre så ødelegger det for "seriøsitenen" din. Fangene var avkledd når de ble tvunget inn i kammeret. Etter lufting (som er tatt opp i schindlers liste) ble likene fraktet ut og gulltenner fjernet før likene ble brent. Om det er sprinkende forklaringer, så betyr ikke det nødvendigvis at noen av forklaringene er feil. Jeg er ikke det spor overrasket over at du tror på magi.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hvordan forklarer benekterne faktum at saa mange joeder forsvant? Lyver deres familier og slekt allesammen ?

 

Personlig deltar jeg aldri i debatt med de fleste konspirasjon teoretiker, ikke minst fordi det er umulig aa ha bevis for at noe IKKE hendte. Bevisbyrdet ligger med de som paastaar noe meget usannsynlig hendte.

Lenke til kommentar

Hvordan forklarer benekterne faktum at saa mange joeder forsvant? Lyver deres familier og slekt allesammen ?

 

Personlig deltar jeg aldri i debatt med de fleste konspirasjon teoretiker, ikke minst fordi det er umulig aa ha bevis for at noe IKKE hendte. Bevisbyrdet ligger med de som paastaar noe meget usannsynlig hendte.

 

Javel, ja.

 

Selv syns jeg historien om jødenes Holocaust er meget usannsynlig. Vil du høre mine grunner hvorfor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv syns jeg historien om jødenes Holocaust er meget usannsynlig. Vil du høre mine grunner hvorfor?

Hva om du heller svarer på de motargumenter og dokumentasjoner du har fått i denne tråden? Vi ser jo at du bare vrir deg unna. Hvis holocaust er så usannsynlig som du mener, så burde det jo være enkelt for deg å tilbakevise alt som har kommet frem her. I stedet forsøker du å gjemme deg bak et røykteppe av tomme ord. Det styrker ikke akkurat din sak.

Lenke til kommentar

Hvordan forklarer benekterne faktum at saa mange joeder forsvant? Lyver deres familier og slekt allesammen ?

 

Sist gang jeg sjekket:

-Sult(pga kollapsende infrastruktur)

-Bombing(noen kan sikkert attribueres)

-Tyfus(pga kollapsende infrastruktur)

Nazistene er skyldig i mange tyfusdøder i ghettoene da :p

Lenke til kommentar

Hvordan forklarer benekterne faktum at saa mange joeder forsvant? Lyver deres familier og slekt allesammen ?

 

Sist gang jeg sjekket:

-Sult(pga kollapsende infrastruktur)

-Bombing(noen kan sikkert attribueres)

-Tyfus(pga kollapsende infrastruktur)

Nazistene er skyldig i mange tyfusdøder i ghettoene da :p

 

Denne listen bestaar av noe som overlevende slekt ville ha visst.

 

Hvordan forklarer benekterne faktum at saa mange joeder forsvant? Lyver deres familier og slekt allesammen ?

 

Personlig deltar jeg aldri i debatt med de fleste konspirasjon teoretiker, ikke minst fordi det er umulig aa ha bevis for at noe IKKE hendte. Bevisbyrdet ligger med de som paastaar noe meget usannsynlig hendte.

 

Javel, ja.

 

Selv syns jeg historien om jødenes Holocaust er meget usannsynlig. Vil du høre mine grunner hvorfor?

 

Nei, jeg har lest dine tidliger innlegg. Du svarte ikke spoersmaalet mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...