Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Videre registrerer jeg at vi enda ikke har fått noen forklaring fra benekterene på hvordan de norske, tyske eller polske jødene døde i tysk fangeskap.

 

 

Dette er som å forlange at vi skal fortelle deg hvordan alle krigsfanger døde i fangeleire under krigen.

For å vite hvordan hver enkelt døde, så må man være der og se det selv.

 

Nei.

Fangevokterene vet dødsårsakene, og skriver dem ned for referanse til ofrenes familier og historien.

 

Det sier seg selv.

Hva skjedde med fangeprotokollene?

 

Sånn som jeg har oppfattet hendelsene, og hvordan historikere beskriver dem i dag, var alt registrert på ett eller annet nivå.

 

Det samsvarer godt med oppfatningen av tysk kultur, og vanlig anvendt tenkning innenfor produksjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Videre registrerer jeg at vi enda ikke har fått noen forklaring fra benekterene på hvordan de norske, tyske eller polske jødene døde i tysk fangeskap.

 

 

Dette er som å forlange at vi skal fortelle deg hvordan alle krigsfanger døde i fangeleire under krigen.

For å vite hvordan hver enkelt døde, så må man være der og se det selv.

 

Nei.

Fangevokterene vet dødsårsakene, og skriver dem ned for referanse til ofrenes familier og historien.

 

Hvor mange ikke-jøder døde av Tyfus i arbeidsleirene ved siden av "utryddelsesleirene" Auschwitz-Birkenau?

 

Og:

Hva gjorde jødene i 1936 som kan sammenlignes med japanerenes angrep på Pearl Harbour?

 

Til sist:

Matforsyningene ble kuttet av, men ikke forsyningene med nye fanger..?

 

 

Fangevoktere kan tortureres til å innrømme hva som helst for å slippe mer tortur.

 

Og lister og fangeprotokoller kan forfalskes eller fjernes.

Flere slike forfalskninger er allerede avslørt etter at arkivene i Russland nå etter hvert blir frigitt, og flere blir nok avslørt med tiden.

Putin er ikke akkurat noen beundrer av jødene, det er derfor zionistene frykter ham.

 

Hvor mange ikke-jøder som døde av tyfus kan da vel ikke jeg vite, og heller ikke hvilket land de kom fra de jødene som døde, det burde du kunne klare å forstå.

 

Det jødene gjorde etter krigsærklæringen mot tyskland, var å starte en verdensomspennende handelsboikot av Tyskland, slik at tyskerne hverken fikk eksportere eller importere varer som de trengte og var avhengig av.

Denne boikotten holdt på å knekke Tyskland, og var i så måte mye alvorligere for Tyskland enn pearl harbour var for USA.

 

Og til det siste sprøytet du komme med her om matforsyningen, så er det kun ment for å kverulere og latterliggjøre.

Mao kun ondskapsfullt ment. For du vet bedre enne som så.

Lenke til kommentar

Appropos fangevoktere, jeg kom over et bilde av en som var blitt torturert og hengt opp på et gjerde hvor noen hadde skrevet heil hitler og ss på rompeballene hans og noen andre som hadde blitt slått med en spade i trynet til det kun var en blodig deig igjen.

 

Kan sikkert grave de frem, men menigheten kommer nok ikke til å forandre perspektiv av den grunn.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Appropos fangevoktere, jeg kom over et bilde av en som var blitt torturert og hengt opp på et gjerde hvor noen hadde skrevet heil hitler og ss på rompeballene hans og noen andre som hadde blitt slått med en spade i trynet til det kun var en blodig deig igjen.

 

Kan sikkert grave de frem, men menigheten kommer nok ikke til å forandre perspektiv av den grunn.

 

Hvorfor søker du det?

Lenke til kommentar

Nei, hva i alle dager skulle det bevise unntatt at han åpenbart hadde gjort seg skyld i grusomme ting siden noen mente han fortjente dette?

Ah, så med den logikken så har alle de avmagrede tyfusofrene som du tror ble utsatt for systematisk ihjelsulting gjort seg fortjent til det også.

 

/ignore.

 

Appropos fangevoktere, jeg kom over et bilde av en som var blitt torturert og hengt opp på et gjerde hvor noen hadde skrevet heil hitler og ss på rompeballene hans og noen andre som hadde blitt slått med en spade i trynet til det kun var en blodig deig igjen.

 

Kan sikkert grave de frem, men menigheten kommer nok ikke til å forandre perspektiv av den grunn.

 

Hvorfor søker du det?

Hvorfor søker jeg hva glimti?

Lenke til kommentar

Hva? Hvordan i alle dager kan du sammenligne systematisk massemord, og uansett hva du sier så er det bevist at det var det som skjedde, med en hevnaksjon mot en av de som UTFØRTE massemordet.

Selvsagt burde det ikke skjedd, men jeg er ikke akkurat sjokkert over at det ble gjort MASSEVIS av lignende hevnmord i april-mai 1945.

Lenke til kommentar

Og hva skulle det i så fall bevise, som har med Holocaust å gjøre? Det at x-hendelse skjer, motbeviser ikke y-hendelse. Det er typisk at benekterne prøver å "unnskylde" Holocaust med "jamen de allierte var også slemme" med hendelser som bombingen av Dresden, japanere som ble fengslet i USA osv.

 

Det motbeviser ikke Holocaust, og har dermed ingenting i tråden å gjøre.

Lenke til kommentar

Om det er som kritikerne av holocaust sier, at jødene endret identitet for å unngå gasskammeret, så forklarer det likevel ikke de hundre tusener av etterfølgere i familiene som sørger og besøker minnemerkene årlig, inkludert masse vitnesbyrd fra disse. Om de skifter identitet, så betyr ikke det at de også skifter hjem, familie og venner måtte jo ha sett at de fremdeles var der. Så denne teorien må vi legge død.

Lenke til kommentar

Videre registrerer jeg at vi enda ikke har fått noen forklaring fra benekterene på hvordan de norske, tyske eller polske jødene døde i tysk fangeskap.

 

 

Dette er som å forlange at vi skal fortelle deg hvordan alle krigsfanger døde i fangeleire under krigen.

For å vite hvordan hver enkelt døde, så må man være der og se det selv.

 

Nei.

Fangevokterene vet dødsårsakene, og skriver dem ned for referanse til ofrenes familier og historien.

 

Hvor mange ikke-jøder døde av Tyfus i arbeidsleirene ved siden av "utryddelsesleirene" Auschwitz-Birkenau?

 

Og:

Hva gjorde jødene i 1936 som kan sammenlignes med japanerenes angrep på Pearl Harbour?

 

Til sist:

Matforsyningene ble kuttet av, men ikke forsyningene med nye fanger..?

 

 

Fangevoktere kan tortureres til å innrømme hva som helst for å slippe mer tortur.

 

Og lister og fangeprotokoller kan forfalskes eller fjernes.

Flere slike forfalskninger er allerede avslørt etter at arkivene i Russland nå etter hvert blir frigitt, og flere blir nok avslørt med tiden.

Putin er ikke akkurat noen beundrer av jødene, det er derfor zionistene frykter ham.

 

Hvor mange ikke-jøder som døde av tyfus kan da vel ikke jeg vite, og heller ikke hvilket land de kom fra de jødene som døde, det burde du kunne klare å forstå.

 

Det jødene gjorde etter krigsærklæringen mot tyskland, var å starte en verdensomspennende handelsboikot av Tyskland, slik at tyskerne hverken fikk eksportere eller importere varer som de trengte og var avhengig av.

Denne boikotten holdt på å knekke Tyskland, og var i så måte mye alvorligere for Tyskland enn pearl harbour var for USA.

 

Og til det siste sprøytet du komme med her om matforsyningen, så er det kun ment for å kverulere og latterliggjøre.

Mao kun ondskapsfullt ment. For du vet bedre enne som så.

 

Så tyskland hadde ikke kontroll på hvem som levde eller døde i leirene sine?

Var de virkelig så usansynlig uansvarlige -- eller ødela de det meste av bevisene, slik de også sprengte krematoriene?

Hvorfor sprengte de krematoriene?!

Er den taktiske styrken i å besitte 46 krematorium virkelig så viktig at man må sprenge krematoriene for at ikke fienden ikke skal kunne bruke dem?

 

Vet du ikke hvor mange ikke-jøder som døde?

Hvorfor ikke?

Var ikke nazistene ansvarlige slaveholdere?

 

Kilde på hvilken russiske fangeprotokoller / et cetera som er avslørt som falske av historikere?

 

Så du sammenligner Pearl Harbour utført av Japan med det sanksjonene mot Tyskland?

Seriøst?

Newsflash:

Det var vinnerene av første verdenskrig som satte opp sanksjonene mot Tyskland, ikke jødene.

Såvidt jeg vet var fåtallet av landene "jødiske".

 

Til sist:

Nei, det er ikke sårende at tyskerene sendte mennesker til leirene uavbrutt selv uten matforsyninger

Det er notorisk og meget uansvarlig, med mindre man kjøper den offisielle historien.

Da gir det plutselig mening.

 

Da gir det mening at de sprengte krematoriene.

Da gir det mening at de ødela fangeprotokollene og ikke hadde kopier i arkivene.

Da gir det mening at de bestilte 66 krematorium fra Topf og Sønner.

Da gir det mening at de sendte mennesker til konsentrasjonsleirene selv om de ikke hadde ressurser til å holde dem i live.

Da gir det mening at de ikke tok hensyn til at en majoritet av de døde fangene deres var barn, kvinner, eldre eller uføre.

Da gir Franz Suchomel sitt vitnemål mening.

Da gir arbeiderene i Topf og Sønner sine vitnemål mening.

Da gir de returnerte norske jødene sine vitnemål mening.

Da gir de returnerte franske jødene sine vitnemål mening.

Da gir de returnerte danske jødene sine vitmemål mening.

De tsjekkiske.

De russiske jødene.

De rumenske jødene som overlevde sine vitnemål.

De jugoslaviske.

De fra østerike.

De fra ungarn.

De greske.

De belgiske.

De rumenske.

De nederlandske.

Så har vi de tyske offiserene sine på toppen av de flere hundre forklaringene vi har fra overlevende.

Da gir de overlevende fangene etter Cap Arcona og de fleste nazistenes og tyske sivile sine vitneforklaringer om Cap Arcona mening.

Da gir Aktion Reinhard mening.

Da gir polske rapporter om tilstanden i Treblinka og Belzek menig, og vitnenes -- både polske opprørere og overlevende fra leirene -- mening.

...

 

Aktion Reinhard forklarer hva som hendte med to millioner av de tre millioner polske jødene som døde.

Det forklarer hvorfor de norske jødene, da spesielt kvinnene og barna som døde hurtig etter ankomsten til Tyskland, døde i Auschwitz..

Det forklarer hvorfor 150 000 tyske jøder døde.

 

For øvrig så døde kun 240 000 polske soldater, og 2.7 millioner polske sivile i tillegg til de 2.9 millioner polske jødene som døde -- og jødene som ble med i den russiske hæren og opprørsstyrker overlevde i mye, mye større grad enn de sivile jødene som ikke gjorde motstand.

Krig i den russiske vinteren var mildere mot jødene enn tyske fangeleirer.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Og til det siste sprøytet du komme med her om matforsyningen, så er det kun ment for å kverulere og latterliggjøre.

Mao kun ondskapsfullt ment. For du vet bedre enne som så.

Vennligst forklar hvorfor du kaller dette sprøyt. For meg så virker det helt utrolig at de kan sende flere tog med mennesker inn til leirene, uten samtidig å sende mat og medisiner med de samme togene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir faktisk skremt over hvordan noen i denne tråden betegner alle jøder som en gruppe som etter krigen spredte store organiserte løgner, og at de brakte det at de ble samlet opp i fangeleirer på seg selv. Selv om jeg gir holocaust-fornekterne "the benefit of the doubt" og sier javel, tyskerne prøvde ikke systematisk å utrydde alle jøder, så er det skremmende.

 

Dere kan ikke dra en hel gruppe mennesker under en kam. Håper iallefall dere forstår det, og hvis dere tror holocaust er en løgn, så er ikke det lik at alle jøder går organisert rundt og lyver om dette.

 

Hvis holocaust er en løgn, så er det dessuten 99,999% sikkert at det var en løgn spredt av Sovjet, USA og mange andre land i samarbeid, og ikke noen jødisk konspirasjon.

 

At mange jøder utnyttet situasjonen etter krigen er vel ingen hemmelighet, men vi skal ikke klandre jøder idag for dette. Det er det samme som at jeg ikke klandrer tyskere idag for Holocaust.

 

Noen her nevnte at vi blir lært på skolen å hate tyskland, dette er jo ren idioti. Leksen vi lærte er at oppstandige mennesker kan gjennom ordrer, kollektivisme og propoganda utføre de mest grusomme ting. Har aldri møtt en person som går og bærer nag mot tyskere på grunn av andre verdenskrig. Belgierne gjorde verre og mer inhumane ting i Afrika, japanerne i Øst-Asia, vi går ikke å bærer nag på deres nåværende generasjoner heller for hva deres tidligere generasjoner har gjort.

Endret av Tensai
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blir faktisk skremt over hvordan noen i denne tråden betegner alle jøder som en gruppe som etter krigen spredte store organiserte løgner, og at de brakte det at de ble samlet opp i fangeleirer på seg selv. Selv om jeg gir holocaust-fornekterne "the benefit of the doubt" og sier javel, tyskerne prøvde ikke systematisk å utrydde alle jøder, så er det skremmende.

 

Dere kan ikke dra en hel gruppe mennesker under en kam. Håper iallefall dere forstår det, og hvis dere tror holocaust er en løgn, så er ikke det lik at alle jøder går organisert rundt og lyver om dette.

 

Hvis holocaust er en løgn, så er det dessuten 99,999% sikkert at det var en løgn spredt av Sovjet, USA og mange andre land i samarbeid, og ikke noen jødisk konspirasjon.

 

At mange jøder utnyttet situasjonen etter krigen er vel ingen hemmelighet, men vi skal ikke klandre jøder idag for dette. Det er det samme som at jeg ikke klandrer tyskere idag for Holocaust.

 

Noen her nevnte at vi blir lært på skolen å hate tyskland, dette er jo ren idioti. Leksen vi lærte er at oppstandige mennesker kan gjennom ordrer, kollektivisme og propoganda utføre de mest grusomme ting. Har aldri møtt en person som går og bærer nag mot tyskere på grunn av andre verdenskrig. Belgierne gjorde verre og mer inhumane ting i Afrika, japanerne i Øst-Asia, vi går ikke å bærer nag på deres nåværende generasjoner heller for hva deres tidligere generasjoner har gjort.

 

Dette er så sant... Ikke bare er det grusomt, men det er NØYAKTIG det som gjorde at Hitler fikk makten i 1933 og dermed startet krigen. De som ikke lærer av historien er dømt til å gjenta den. Og her i tråden har altså enkelte valgt å være på Nazi-siden av repetisjonen. Godt valg! Sunt og naturlig for unge nordmenn å se opp til Himmler og Goebbels.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Er det noe nytt de siste 100 sidene av denne tråden som ikke allered er nevnt på de 10 første eller i lignende tråder som:

 

[www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1297511&st=0]

Lenke til kommentar

Nope. Ingenting nytt, ingenting som ikke er tilbakebevist hundre ganger .

 

Det morsomme er at ingen av "benekterne" eller "nassene" som jeg kaller de engang PRØVER å argumentere når de blir motbevist. De bare Gisher videre til noe helt annet, og ler sarkastisk av oss som ikke "ser sannheten" fordi vi er "betalt av jødene" eller noe sånt. Det er så FANTASTISK provoserende, og en god grunn til aldri å begi seg inn på en debatt med folk som ikke forholder seg til gjeldende debattregler. Sånn som Nasser, eller treåringer.

"Du er bare ikke i stand til å se sannheten fordi du er opplært til å tro på alt jødene sier" er i utgangspunktet nøyaktig samme argument som "jeg vil ikke legge meg fordi jeg vil ikke!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hva med historiebøkene fra 80-tallet som sier 4 millioner døde i Auschwitz - i full overensstemmelse med minnesteinen?

 

Kjempebra.

 

Nå må jeg altså gå og få tak i et leksikon fra 1989 for å bevise at det var allment akseptert før 1990 at 4 millioner hadde blitt myrdet i Auschwitz.

 

Nei, du må bare kunne vise til hvilke historiebøker du referer til når du snakker om at "det stod i historiebøkene".

 

Jeg repeterer de tre første sidene og finner ikke navn på en eneste historiebok til tross for at minst to spør om det.

 

Minner om:

Da prøver vi å åpne for holocaustdebatten igjen, men med strengere regler for å hindre at det bryter ut i kaos og tull slik vi så i forrige tråd.

Grunnleggende regler for debatt:

1. Video og bilder skal introduseres av omgjengelige beskrivelser, det vil si synopsiser av alle videoer. Videoposter uten synopsiser vil bli slettet.

2. Påstander skal som minimum underbygges med argumenter

3. Hvis du ikke ønsker å bidra til debatten, er det ingen vits å poste, bevisst sabotasje vil bli fjernet.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...