Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Holocaust benekterne er alltid veldig unge mennesker, med unntak selvfølgelig. Det er helt naturlig å ha et opprørsk forhold til sannheten straks en oppdager at også voksne lyver iblant, når unge finner ut og tar en voksen i å lyve, så baller det på seg og det er nesten som en religion, en øyevåkner for de, så tar de hele verden for å være satt opp ned, det er her alt begynner å feile, det er som en teknisk flymaskin som har gått konkurs i lufta, alt svikter (dømmekraft), men trøst dere med at dette repareres når en kommer litt ut i 20 årene.

 

Jeg "trøster meg" med at du og de fleste holo-religiøse er enten komplette retards, ikke vet hva dere snakker om eller betalte løgnere.

 

De fjert-bevisene du har lagt frem er tåpelige detaljer i en krig hvor store ting skjedde, kan du påminne meg hva hovedbevisene du har, som du vil legge frem, som spesifikt og på kontroversielt vis strider imot etablert vitenskap om holocaust? Og da spør jeg ikke etter en youtube video lagt ut av en tilfeldig gutt ei spør jeg om et bilde fra vigrid og andre pøbelgrupper i samfunnet.

 

Spørsmål: Hva er etablert vitenskap om Holocaust?

 

Kanskje du kan legge fram noe her i tråden i stedet for å komme med nonsense om følelser og annet svada?

 

Ikke tid for semantikk nå, legg frem hovedbevisene dine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er ikke verd å kaste bort tid på.

Som folk pleier å si når de ikke kan svare?

 

Geir :)

 

Nei, for enkelte så er hjernevaskingen for sterkt innprentet så om de får svaret så går de rett over til å henge seg fast i noe annet som f.eks fiktivt tallmateriale.. de er ikke verd å kaste bort tid på i mine øyne. Man kan vise dem alskens rariteter ved myten, men de har en hellig gral i hjernevaskingen sin som de først skal ha svar på før de kan ta stilling til alt det andre.

Lenke til kommentar

Jeg har sjeldent sett noen ri så hardt!

 

HVA SKJEDDE MED DE DEPORTERTE JØDENE, ROALDN?

 

Det er ett enkelt spørsmål.

 

Du har ikke engang påstått at de var om bord på fangeskipene.

 

Vi har utallige vitnemål på at skipene skulle senkes.

Jeg referer til min forrige post for videre begrunnelse for hvorfor det er totalt usansynlig at skipet skulle til noen havn.

 

-Ingen passasjermanifest, slik vi har for deportasjonene av våre fanger og jødene vi deporterte

-De overlevende ble skutt av tyske soldater

-Vi har vitner på at skipene skulle senkes for å fjerne bevisene (fangene)

 

Med tanke på at 2 900 000 polske jøder døde, så er 7 500 bare barnemat å ofre for at mennesker skal kunne nekte for at grusomhetene noen gang hendte.

 

Heldigvis klarte ikke Nazistene å fjerne i nærheten av alle bevisene.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Og der brakte du det på banen igjen.

 

Hva med at 81% av vakter, SS personell, mannskap, marinesoldater og kvinner (490/ c.600) overlevde hendelsen, mens jøder som evt kom seg på land ble skutt slik at under 8%(350/4500) overlevde??

 

German trawlers sent to rescue Cap Arcona's crew members and guards managed to save 16 sailors, 400 SS men, and 20 SS women. Most of the prisoners who tried to board the trawlers were beaten back, while those who reached shore were shot down. The prisoners who managed to swim ashore were mainly gunned by the SS. Only 350 of the 4,500 former concentration camp inmates who had been aboard the Cap Arcona survived.

 

Ikke at du kommer til å bry deg, men her er kilden på utsagnene: Vaughan, Hal (2004). Doctor to the Resistance: The Heroic True Story of an American Surgeon and His Family in Occupied Paris. Brassey's. pp. 154–156.

 

Forøvrig ser jeg kilder på at skipene skulle senkes med fangene ombord for å fjerne spor:

Vaughan, Hal (2004). Doctor to the Resistance: The Heroic True Story of an American Surgeon and His Family in Occupied Paris. Brassey's. pp. 148,154–157.

Bond, D. G. (1993). German history and German identity: Uwe Johnson's Jahrestage. Rodopi. pp. 150–151. ISBN 9051834594.

http://www1.uni-hamburg.de/rz3a035//arcona.html

 

Andre kilder på temaet:

 

Rudi Goguel: "Cap Arcona". Röderberg, Frankfurt/Main, 1972.

Günter Schwarberg: Angriffsziel Cap Arcona. Steidi Verlag, Göttingen, 1998.

Wilhelm Lange: Cap Arcona. Dokumentation. Struve, Eutin, 1988.

Benjamin Jacobs: The Dentist of Auschwitz: A Memoir. University Press of Kentucky, 1995.

J.L. Isherwood: Steamers of the Past: The Hamburg-South American Liner Cap Arcona, in: Sea Breezes, May 1976.

Lenke til kommentar
Et dokument om transport av jøder = Holocaust. Hahaha.

Nei, det er ikke det vi hevder.

 

Holocaust er bevist ved hjelp av flere bevisrekker som leder til samme konklusjon: det planlagte og delvis industrialiserte massemordet på europeiske jøder.

 

Du fortsetter å vise at du ikke en gang forstår helt elementære aspekter ved det du prøver å argumentere mot. Ser du ikke hvor hjelpeløs det får deg til å framstå?

 

Og du har fremdeles ingen forklaring på hvor de ble av?

Endret av Salvo
Lenke til kommentar

Et dokument om transport av jøder = Holocaust.

 

Hahaha.

 

Vel, du har ikke engang et dokument om transport av jøder til inntekt av ditt eventyr.

Våre dokumenter bekrefter at jødene ble utlevert og at deres liv var i Nazistenes hender.

 

Hvorfor døde nesten alle jødene som ble overlatt i Nazistenes hender?

 

Nå:

Hva hendte med de 771 jødene som ble deportert?

 

Etterpå:

Hva hendte med de 150 000 tyske jødene som døde? Var de i pipen på Blücher?

Hva hendte med de 2 900 000 polske jødene som døde under den tyske okkupasjonen?

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Jeg har sjeldent sett noen ri så hardt!

 

HVA SKJEDDE MED DE DEPORTERTE JØDENE, ROALDN?

 

Det er ett enkelt spørsmål.

 

Du har ikke engang påstått at de var om bord på fangeskipene.

 

Vi har utallige vitnemål på at skipene skulle senkes.

Jeg referer til min forrige post for videre begrunnelse for hvorfor det er totalt usansynlig at skipet skulle til noen havn.

 

-Ingen passasjermanifest, slik vi har for deportasjonene av våre fanger og jødene vi deporterte

-De overlevende ble skutt av tyske soldater

-Vi har vitner på at skipene skulle senkes for å fjerne bevisene (fangene)

 

Med tanke på at 2 900 000 polske jøder døde, så er 7 500 bare barnemat å ofre for at mennesker skal kunne nekte for at grusomhetene noen gang hendte.

 

Heldigvis klarte ikke Nazistene å fjerne i nærheten av alle bevisene.

 

Jødene har en gammel vane med å skifte navn for å skjule seg i de vertssamfunn de befinner seg i.

 

Her er en slik jøde. Hvor mange andre gjorde dette? Antageligvis mange.. og tallene du opererer med? Trukket ut fra rassen.

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EddVeWgQf4o

 

Da foreslår jeg at vi stenger tråden med mindre vi får svaret på spørsmålet om de norske jødene. Ferdig, ingen flere kranger.

Jeg mener den burde vært merket [LØST] for lenge siden.

Ingen bryr seg om hva du mener.

Lenke til kommentar

Stråmann.

 

Nå:

Hva hendte med de 771 jødene som ble deportert?

 

Etterpå:

Hva hendte med de 150 000 tyske jødene som døde? Var de i pipen på Blücher?

Hva hendte med de 2 900 000 polske jødene som døde under den tyske okkupasjonen?

 

Og rassen min rommer ikke det norske, tyske eller polske folkeregisteret.

I alle fall ikke sist jeg sjekket.

Teknisk sett så er det plass til dataene på en minnepenn, så jeg kunne hatt dem i rassen.

 

Men denne gangen hadde jeg ikke det, og tallene er sikrere enn at din far er den du tror han er.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar
Et dokument om transport av jøder = Holocaust. Hahaha.

Nei, det er ikke det vi hevder.

 

Holocaust er bevist ved hjelp av flere bevisrekker som peker på samme konklusjon: det planlagte og delvis industrialiserte massemordet på europeiske jøder.

 

Du fortsetter å vise at du ikke en gang forstår helt elementære aspekter ved det du prøver å argumetnere mot.

 

Og du har fremdeles ingen forklaring på hvor de ble av?

Husker du den artige artikkelen du trakk frem for litt siden? Husker du ordbruken i artikkelen?

 

Besitter du i det hele tatt analytiske evner eller selvransakelse? Jeg tviler meget sterkt.

 

Hahaha.

 

Priceless..

Lenke til kommentar

 

Husker du den artige artikkelen du trakk frem for litt siden? Husker du ordbruken i artikkelen?

 

Besitter du i det hele tatt analytiske evner eller selvransakelse? Jeg tviler meget sterkt.

 

Hahaha.

 

Priceless..

Fantastisk... Du er så overbevist om at du er smartere enn alle andre fordi du liksom "ser gjennom" samfunnet, når sannheten er at du er omtrent like "seende" som en nyfrelst kristen som argumenterer for at jorden er 6.000 år gammel selv om du har alle bevisene foran deg...

Helt fantastisk. Du er som en parodi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil trekke frem igjen en artikkel Salvo var meget snar med å glemme at han trakk frem til inntekt for noe påstått jødisk massemord. Det er interessant at Salvo også hevder at det ikke bare ble drept 6 millioner jøder, men også et fjell av homofile og sigøynere.. hvor er deres massegraver? De er da i det minste ikke begrenset av jødisk "lov" så det må da være mulig å foreta undersøkelser på deres angivelige massegraver. (ekisterer ikke).

 

Her er artikkelen Salvo nærmest var stolt for å ha kommet over og få sjangsen til å videreformidle. Jeg takker for at han gikk til steget og delte den (siden den er såpass lett å rive i stykker).

 

http://www.bbc.co.uk/news/magazine-16657363

 

Fra artikkelen

 

"Despite this, in a later statement they said they had discovered no mass graves"

 

"This revealed the existence of a number of pits across the site."

 

"Another five pits of varying sizes and also at least this deep are located nearby. Given their size and location, there is a strong case for arguing that they represent burial areas."

 

"No excavation was carried out and the ground was not disturbed, which would be a violation of Jewish law and tradition, banning the exhumation of the dead."

 

"However, no geophysical methods will reveal conclusively what is below the soil - they do not detect human remains. "

 

 

Men vi kan alltids forestille oss at det er jøder som ligger der og i prosessen bare la oss fullstendig bli overgitt til fantasiens verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...