Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Fant fortsatt historien om "Jødesmøret" og "Lampeskjermene" i dokumentaren (som læreren satte oss til å se, du vet, for å slippe å undervise) angående den Europeiske biten av verdenskrigen. Så ta det rolig, noen av oss kanskje kommer til å skrive bøker, og kanskje nevne det i forbifarten?

 

Så disse 740 jødene har glemt at de er i live?

Nei, men disse 34 overlevende har nok fått det inn i hodet at mer groteske ting hendte enn det som egentlig hendte. Intet mer.

Endret av del_diablo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Psst..: LonelyMan;

Det der var en stråmann.

Det finnes hundrevis av dem som benekterene liker å bruke til stadighet i deres gish-gallop.

 

"Hvis holocaust er sant, hvorfor lyger denne sinnsyke kvinnen om at hun har overlevd dødsleirene?"

 

"Denne filmen beviser..."

 

"Denne videoen beviser..."

 

"Dette fotografiet beviser..."

 

...

 

I tillegg så kommer benektelsene i motsatt tilfelle hvor filmene, videoene og fotografiene faktisk portretterer det som historien påstår:

"Nei, den soldaten som peker våpenet mot hodet på den livredde kvinnen som vender barnet vekk fra soldaten sikter ikke på henne selv om hun er rett foran geværløpet og vil få brannskader på skalpen om soldaten avfyrer, det er selvsagt polske opprørere som ønsker å avbryte lufteturen de tyske soldatene ga alle jødiske krigsfanger tre ganger daglig"

 

Uansett.

 

Jeg foreslår at tråden simpelthen stenges om ikke benekterene makter å forklare hvorfor bare 34 av de 771 norske jødene overlevde tysk fangenskap.

 

Dernest hvorfor 150 000 Tyske jøder døde under krigen.

 

Og til sist hvorfor over 2 900 000 polske jøder (90%) døde under den tyske okkupasjonen.

En god del av de overlevende jødene overlevde ironisk nok fordi de tok til våpen og ble med Soviet og levde tryggere som bevæpnede soldater enn som sivile jøder.

 

HVA SKJEDDE MED DE 771 DEPORTERTE NORSKE JØDENE?!

Endret av Red Frostraven
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Holocaust benekterne er alltid veldig unge mennesker, med unntak selvfølgelig. Det er helt naturlig å ha et opprørsk forhold til sannheten straks en oppdager at også voksne lyver iblant, når unge finner ut og tar en voksen i å lyve, så baller det på seg og det er nesten som en religion, en øyevåkner for de, så tar de hele verden for å være satt opp ned, det er her alt begynner å feile, det er som en teknisk flymaskin som har gått konkurs i lufta, alt svikter (dømmekraft), men trøst dere med at dette repareres når en kommer litt ut i 20 årene.

Lenke til kommentar

I Stutthofleiren ved Danzig, hvor 271 norske politimenn satt, var det også store tyfusepedemier. På det verste blev det bært ut 200 jødelik daglig, står det i boken av Walle. Også de norske fikk føle dette. 3 døde i leiren, og 10 døde på hjemturen, flere i Sverige og 1 etter hjemkomsten. Det er bemerkelsesverdig at i krigens siste dager blev tre fangeskip "Thielbeck", "Cap Arcona" og "Deutschland" senket av allierte fly i Lübeckbukten og 10 tusen fanger omkom. Bildet til høyre er av "Cap Arcona" som bombes i filler av de jødeallierte med 5.000 fanger ombord i slutten av april 1945 i Neustadt

 

caparconasenket.jpg

 

"CAPS LOCK ZOMG LOL PLOX SE MEG JEG ER EN RETARD."

 

http://www.vigrid.net/hcbruleire1.htm

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Holocaust benekterne er alltid veldig unge mennesker, med unntak selvfølgelig. Det er helt naturlig å ha et opprørsk forhold til sannheten straks en oppdager at også voksne lyver iblant, når unge finner ut og tar en voksen i å lyve, så baller det på seg og det er nesten som en religion, en øyevåkner for de, så tar de hele verden for å være satt opp ned, det er her alt begynner å feile, det er som en teknisk flymaskin som har gått konkurs i lufta, alt svikter (dømmekraft), men trøst dere med at dette repareres når en kommer litt ut i 20 årene.

 

Jeg "trøster meg" med at du og de fleste holo-religiøse er enten komplette retards, ikke vet hva dere snakker om eller betalte løgnere.

Lenke til kommentar

Hva skjedde med de norske jødene som ble deportert?

 

Jeg ser at du gjør som jeg allerede tilbakeviste for mange sider tilbake, skylder på Cap Arcona uten å ha noen som helst grunn til det.

 

Få se passasjermanifestet eller fangenummerlisten, eller så hendte det ikke at norske fanger ble fylt ombord på skipet.

Ja, slik vi har for at fangene ble fraktet til Tyskland i utgangspunktet, og hvilke leirer de endte opp i.

 

Vi vet uansett at skipet skulle senkes, noe som bekreftes av at tyskerene skjøt de fleste av de svømmende overlevende fra forliset, og av utallige vitnemål -- med unntak av én offiser som så sitt snitt til å unnslippe dødsstraff.

 

Men selvsagt snakker den ENE personen med forklaringen som ikke stemmer overens med hendelsesforløpet sant, mens alle de med forklaringer som stemmer overens med hendelsesforløpet lyver.

 

DERSOM du skal sende krigsfanger med et skip, ville ikke du hatt et passasjermanifest?

Jo.

Det ville samtlige vestlige nasjoner hatt, inkludert tyskerene.

Hvorfor unnlater man å registrere hvem som er ombord på et skip og unnlater å varsle noen om utlevering av 7 500 krigsfanger som simpelthen ikke kan dumpes av på noen havn uten forvarsel?

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Nå kommer det nok snart en og poster noe om Aktion T4 eller Reinhardt-leirene for å prøve å virke smart.

 

Vi vet uansett at skipet skulle senkes, noe som bekreftes av at tyskerene skjøt de fleste av de svømmende overlevende fra forliset.

For et lett manipulerbart verktøy du er. Britene sank skipet, men tyskerne har skylden?

 

Du er ikke verd å kaste bort tid på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Holocaust benekterne er alltid veldig unge mennesker, med unntak selvfølgelig. Det er helt naturlig å ha et opprørsk forhold til sannheten straks en oppdager at også voksne lyver iblant, når unge finner ut og tar en voksen i å lyve, så baller det på seg og det er nesten som en religion, en øyevåkner for de, så tar de hele verden for å være satt opp ned, det er her alt begynner å feile, det er som en teknisk flymaskin som har gått konkurs i lufta, alt svikter (dømmekraft), men trøst dere med at dette repareres når en kommer litt ut i 20 årene.

 

Jeg "trøster meg" med at du og de fleste holo-religiøse er enten komplette retards, ikke vet hva dere snakker om eller betalte løgnere.

 

De fjert-bevisene du har lagt frem er tåpelige detaljer i en krig hvor store ting skjedde, kan du påminne meg hva hovedbevisene du har, som du vil legge frem, som spesifikt og på kontroversielt vis strider imot etablert vitenskap om holocaust? Og da spør jeg ikke etter en youtube video lagt ut av en tilfeldig gutt ei spør jeg om et bilde fra vigrid og andre pøbelgrupper i samfunnet.

Lenke til kommentar

Holocaust benekterne er alltid veldig unge mennesker, med unntak selvfølgelig. Det er helt naturlig å ha et opprørsk forhold til sannheten straks en oppdager at også voksne lyver iblant, når unge finner ut og tar en voksen i å lyve, så baller det på seg og det er nesten som en religion, en øyevåkner for de, så tar de hele verden for å være satt opp ned, det er her alt begynner å feile, det er som en teknisk flymaskin som har gått konkurs i lufta, alt svikter (dømmekraft), men trøst dere med at dette repareres når en kommer litt ut i 20 årene.

 

Jeg "trøster meg" med at du og de fleste holo-religiøse er enten komplette retards, ikke vet hva dere snakker om eller betalte løgnere.

 

De fjert-bevisene du har lagt frem er tåpelige detaljer i en krig hvor store ting skjedde, kan du påminne meg hva hovedbevisene du har, som du vil legge frem, som spesifikt og på kontroversielt vis strider imot etablert vitenskap om holocaust? Og da spør jeg ikke etter en youtube video lagt ut av en tilfeldig gutt ei spør jeg om et bilde fra vigrid og andre pøbelgrupper i samfunnet.

 

Spørsmål: Hva er etablert vitenskap om Holocaust?

 

Kanskje du kan legge fram noe her i tråden i stedet for å komme med nonsense om følelser og annet svada?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å endre historien om andre verdenskrig, for det er det RoaldN vil for å renvaske nasjonalsosialismen, må han komme opp med en bedre forklaring på hva som skjedde.

 

Når det gjelder utryddelsen av de europeiske jødene har det flere ganger blitt bedt om en forklaring på hvor ofrene ble av. RoaldN svarer ikke. Og slik forholder han seg til alle de enkelthendelsene vi dokumenterer, som til sammen befester historien om Holocaust.

 

Nazistenes massemord på 10-12 millioner jøder, homofile, politiske motstandere, romfolk, jehovas vitner, russiske krigsfanger m.fl. er bevist i den grad at det med dagens kunnskap ikke er nødvendig å se etter radikalt annerledes forklaringsmodeller.

 

Det virker som om benekterne vil at vi skal reise til Tyskland og Øst-Europa og hente alle bevisene for at Holocaust skjedde, før vi frakter det i hundrevis av semitrailere til Vigrids, eller hva de nå enn kaller seg om dagen, hemmelige hovedkvarter, hvor dere da skal analysere alt bevismaterialet.

 

Det er heldigvis ikke nødvendig for oss å gjøre det. Vi trenger nemlig ikke overbevise slike som RoaldN om at den konvensjonelle historien om Holocaust er svært velfundert for at den skal bestå. Det er slike som han som representerer "den nye forståelsen" som må overbevise oss. Dette er helt elementært.

 

Bevismengden er enorm. Dette ønsket om "ett bevis" demonstrerer med all tydelighet den enorme mangelen på kunnskap RoaldNs merkelige innstilling til virkeligheten har ført ham til. Holocaust var ikke én hendelse. Holocaust var en lang rekke hendelser, med stor utstrekning, både geografisk og tidsmessig.

 

Han nekter til og med å erkjenne de åpenbare fakta i saken. Hadde han vært en litt flinkere benekter hadde han i det minste forsøkt å komme med alternative forklaringer.

 

La meg ta et eksempel. Höfle-telegrammet dokumenterer at ca. 1,3 millioner jøder ble transportert til Aktion Reinhard-leirene. Hvor ble de av?

 

Vi, den konvensjonelle siden, sier de ble drept. Sporene ble forsøkt ødelagt eller skjult, men ikke godt nok. Et stort og variert fysisk bevismateriale, samt avhør, vitneutsagn, flyfoto og arkeologiske undersøkelser i ettertid bekrefter massedrapene på jøder og andre i Europa.

 

Hva er RoaldNs forklaring? At ofrene ble transportert videre til Palestina er en forklaringsmodell jeg har sett fra andre benektere. At de ble transportert videre østover er en annen. At de aldri fantes i utgangspunktet er en tredje. Den har RoaldN kommet med en enste gang, og han feilet spektakulært, selv til ham å være, med å begrunne den.

 

Men RoaldN kommer vanligvis ikke opp med EN ENESTE alternativ forklaring på noen av hendelsene som til sammen er det som kalles Holocaust. Han forsøker ikke en gang. I stedet setter han opp en bråte stråmenn, nekter å forholde seg til det vi presenterer som fakta til og med uten å forsøke å problematisere dokumentasjonen vi kommer med. Han skrur ignorerfunksjonen på fullt, som om det skulle være en anerkjent metode innen debatt eller historieforskning.

 

Ja, RoaldN. Vil du vi skal snakke om Aktion Reinhard? Du kan jo begynne med å forklare hvor de jødene som ble transportert til Treblinka ble av. Hvis treblinka bare var en transittleir, og jødene egentlig - alle 1300000 av dem - ble transportert til et annet sted, så burde det være den enkleste sak i verden å dokumentere.

Endret av Salvo
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...