Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Jeg kan teorisere fra en holoreligiøs sitt ståsted:

 

De ble gasset ihjel med zyklon-b pellets som ble varmet opp gjennom et apparat ingen noensinne har sett hvor gassen tok veien gjennom dusjhoder som det ikke finnes noen beviser for at har blitt benyttet til gassing og så ble de kremert i høyteknologiske kremasjonsovner med manuell mating som ville tatt en evighet mengden tatt i betraktning, men hey, jeg er en idiot så jeg tror på dette. Etterpå så ble askene dumpet i en stor haug som nå er fredet etter jødisk "lov". Jeg har heller ingen problemer med at folk fengsles i såkalte demokratiske land pga å stille spørsmål om dette for holocaust er et historisk vedtatt faktum som 1000000 millioner forskere er enige om.

 

Snipp snapp snute så var all fornuft i rennesteinen.

Endret av RoaldN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil trekke frem igjen en artikkel Salvo var meget snar med å glemme at han trakk frem til inntekt for noe påstått jødisk massemord. Det er interessant at Salvo også hevder at det ikke bare ble drept 6 millioner jøder, men også et fjell av homofile og sigøynere.. hvor er deres massegraver? De er da i det minste ikke begrenset av jødisk "lov" så det må da være mulig å foreta undersøkelser på deres angivelige massegraver. (ekisterer ikke).

 

Her er artikkelen Salvo nærmest var stolt for å ha kommet over og få sjangsen til å videreformidle. Jeg takker for at han gikk til steget og delte den (siden den er såpass lett å rive i stykker).

 

http://www.bbc.co.uk...gazine-16657363

 

Fra artikkelen

 

"Despite this, in a later statement they said they had discovered no mass graves"

 

"This revealed the existence of a number of pits across the site."

 

"Another five pits of varying sizes and also at least this deep are located nearby. Given their size and location, there is a strong case for arguing that they represent burial areas."

 

"No excavation was carried out and the ground was not disturbed, which would be a violation of Jewish law and tradition, banning the exhumation of the dead."

 

"However, no geophysical methods will reveal conclusively what is below the soil - they do not detect human remains. "

 

 

Men vi kan alltids forestille oss at det er jøder som ligger der og i prosessen bare la oss fullstendig bli overgitt til fantasiens verden.

Jeg har ikke glemt den saken i det hele tatt. Det er fint du linker til den så kan flere lese den og eventuelt sjekke videre hva som kommer fram av undersøkelsene til Prof. Study Colls.

De nye GPR-resultatene er veldig interessante og bekrefter andre bevisrekker. Hvorfor behøvde egentlig tyskerne å ødelegge Treblinka, og hvorfor måtte de grave flere store hull i bakken der?

 

Og hvor ble de 1,3 millionene jøder som ble fraktet dit av?

 

Men du kan kanskje begynne med å forklare hva som skjedde med de 771 norske jødene som Red Frostraven spør om. Så kan vi ta for oss Reinhard-leirene og gjerne Einsatzgruppens massedrap på ca. 1 million jøder etterpå. Kanskje vi kunne tatt for oss de 250 000 jødene som ble deportert fra Warzawa-ghettoen til Treblinka, og hva som skjedde med dem. Hvis de alle har skiftet navn, som du påstår, burde det vært den enkleste sak i verden for skarpskodde revisjonister som RoaldN å spore opp noen tusen.

Endret av Salvo
Lenke til kommentar

Men først:

Hva hendte med det norske jødene?

 

Vet ikke benekterene?

 

Har dere ikke den fjerneste anelse what so ever, men føler en sterk trang til å ikke tro at de døde i leirene slik de overlevende norske jødene, tyske offiserer, andre overlevende jøder, menneskene som bygget krematoriene som brente de døde kroppene påstår?

 

...

Like velbegrunnet som kreasjonisme.

 

Det er basert på den samme feilen:

Det er en følelse, og ikke noen fakta, som ligger til grunn for holocaust-fornektelse og kreasjonisme.

Det er tusen diffuse tanker, og ikke ett konkret faktum, som ligger til grunn.

 

Derfor klarer ikke benektere å diskutere en sak om gangen, fordi man ikke kan tenke og være benekter, man må føle og være flyktig, og ikke ta seg tid til å lese og forstå saken man diskuterer.

 

Enten det er holocaust man fornekter, eller evolusjonsteorien.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om jødene ikke ble drept i leirene må de ha blitt sendt ut av landet, hvilket betyr det må eksistere papirer for det. Det andre er at for at de skal gå ut av landet må de nødvendigvis INN i et annet land da, og da vil dette registreres. Jødene forsvant ikke i værballonger.

 

1. Jeg har lagt ut sterke utvetydige siteringer fra de store maktpersonlighetene i nazi tyskland, og alle disse har uttalt sterkt for eliminering av alle jøder, du finner siteringene hvis du hadde orket å lese innleggene mine tidligere i tråden.

 

2. Jeg har vist deg bilder, presentert tall av spedbarn, barn, eldre, middelaldrende, tenåringer som var jøder og som alle ble sendt til leirene, det kan ikke ha vært en leir for slavearbeid da spedbarn, barn og eldre ikke kan arbeide, de gir nazistene mer arbeid enn å ikke ta de inn. (Det er sant at nazistene brukte noen fanger til å gjøre jobben for dem, men dette var utryddelsesleire primært, og så brukte de noen jøder til å bære likene for seg)

 

3. Jeg har forklart deg at Hess (som vi ble enige om kaltes Hoss) har vitnet i retten for alt som skjedde ved Auschwitz.

 

4. Jeg har presentert det politiske programmet i Mein Kampf som spesifikt beskriver at jøden må utryddes.

 

5. Jeg har presentert antall norske jøder, hvilke steder og byer de ble deportert fra, navn på skipsfartøyene som ble brukt for å deportere de til Tyskland, og dette fra troverdige historiske hold.

 

6. Jeg har presentert bilder av skoene i auschwitz, 3 millioner sko som ligger igjen der, herresko, kvinnesko, barnesko og så videre

 

7. Jeg har vist deg skrapemerker på veggen i et av gasskamrene, disse skrapemerkene vitner om panikk og muligens sterke smerter, det gjør skikkelig vondt å skrape på en murvegg slik at neglene sitter igjen der, at de har gjort dette vitner om voldsom panikk og smerter.

 

8. Jeg har presentert antall ovner de brukte på Auschwitz, bare antallet er suspekte nok til å anta at noe stort har skjedd der. Urnene på krematoriene vitner om at asken ble midlertidig lastet i disse, og muligens kjørt vekk fra leiren og dumpet andre plasser. Det er hundrevis av urner der.

 

9. De brente ikke alle likene, massegraver ble også tatt i bruk, overflødige lik ble stablet ute langs brakkene i leiren hvor jødene måtte bære sine egne døde.

 

Jeg har lagt frem mange flere punkter, men en ting skal du også vite, nazistene hadde mange konsentrasjonsleire og hvis du søker opp vitnesbyrd fra både russere som ankom auschwitz og amerikanere som ankom leire slik som belsen, så vil du få høre av de hva slags syn de ble møtt med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nei, for enkelte så er hjernevaskingen for sterkt innprentet så om de får svaret så går de rett over til å henge seg fast i noe annet som f.eks fiktivt tallmateriale.. de er ikke verd å kaste bort tid på i mine øyne. Man kan vise dem alskens rariteter ved myten, men de har en hellig gral i hjernevaskingen sin som de først skal ha svar på før de kan ta stilling til alt det andre.

Hva er den - vi får anta - åpenbare forskjellen mellom å "henge seg opp i" tallmateriale og å henge seg opp i rariteter? Jeg synes å ha sett de samme argumentene gå igjen fra benektersiden også gjennom alle de trådene vi har hatt om emnet.

 

Uansett: Vitsen med en diskusjon blir litt borte da. Ellers merker jeg meg at du fortsatt "kaster bort tiden på" Red Frostraven noen innlegg senere. Om enn bare for å antyde at jødene som forsvant ikke forsvant, de bestemte seg for kollektivt å skifte navn og late som ingenting?

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Si hva dere vil, men det er fortsatt ikke noe vitenskapelig bevis for holocaust.

 

Gasskammer fra de samme som skapte Tiger 2 tanksen.

 

Spor etter nedriving av vegger kan tydelig sees på gulvet, ikke noe spor etter Zyklon-B eksisterer, tredør med glassvindu som vender utover.

 

Hvor mange jøder skal ha blitt drept her i følge den offisielle myten? over en million?

 

GasChamberMainCamp.jpg

 

Amerikansk gasskammer

 

07210.jpg

Lenke til kommentar

 

Her slapp de Zyklon-B ned på de uvitende jødene, homsene, sigøynerne og frimurerne.

 

Det ser jo overhodet ikke ut som om dette er noe man har laget i ettertid med bruteforce ved hjelp av et spett.

 

Seems legit.

 

Nå vet jeg ikke i hvor stor grad nazistene ombygde auschwitz til en drapsleir, men hvis denne ombyggingen skjedde, så er det jo sannsynlig at nazistene tok en quick fix akkurat der.

Lenke til kommentar

http://www.whale.to/b/auschwitz_gas_chamber.html

 

Quotes

Museum officials eventually admitted to Felderer that the entire "gas chamber" at Auschwitz I was rebuilt in various stages to "help" tourists understand what occurred. (18-4298) Felderer concluded that there had never been any gas chamber at Auschwitz I and that the building had been nothing more than a crematory and morgue, later altered in 1943 to an air-raid shelter with a surgical room. Felderer advised Zündel of his conclusions. (19-4356) [Ditlieb Felderer] The 'False News' Trial of Ernst Zündel -- 1988

As Conan knows, already in 1976 I demonstrated the falsehood of this entire story by questioning Museum official Jan Machalek, and by finding in the Auschwitz Museum files original plans clearly showing that, in fact, the alleged "gas chamber" was, between October 7, 1941, and August 31, 1943, a room with a single entrance where dead bodies awaiting cremation were stored.

If Museum officials now wish to rebuild the room as it was during the war, they will have to fill in the south-east doorway. After doing so, though, they would no longer be able to explain how the alleged victims entered the "gas chamber" for gassing. I do not think the officials would dare contend that the victims entered by way of the door of the ovens room. [1995] Major French Magazine Acknowledges Auschwitz Gas Chamber Fraud

Lenke til kommentar

http://www.whale.to/...as_chamber.html

 

Quotes

Museum officials eventually admitted to Felderer that the entire "gas chamber" at Auschwitz I was rebuilt in various stages to "help" tourists understand what occurred. (18-4298) Felderer concluded that there had never been any gas chamber at Auschwitz I and that the building had been nothing more than a crematory and morgue, later altered in 1943 to an air-raid shelter with a surgical room. Felderer advised Zündel of his conclusions. (19-4356) [Ditlieb Felderer] The 'False News' Trial of Ernst Zündel -- 1988

As Conan knows, already in 1976 I demonstrated the falsehood of this entire story by questioning Museum official Jan Machalek, and by finding in the Auschwitz Museum files original plans clearly showing that, in fact, the alleged "gas chamber" was, between October 7, 1941, and August 31, 1943, a room with a single entrance where dead bodies awaiting cremation were stored.

If Museum officials now wish to rebuild the room as it was during the war, they will have to fill in the south-east doorway. After doing so, though, they would no longer be able to explain how the alleged victims entered the "gas chamber" for gassing. I do not think the officials would dare contend that the victims entered by way of the door of the ovens room. [1995] Major French Magazine Acknowledges Auschwitz Gas Chamber Fraud

 

Det var først et likhus, så ble det konvertert av tyskerne til et gass kammer (årsaken til at det ser ut som det er brukt spett i taket), deretter ble det konvertert til et bomberom for tyske offiserer på leiren etter at krematoriene kom opp i birkenau, ETTER krigen var over, rekonstruerte de bomberommet som offiserene brukte tilbake til gasskammer slik det var opprinnelig fordi det da var museummateriale.

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar

Det forklarer hvorfor det ikke er rester etter zyklon B på veggene, nazistene fjernet det fordi det da var bomberom.

 

Nazistene har vært svært dynamiske i leiren, ting har fungert, de har endret på ting, rekonstruert og tullet rundt med leiren etter behov, og det er dette som er årsaken til konspiratistene, de tror at alle bygningene ble bygget for ETT formål, men de har rekonstruert tingene kontinuerlig.

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar

Først og fremst, museumet i Auschwitz er et museum.

Da er Birkenau-delen mye mer interessant, da krema 2, 3, 4 og 5 lå der.

 

Kan noen fortelle meg om noen av benekterene har klart å forklare hva som skjedde med de deporterte, navngitte, norske jødene?

 

Jeg har bare lest noen insinuasjoner om at de skiftet navn.

Jaha. 737 jøder skifter navn og lar seg aldri høre fra igjen og forlater sine eiendeler og sine familier (det var over 1100 jøder i norge, men mange klarte å stikke av), mens de 34 som returnerer lyver.

 

Ja, og så har vi Cap Arcona-løgnen, som jeg forutså mange sider før den kom.

 

Altså må benekterene inrømme at de norske fangene som ble deportert omkom, som vitnene forteller, hovedsakelig i Auschwitz-Birkenau.

 

Såh.

Hvordan omkom de?

 

Som alle fangevoktere holdt SELVSAGT tyskerene tall på fangene sine og holdt rede på dødsårsaker.

Hvor er disse papirene og hvorfor ble de fleste av disse papirene brent, og krematoriene / "avlusningskamrene" SPRENGT før soviet kastet tyskerene ut igjen?

 

Og HVORFOR var det 46 krematorium i Auschwitz-Birkenau?!

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

If you call them - they will come. Bedre å ignorere trollene og kose oss her i stillheten.

 

Ja sant nok, men vi er nødt til å få en anerkjennelse, og om vi ikke får en anerkjennelse så er vi nødt å få en diskusjon. Om vi ikke får en diskusjon eller en anerkjennelse så er vi nødt til å få en unnskyldning. Om vi ikke får en unnskyldning så er vi nødt til å sette sammen et råd her over hva vi skal gjøre med kritikerne.

 

Megaphone%20Smiley.gif

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...