Gå til innhold

Hva slags mat nekter du å spise?


uranus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tja.. mat man ikke spiser.. oliven smaker helt fælt! ansjos og mesteparten av fisk man får kjøpt. tomat vil jeg helst ha meg frabedt og løk.. usj! løk er roten til alt ondt! selvfølgelig bare når jeg ser at det er løk og kjenner konsistensen i munnen.. finmalt/hakket løk i mat går ann. løkringer eller biter.. usj. aldri! ren melk nytter heller ikke..selv om det er drikke da.. jah.. orker ikke nevne alt.. for jeg er så sinnsykt kresen=/

Lenke til kommentar

GRØT ER NAMMENAMM! Har det på søndag her og jeg spiser meg stappmett.. (Tar somregel bare en banan og et stort glass melk før jeg skal ut og sykle litt over 1mil.) Gjør det hver søndag.

 

LØK: Er godt på pizza. Ikke noe annet.

Ren melk? Er det rett ifra kua eller er det vanlig lettekstra lettskummet melk? Melk er sunt og dermed god nok grunn til og drikke det. Smaker ikke gale heller. Bare synd man ikke slukker tørsten med det.

Lenke til kommentar
LØK: Er godt på pizza. Ikke noe annet.

Ren melk? Er det rett ifra kua eller er det vanlig lettekstra lettskummet melk? Melk er sunt og dermed god nok grunn til og drikke det. Smaker ikke gale heller. Bare synd man ikke slukker tørsten med det.

 

melk som i all melk utenom sjokomelk og jordbærmelk? ikke no vanlig melkekartongmelk! usj! smaker bad! badbadbad!

Lenke til kommentar
LØK: Er godt på pizza. Ikke noe annet.

Ren melk? Er det rett ifra kua eller er det vanlig lettekstra lettskummet melk? Melk er sunt og dermed god nok grunn til og drikke det. Smaker ikke gale heller. Bare synd man ikke slukker tørsten med det.

 

melk som i all melk utenom sjokomelk og jordbærmelk? ikke no vanlig melkekartongmelk! usj! smaker bad! badbadbad!

 

Melk er nammenamm! Ikke helmelk da. Synes det blir for tyktflytende.

Drikker det meste av melk jeg. Yogurt er også namm.

 

Melk rett ifra kua?? FFS! Det er noe skvip.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...