Lyspaere Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Håper så sykt at MJS og Eldar tar noe i dag, i mine øyne vil det være en medalje som vi da får inn uten å ha trodd det, som hoppguttas sølv.
fiskebollebiff Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Det hadde vert utrolig morro om noen andre enn Petter hadde tatt medalje.
eveant Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Det er stor sjangse for det, ettersom petter ikke skal gå.
tjotr Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Hadde vært utrolig morro med Eldar-gull i dag. Leser at han tenker å holde igjen litt i de tøffeste bakken, og kjøre på i de lette partiene. Ingen dum plan det. Heia Eillar! 1
Maynard James Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Bauer, Cologna, Richardsson, Olsson, Eldar, Martin og en par russere kan nok vinne. Glemmer sikkert noen nå også.
Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Hadde vært utrolig morro med Eldar-gull i dag. Leser at han tenker å holde igjen litt i de tøffeste bakken, og kjøre på i de lette partiene. Ingen dum plan det. Heia Eillar! Jeg og tror at Eldar vil komme ut sterkt i dag. Synd Mosvikingen ikke er med ...
Oreokjeks Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Jeg og tror at Eldar vil komme ut sterkt i dag. Synd Mosvikingen ikke er med ... Hvorfor det? Northug ville bare vært listefyll i dette løpet.
Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Nei faen! Forbanna drittradio! Ikke mist sendinga nå
Dassen Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 (endret) Ser ut til at svenskene ikke har verdens beste ski i dag heller. og der konstanterte Alsgaard det samme Endret 1. mars 2011 av Dassen
Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Jeg får ikke sett det på tv eller nett-tv. Hvordan ser Rønning ut? Gikk han ut for hardt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå