Gå til innhold

Ski VM 2011: 15 km klassisk 01.03.11


Jotun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit at vi har kapret de beste svenske smørerene da :D

 

Syns det er rart at finnene plutselig blir så gode i mesterskap..

 

Ellers i sesongen suger de balle. Mystisk.

Er MJS også dopa da? Han har jo vært ræva helt frem til VM :p

 

Heikkinen er jo ikke sliten.

Kommentatorene sa jo at Heikkinen måtte bæres/støttes ut av målområdet. Sikkert derfor han ikke så så glad ut etter løpet. Han var nok kraftig dehydrert.

Lenke til kommentar

Merkelig laber stemning her inne etter løpet. Merker mange er altfor bortskjemt med gullmedaljer. Vi tok sølv og bronse i en individuellstart i et VERDENSMESTERSKAP, uten Petter Northug. Og når vi da tar 2 medaljer så er det ekstremt stort. Det er herlig at de trør frem fra skyggen til Petter, synd det ikke rakk absolutt helt opp, men det er flere enn de norske som har trent til dette mesterskapet de siste årene. Alle har toppet formen frem mot mesterskapet, så det er ekstremt vanskelig å nå toppen.

 

 

Ser også at MJS går ut mot media å kritiserer kritikken mot dem. Men jeg forstår medias kritikk. Det har ikke vært noen nordmenn i nærheten av Northug de siste sesongene. Og når man går på landslaget til langrennsnasjonen Norge, så ventes det mer enn noen topp 10/15 plasseringer. Det er noe av presset en må takle.

 

Det norske laget har vært ganske klare på at de har toppa formen mot VM også, så er ikke så overraskende at flere enn Petter gjør det bedre enn hva de har gjort tidligere i sesongen.

Men folk blir overrasket når noen andre enn Norge gjør det samme?

Lenke til kommentar

Tror den kritikken har stort sett vært frem til VM, men det er vel litt kritikk på at de ikke har fått så gode plasseringer før nå, og når du nevner alle de medaljene der så har det vel ikke vært så mye kritkk mot damene?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Damene har jo regjert hele sesongen med en svært sterk laginnsats.

 

Det kritikken har gått i har jo vært hva som skjer bak Petter. Og eg vil jo si at 3 etappen til staffetten i VM er jo et godt eksempel på hvor galt det er. Når eg skiskytter blir seriøst vurdert til å ta en etappe fra en langrennsspesialist, og de fleste innser at Hagle nok hadde vært et bedre valg, ja da vil eg si at det er tynt bak Petter.

 

På klassisk har jo både Eldar og MJS reist seg fra fjorsesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...