Gå til innhold

Den store iPad 2 tråden


QUiPS

iPad 2  

238 stemmer

  1. 1. Skal du få deg iPad 2?

  2. 2. Hvilken farge er finest/tøffest?

  3. 3. Skal du få deg Smartcover og hdmi adapter?

    • Ja hdmi adapter og smartcover.
    • Bare hdmi adapter.
    • Bare Smartcover.
    • Ingen av delene


Anbefalte innlegg

Hei igjen! :)

 

Altså, jeg har ikke prøvd å importere noe fra iCloud ETTER at jeg har Jailbreaket.. så spørsmålet var mer om det ville fungere!? :)

 

Men.. jeg fikk IKKE til å jailbreake før jeg hadde en HELT CLEAN versjon.. så, for å få jailbreak til å fungere, så måtte jeg nullstille alt. Måtte du gjøre noe sånt, eller bare jailbreaket du?! Jeg kom forresten helt til der hvor jeg skulle trykke Absinth-ikonet, men der stoppet den, -den ville ikke restarte eller noe, så fikk aldri Cydia-ikonet (men fikk Absinth, og VPN i innstillinger)

 

 

Takk :)

 

Jeg prøvde forresten Honeycomb for iPad, og det var småstas! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AVPlayerHD er vel løsningen der, tar unna de fleste (?) vanlige formater :)

 

Man legger inn film via iTunes; Gå inn på programmer, blar ned velger AVPlayerHD og så kan man ta drag & drop med de filmene man ønsker fra maskinen inn i iTunes vinduet. Det mest irriterende er selve formatet på iPad som er i 4:3 kontra 16:9 som man ofte finner på android padder.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke bort fra at de begynner med samme ordning som for iPhones, det vil si at fjorårets modell selges med en betydelig rabatt. Dette kan være spesielt aktuelt i år, siden det mest sannsynlig kommer en stor (og svindyr!) skjermoppgradering, kombinert med at konkurransen fra lavpristablets er en helt annen enn for et år siden.

 

Men dette er jo bare gjetninger, og det kan fort gå noen måneder til man får tak i neste modell.

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke kan fatte og begripe, hvorfor er det ikke kommet noen skikkelig Spotify versjon tilpasset selveste iPad formatet? Det mest selgende nettbrettet i verden? :p Jeg vet ikke hvordan ståa er på Android plattformen, men jeg har vanskelig for å tro at det er noe bedre der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror forsinkelsen er et tegn på at den en gang slanke og oppegående Spotify-organisasjonen har blitt dratt ned i et helvete av byråkrati, beslutningskjeder og krangling med plateselskaper. Ganske tilsvarende evigheten det tok for å få en iPad-app til Facebook.

Endret av Euklid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...